Absolutně nefunkční deodoranty

/
26 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
sluníčko praží o 106, takže recenze na deodoranty, kterým se spíše velkým obloukem vyhnout, se myslím hodí.

Dnes bude řeč o třech kuličkových deodorantech antiperspirantech z Avonu.

1. on DUTY 48 protection - light bloom
2. Cherish
3. Little black dress

Jeden deodorant jsem si koupila v sadě ještě s tělovým mlékem a parfémem a dva deodoranty mi dala mamka.
Zrovna v minulém katalogu jsem je viděla v akci za 29 Kč, běžně se ceny pohybují od 49-59 Kč.

Můj názor?
Všechny deodoranty můžu hodnotit stejnýma slovama, protože jsou všechny na jedno brdo.
Když deodorant nanesete, tak lepí, dlouho trvá než zaschne a navíc mi udělali takové bílé pruhy při nanášení.
Když jsem v daný den nesportovala a použila jsem Cherish, tak ten před potem ochránil, ale zase mě nebaví, to jak lepí a mám takový mokrý pocit v podpaží.
Little black dress a onDuty nechrání před potem vůbec - prostě nefungují.

Složení?
Aqua, Aluminium chlorohydrate, steareth-2, ppg-15 stearyl ether, dicapryl adipate, parfum, steareth-20,isopropyl palmitate, alpha-isomethyl ionone, citronellol, limonene, hexyl cinnamal, linalool.

S těmito produkty spokojená nejsem a rovnou letí do koše, protože nemá cenu, aby mi zabíraly místo, když nefungují.

Zkoušely jste? Jaký deodorant teď používáte?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




26 komentářů:

  1. Tak to je škoda, já mám teď rollon od Garnieru a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnier jsem měla 2x tuhý deodorant z nějaké té základní řady a nebyla jsem spokojená a pak jsem měla takový ten zvláštní garnier a ten kromě toho, že mi zabarvoval oblečení tak byl super :)

      Vymazat
  2. Super, tak takových článků potřebujeme víc! :) Moc se mi líbí když někdo na svůj blog nedává jen samé chvály! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přece Vám nebudu kecat :D jsem ráda za Tvůj komentář :)

      Vymazat
  3. Já kuličkové deodoranty moc nemusím, akorát jsem jeden taky vyhodila, ale od YR. Lepil a na mě nefungoval.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem četla tu recenzi, no já měla ten lotus a ten byl ok :)

      Vymazat
  4. Já kuličkové deodoranty nepoužívám, preferuji spreje nebo tuhé deodoranty. Každopádně díky za tip, co si nekoupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně mám taky ráda tuhé deodoranty a spreje, ale zase sprej když použiju hned po oholení, tak to zase děsně štípe, takže mám doma vždycky i nějaký ten tuhý. A zrovna se mi takhle sešly ty 3, ale ani od jiných značek bych si už asi kuličku nekoupila, přijde mi, že u těch kuliček hrozně dlouho trvá, než deo zaschne :)

      Vymazat
  5. Já měla od Avonu před pár lety kuličku a docela mi vyhovovala. Používala jsem ji v práci a na těch pár hodin jsem byla s účinkem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cherish těch pár hodin dala, ale jak jsem někde sportovala, tak ani ta nefungovala :)

      Vymazat
  6. Kdysi jsem měla kuličkový z Oriflame a bylo to to samé. Lepení a jinak nikde nic. Ale hezky voněl, to se musí nechat :D Teď už několik let používám jen spreje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cherish mi z těch 3 voní taky nejvíc, ale co s vůní, že :D

      Vymazat
  7. Měla jsme ten Little Black Dress když jsme byla mladší a přesně jak píšeš. Jeidný co se dalo snést bylo, že to vonělo.

    Já v poslední době kupuju snad jen atiperspiranty od Nivea nebo Dove a skoro vždycky jsem spokojená. Plus teda ještě miluju Dolivu, ale bohužel tady není k sehnání:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem měla od Dove i od Nivei, tak jsem byla taky spokojená :)

      Vymazat
  8. Kuličkové deodoranty moc v lásce nemám. Momentálně mám jeden BIO s růží právě v kuličkové podobě, tak testuji. Ale moc tomu nedávám..

    MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jednou měla nějaký bio v tuhé formě a ten smrděl tak, že letěl hned :D

      Vymazat
  9. já kuličkové deodoranty raději vůbec nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Možná vypadají, ale věř mi, že by se Ti na podpaží beztak nelíbily :D

      Vymazat
  11. Já mám ted nějaký od nivei a je skvělý má krásnou jemnou vůni :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea vůně dělat umí, taky se mi jejich vůně líbí :)

      Vymazat
  12. Kuličkové deodoranty nepoužívám a avonu ani nedůvěřuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase v určitých produktech joo :)

      Vymazat
  13. Moje mamka taky zkoušela kdysi jeden od Avonu a byla taky naprosto nespokojená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mámuška beztak věděla, proč mi je dává :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*