Úlovky z kosmetiky a oblečení

/
45 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
včera jsem zvládla poslední zkoušku, takže teď už se můžu soustředit jen na učení státnic.
A tak bylo třeba se odměnit :).
Taky se mi podařilo vyhrát u Aničky na blogu, takže radost mám ještě větší.

Výhra od Aničky :) děkujůůůůůů
 U Cosma je teď dárek tento kondicionér (za 99 Kč) 
 Třešňový deo od Baley (35 Kč), Rexona antiperspirant z Tesca (45 Kč) a gel na holení Balea (68 Kč)
 Teď tu mám 4 úlovky ze sekáče:
šaty (75 Kč)
 šaty (59 Kč)
 tílko (55 Kč) Nike to se vyplatí :D
 tričko - původně HM (60 Kč) 
A už mám i šaty ke státnicím, pak bych se Vám v nich ukázala i s botama, fakt se mi na mě líbí :)
Vietnamci (499 Kč)
A co jste si naposledy koupily Vy? A nakupujete v sekáčích?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




45 komentářů:

  1. Super úlovky a ještě za suprovější cenu, až mi skončí zkouškové, tak se taky musím jít už brzy odměnit :) Přeji hezké učení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super ceny, no to jsem celá já :D. To je potřeba se odměnit :)

      Vymazat
  2. Jee krásné úlovky Veru! Ty černé šatičky jsou vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí a hlavně se pak dají využít kamkoliv :)

      Vymazat
  3. Ty by si si mala podať športku, tie výhry ti idú...:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, v sékáči jsi ulovila super kousky za pár korun, to mě se nikdy nepoštěstí :D Jinak moc gratuluji ke zkouškám Veru! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám skoro vždycky štěstí na nějaký pěkný kousek :) A děkuju Peťo

      Vymazat
  5. Hezké věcičky :) já moc v sekáčích nenakupuju :3 ani jich tu moc ve městě nemáme :/
    A hodně štěstí u státnic :))
    jinak chci tebe a tvoje čtenářky poznat na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě takový osvědčený 3, kde vždycky na nějaký super věci narazím :)

      Vymazat
  6. Ten ebelin čistič štětců mám taky - konečně se nějaký objevil i v drogérii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je můj první :) tak jsem zvědavá

      Vymazat
  7. Všechny věci se mi moc líbí :) Gratuluji k poslední zkoušce :) V sekáči jsem byla asi 2x, ale upřímně mi nebylo moc příjemné přehrabování těch všech věcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já chodím tam, kde je to pověšený na ramínkách a rozdělený podle kalhot, sukní, triček, .. nebo dokonce v jednom menším to mají rozdělený i podle velikostí a barev :)

      Vymazat
  8. To proužkované triko vypadá skvěle! A gratuluju k tak super výhře :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na něm se mi líbí hodně ty zipy na rukávech :)

      Vymazat
  9. dobry sekač teeeeda:)) tiež sa zastavim niekedy v sekači a niekedy su tam aj dost dobre veci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zastav, chce to taky jen najít ten správnej, v některých jsou hrozný oblečení :)

      Vymazat
  10. Některé věci jsou opravdu skvělé! Gratuluji ti k poslední zkoušce a k výhře v GA! :)
    V sekáči jsem ještě nikdy nebyla. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já od toho co jsem tam šla jednou s kamarádkou, už jsem začala chodit tak nějak pravidelně a občas fakt pokoupím plno věcí :)

      Vymazat
  11. Skvele veci sis koupila. V sekacich jsem uz dlouho nebyla, ale najdou se tam skvele veci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  12. Asi si koupím Cosmopolitan.. Občas mě časopis zláká svým dárkem. Rexona antiperspirant jsem měla taky ten samý ale radši mám okurkový. Jinak výhra fakt moc pěkná, taky bych chtěla někdy něco vyhrát. Z tvé výhry bych chtěla vyzkoušet tu věc od Baley do koupele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek je super a i obsah, já mám Cosmopolitan časopis fakt ráda :) Tak snad se Ti taky někde na blogu poštěstí

      Vymazat
  13. Gratuluju k výhře a přeji pevné nervy při učení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) zatím se držím tak v dost pozitivním duchu :)

      Vymazat
  14. tie ružové šaty len za 59? :O super kúpa :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  15. Cosmo si musím koupit, a přesně tu samou masku od Aussie používám taky ;) a jsem s ní moc spokojená ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vždycky nalákají tím dárkem :)

      Vymazat
  16. ano, sekáče sú super! :) videla som minule masku s kozím mliekom, ale bohužiaľ, nebola pre môj typ pleti...
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ten vzoreček vyzkoušela a určitě chci plné balení, už takhle mě krém na ruce zaujal :)

      Vymazat
  17. toto číslo Cosmopolitanu se mi moc líbilo a sprej je vážně skvělej, dodá objem a ještě božsky voní <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem neměla čas si časopis ani přečíst :D učení hrozný

      Vymazat
  18. Veru, ani nevím, který kousek se mi líbí nejvíc. Ale ty růžové šaty mě teda ohromily.

    OdpovědětVymazat
  19. Tu řasenku ti závidím :)) Byla bych ráda, kdybys na ni sepsala recenzi :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, že jsem ji vyhrála, zrovna se hodí, protože už mám jen 1, která mě ale dost štve :D. A recenze určitě po pořádném ozkoušení bude :)

      Vymazat
  20. 5 minutes miracle od aussie je skvělý, naprosto ho zbožňuju! :) supr věci, nejvíc se mi líbí to triko nike :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze je to tričko fantastický :D

      Vymazat
  21. Krásné věci jsi si koupila :)) Já nakupování v sekáčích naprosto zbožňuju, nikdy nevím, co v nich objevím, a to mě na nich právě baví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*