Belcura - tělová emulze - výzva pro blogerky

/
36 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
doufám, že se máte skvěle, užíváte sluníčka zdravě a nejste spálené.
Mě totiž sluníčko tak spálilo, že první 3 dny mě bolela i chůze. A jako na zavolanou probíhala na portálu www.blogerky.cz výzva, do které se mohla každá blogerka zapojit.

Výzva spočívala ve vyzkoušení Belcura emulze ve spreji s částicemi mikrostříbra k péči, ochraně a regeneraci pokožky - (125 ml). 


Na obalu?
Belcura emulze ve spreji pokožku vyživuje, udržuje ji hydratovanou a chrání ji před vnějšími vlivy prostředí. Podporuje regeneraci pokožky a obnovuje její strukturu. Zklidňuje podrážděnou pokožku a zmírňuje kožní problémy.

Pro koho je vhodná?
Belcura emulze ve spreji je vhodná pro suchou, podrážděnou a citlivou pokožku dospělých a dětí od věku 6 měsíců.

Způsob použití?
1 - 2x denně. Nanést na pokožku ze vzdálenosti 10-15 cm a vmasírovat. Před použitím řádně protřepat.

Kde je možné koupit?
Emulzi je možné koupit v lékárnách nebo na internetu (např. na stránkách Dr. Maxe za 328 Kč).

Složení?
aqua, butane, caprylic/capric triglyceride, isopentane, cetearyl ethylhexanoate, glycerin, polyglyceryl-3 diisostearate, polyglyceryl - 2-dipolyhydroxystearate, dicaprylyl ether, sodium, lactate, magnesium sulfate, silver, ceramide 3, lactic acid, ethylhexylglycerin.
Můj názor?
-když jsem emulzi nastříkala na ruku, vytvořila se hustá bílá pěna
-jakmile jsem pěnu začala roztírat, krásně se vsákla do kůže, s roztíráním nebyl žádný problém
-pěna voní tak lékárensky, není to žádná ovocná, svěží nebo květinová vůně - přirovnala bych to k takovým přípravkům po opalování, ale vyloženě bez nějaké parfemace - nevadí mi
-měla jsem hodně spálené ruce a nohy, však víte, jak spálené tělo bolí - když jsem nanesla emulzi, pokožka byla zchlazená
-používala jsem ráno a večer - pokožka už nebolela, nepálila a po pár dnech pěkně zhnědla
-emulze mi pokožku nijak nevysušovala
-když emulzi nanesu, pár minut se ještě lesknu, než se emulze úplně vpije - lesk vidíte na fotce níže

Jsem určitě moc ráda, že jsem se do výzvy mohla zapojit, protože mi produkt pomohl se spálenou pokožkou. A taky se mi bude určitě po celé léto hodit, protože počasí je krásné a sluníčko svítí u nás silně a moje pokožka se vždycky spíš spálí než hned opálí, takže emulze budu můj stálý pomocník.
Líbí se mi i to, že je emulze ve spreji.

Kdo by měl zájem o více informací, tak je najde zde .

Co na spálenou pokožku používáte Vy? A jste spíš typ, který se spálí nebo hned opálí? :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




36 komentářů:

  1. Super recenze, Veru :) já jsem takový smolař, že když se na blogerkách zapojím, tak nejsem vybraná anebo nějakou výzvu přehlídnu, jako tuhle :D Já se spíš vždycky spalím, takže jsem červená, ale pak to zhnědne, ale ani ne do týdne se začnu loupat :D Na spálenou pokožku teď testuji kokosák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem pak na článek s kokosákem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Mám ráda všechno, co se změní na pěnu. :-D Emulze musí být velmi příjemná.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, hlavně když ta pokožka tak "hořela" tak to bylo úžasný ochlazení :)

      Vymazat
  3. Jé no škoda, že jsem si toho nevšimla, kde to tam bývá? :D:) Tento produkt vůbec neznám, ale vypadá dobře! My máme doma většinonu nějaký Panthenol či tak něco.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na portálu zaregistrovaná a vždycky, když je nějaká výzva, tak mi chodí e-mail :) Panthenol mi taky často pomáhal

      Vymazat
  4. Mne minulý rok na spálenie od slniečka veľmi pomohol Sudocrem... Natrela som si ho na noc a ráno som vyzerala, akoby sa nič nebolo nestalo :)) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tomto přípravku jsem ještě neslyšela, ale vypadá to jako must have pomocník na léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě díky této výzvě o něm dozvěděla taky poprvé :)

      Vymazat
  6. Já jsem letos chodila před létem na chviličku do solárka a brala betakaroten a teď už jsem z venku krásně opálená a letos jsem se vůbec nespálila, za což jsem velmi ráda, protože to se mi běžně stává :(.. Ale na tento výrobek už jsem četla hodně kladných recenzí, takže už co jednou zvolím, až se zase někdy spálím .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betakaroten já beru od února taky teda, protože já jsem před tím trpěla na strašné vyrážky z toho sluníčka, že mě to tak nesnestitelně svědilo, že hrůza. Tak teď jsem se sice spálila i přes to, že beru betakaroten, měla jsem se namazat teda, ale aspoň už nemám tu vyrážku :)

      Vymazat
  7. Já si vždycky zakládala na tom, že se nespaluji a letos jsem párkrát vlezla na sluníčko a spálila jsem se vždy :D Navíc jsem byla vždycky rudá dlouho a moc to nehnědlo :( Emulze vypadá dobře, ale zatím mi asi stačí Panthenol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já jsem se divila, že teď to pěkně zhnědlo :).

      Vymazat
  8. Tak o tomto produkte som vôbec nepočula :O ale vyzerá zaujímavo, hodil by sa mi, keďže sa rada opaľujem :3
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky výzvě jsem se o něm také dozvěděla, lékárenské produkty já obecně moc neznám :).

      Vymazat
  9. Prozatím jsem se ještě nestihla spálit. Ovšem sprej musí být fajn jako poslední pomoc ted v létě po spálení.

    OdpovědětVymazat
  10. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. O produktu jsem už slyšela, ale nákup teda neplánuju...mám štěstí, že se nikdy nespálím a celkově s pokožkou nemám nijaké problémy, proto by mi to bylo celkem na nic :D Určitě vypadá ale zajímavě, super článek) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím, to já jsem zase na to sluníčko takhle děsně citlivá :)

      Vymazat
  12. A já jsem ten typ, co se ani neopálí, ani nespálí :D Já jsem i přes léto bílá jak ředitel vápenky, achjo. No ale je pravda, že se spíš spálím než opálím, když už jsem někde u vody nebo tak. Kdysi jsem u moře i chytla vyrážku ze sluníčka na hrudníku a to teda bylo peklo, to svědilo a úplně hořelo, au au. Jak tu někdo psal s tím kokosákem, to musím vyzkoušet, zrovna ho taky testuju a jeho využití je teda nekonečný! O téhle pěně jsem ještě nikdy neslyšela, ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, když jsem byla u moře, tak jsem vždycky taky měla vyrážku na hrudníku, úplně vím, co myslíš, jenže pak jsem to měla třeba i na stehnech, rukách a bylo to teda utrpení. A proto jsem začala tento rok brát betakaron, už od února a musím říct, že vyrážka žádná, takže super. To, že jsem se spálila, byla moje blbost, že jsem se zapomněla namazat no, ale vidím, že betakaroten zabral na to, že už nemám právě tu vyrážku. Já kokosák zatím dávám jen na vlasy a 2x jsem ho zkoušela i na zuby nebo i na odlíčení, ale nic neodlíčil zrovna ten od Alnatury teda

      Vymazat
  13. O produkte som ešte nepočula, ale konzistencia aj účinky vyzerajú super :) Ja sa veľmi ľahko spalím, ale nosím pri sebe vždy opalovací krém 5O, takže túto sezónu sa mi to ešte nestalo, tak som zvedavá, či to vydrží, alebo tiež budem zháňať niečo na spálenú pokožku :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No 50 vždycky tak potřebuju taky :D

      Vymazat
  14. Teda, moc děkuji za tip. Jsem celkově dost bledá a spaluju se pravidelně, takže vím co si mám pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vždycky měla děsnou vyrážku, tak už jsem se aspoň snížila na level spálení :D

      Vymazat
  15. rozhodne to môže byť príjemný výrobok:), pekná recenzia.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujal mě i tím, že obsahuje stříbro, s takovým produktem jsem se ještě nesetkala :)

      Vymazat
  16. Tohle vůbec neznám :-O. Já vždy používala jen poopalováky v podobě krémů a mlék. Bohužel mi nikdy moc nepomohly :D... Já se totiž vždycky hned spálím a nikdy moc neopálím. Co se týče obličeje, jen mi vyskáčou pihy, ale opálení žádné :-D...

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky právě vždy ty poopalováky, tak je super, že přichází i něco nového :)

      Vymazat
  17. Já se naštěstí nikdy nespálím :). Opaluji se rychle, ale moc se mi na mě opálení nelíbí. Taky se dost chráním krémy s vysokým SPF, protože trpím na pigmentové skvny..
    Jinak produkt bude určitě fajn, hlavně pro ty, kteří se opalují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky používám opalováky s vysokým SPF, ale teď jsem to podcenila, že jsem si říkala, že se nic nestane a šup, rajče ze mě bylo hned :D

      Vymazat
  18. ja som skôr typ, ktorý sa spáli ale chránim sa rôznymi krémami na opaľovanie a po opaľovaní, to mi pomáha a som spokojná :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*