Šaty s džískou

/
37 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak jste si užily slunečný víkend?

Já jsem se učila, byla na brigádě a taky si užila 11 km na kolečkových bruslích. Chodíte taky někdo na brusle nebo na kolo? Já už se nemůžu dočkat až si budu moct pořádně všude jezdit a nebude na prvním místě učení.

Dneska tu mám pár fotek, které jsem nafotila s Markulou.
Vlastně je to takový skoro celý sekáčový outfit :D (bunda 29, šaty 49) a balerínky už jste viděly.





Nosíte taky džínovou bundu?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




37 komentářů:

  1. Džínsové bundy nosím veľmi rada a tá tvoja sa mi veľmi páči:-)
    PS: Krásna si!

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi vam to ! :) musim koupit džisku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Džíska je super, ale přijde mi, že v obchodech jich k výběru moc není. A když už tak s nějakou šílenou nášivkou :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Tu džísku bych tipovala tak na dvě stovky nejmíň :D je to fakt kus :)
    Já ráda jezdím na kolečkových i na kole :))
    Jinak bych chtěla ještě tebe a tvé čtenářky pozvat ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teda já si džisku kupovala za šest stovek a ty ji máš za třicet kaček :D a ještě k tomu tak hezkou! Moc ti to sluší, Veru :))
    Na brusle chodím a na kole jezdíme vždy v létě k babičce, ale to je jen 3km, takže hračka :D těším se na prázdniny až budu pravidelně sportovat :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nedávno koupila džínovou bundičku s krajkou a nedám na ni dopustit, krásně oživí každý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Džínsová bundička je skoro povinnost :) Moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Pristane ti to, tá džínsová bunda je skvelá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Veru, já taky ráda kombinuji šaty s džískou. Teda upřímně, džísku jsem si zamilovala a nosím ji skoro ke všemu :D A ta tvoje za 29 Kč? To je naprostá bomba, je krásná, takovýhle kup se mi nikdy nepoštěstí :D

    OdpovědětVymazat
  10. Džísku vůbec nenosím ale asi si ji budu muset pořídit prtože se dá kombinovat se spoustou oblečení. Brusle nemám ale na kole jezdím, každý víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Bunda 29,- ?:D To není možný :D Tak to je mazec:) Je super a sluší Ti!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super slusivy outfit za par korun! Brusle miluju, letos jsem byla jen jednou, ale byla to prima!!! Uz se tesim zas! Na kole jsem nebyla tak sto let a trochu se toho bojim, ale asi ho letos zkusim!

    OdpovědětVymazat
  13. Love your outfit!! So Pretty :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? <3

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc Ti to sluší :) Já džínovou bundu ani nevlastním. Na jiných se mi líbí, ale sama bych se v tom asi necítila.

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, děkuju moc za komentáře :* :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty tvoje vlasy jsou prostě úžasné a moc ti to na těch fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Bunda 29, šaty 49, no WOW, chci taky! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný outfit. Šaty bych brala hned.

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Na bruslích teda vůbec nejezdím a ani je nemám. Riflové bundičky miluju, tahle ti sluší :) -L

    OdpovědětVymazat
  20. Na bruslích jsem jezdila odmala, ale už loni jsem měla kolečka v hrozném stavu, takže bohužeel :(:( Závidím :D
    Taky mám své jediné džínové bundy ze sekáče, ta tvá je hrozně pěkná, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nechápu, že někdo takhle umí nakupovat :D Já vždycky, když vlezu někam do sekáče, tak hned zas musím letět pryč.. to oblečení se mi zdá úplně ohavné a navíc to tam vždycky tak divně smrdí. No, prostě jako neumím v sekáčích nakupovat. Takže jako závidím, že jsi tam sehnala takové pěkné kousky :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  22. Klobúk dole za tú cenu tej džínsovej bundičky :) Milujem sekáče a mojím posledným najlepším úlovkom boli conversky za 2€ čo je asi 60-70kč u vás :)
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Veru, ta tvoje postavička, to je sen:)
    Moc ti to sluší:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  24. ste tam moc zlaté :) hej, aj ja sa teším na tie voľné dni ... :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  25. vypadá to k sobě skvěle =)


    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Holky, díky za komentáře :) Těší mě moc!

    OdpovědětVymazat
  27. Hezké fotky Veru! Sluší ti to! Riflovou bundu miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné. Riflová bunda se mi líbí snad v kombinaci se vším :)

    OdpovědětVymazat
  29. Strašně ti to na těch fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  30. wow krásne fotky :) .
    škoda ze len to pocasie nepraje :(

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  31. Děkuju za komentáře kočky :*

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*