Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 5

/
36 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jsem tu zase s článkem o vypotřebovaných produktech. Jsou tu nějaké produkty ještě z Vánoc, pár z výher a většinu jsem si koupila sama. Většinou otevřu produktů víc, protože je chci vyzkoušet hned a pak to vypadá tak, že mi dojde několik stejných věcí najednou.
Spotřeba je to pestrá, mám tu zase od každého něco :). Celkem 24 kousků + 1 vzoreček.

1.Gel pro intimní hygienu 500 ml (Cien - kupovala jsem v Lidlu za 40 Kč)
-nejlepší dávkování s pumpičkou
-z tohoto gelu cítím vůni okurek, je fajn, nijak nedrážil - DOPORUČUJI
2.Gel pro intimní hygienu s vůní jabloňového květu 300 ml (Avon - kupovala jsem za 69 Kč)
-opět skvělé dávkování s pumpičkou, voněl hezky
-tento gel měl perleťovou barvu a nevím, co mi zde vadilo, ale štípal (měla jsem třešňovou verzi a ten neštípal)
-já bych si znovu tuto variantu NEKOUPILA, ale třešňovou verzi ano
3.Sprchový gel  300 ml (Isana - kupovala jsem v Rossmanu za 25 Kč)
-voněl krásně, tak jablečno-sladce (ale po utření ručníkem už jsem vůni vůbec necítila)
-byl skvěle hustý, pěnil hezky, nevysušoval - DOPORUČUJI
4.Sprchová emulze s exotickou vůní granátového jablka 200 ml (Balea - kupovala jsem v DM za 25 Kč)
-emulze měla veselou modrou barvu, pěkně voněla a nevysušovala
-skoro vůbec emulze nepěnila (ale když jsem použila houbu, tak ano)
-za ty peníze bych si emulzi koupila znovu - DOPORUČUJI
5.Balzám pro suché a roztřepené vlasy s vůní manga a aloe vera 300 ml (Balea - kupovala jsem v DM asi za 30 Kč)
-voněl pěkně, nijak mi pokožku hlavy nedráždil
-vlasy nezatěžoval, šly pak krásně rozčesat - DOPORUČUJI
6.Balzám na vlasy proti lupům 180 ml (Head shoulders - vyhrála jsem v GA)
-balzám krásně jablíčkově voněl
-vlasy po něm byly extra hladké a šly krásně rozčesat
-lupy nemám, takže jak s nimi pomáhá, neposoudím - DOPORUČUJI
7.Vyhlazující olej 89 ml (Matrix - kupovala jsem asi před rokem a půl na Parfums za 189 Kč)
-olejíček jsem si nanášela buď po umytí vlasů nebo před umytím vlasů jsem ho ve větším množství nanesla do délek a nechala klidně 2-3 hodiny působit a pak vlasy umyla
-v obou případech jsem měla vlasy pak krásně jemné a lesklé
-vydržel mi rok a půl a k závěru už jsem s ním fakt nešetřila, aby mi nepropadla ta doba používání
-DOPORUČUJI
8.Koupelové růže (Dedra - dostala jsem k Vánocům)
-v balení byly žluté a bílé růže, které když jsem hodila do vany, tak pak krásně jakoby rozkvetly
-voda zabarvily do žluta
-pěkně voněly, udělaly skvělou pěnu a nebyla jsem po koupeli vysušená - DOPORUČUJI
9.Parfémované tělové mléko Cherish 150 ml (Avon - kupovala jsem celou sadu, kde byl i parfém a deo, celkově za 400 Kč)
-já tyhle parfémovaný tělový mléka z Avonu miluju, už jsem měla 2x jinou verzi a teď jsem si objednala další
-vůni na těle cítíte do druhého dne, mléko se krásně roztírá a ihned vstřebává, takže se můžete ihned obléct - DOPORUČUJI
10.Tělové mléko s přírodním kakaovým máslem 
-máslo šlo krásně rozetřít, já už měla tělové mléko od Nivei, s kterým jsem byla moc spokojená, takže i tohle bych si koupila ve velkém balení
11. Tělový sprej Secret Crush - pivoňka a broskev 250 ml (Victoria´s Secret - vyhrála jsem v GA)
-vonět moc dlouho nevydržel, ale to ani od tělového spreje neočekávám
-na mě byla vůně opravdu extra sladká
-mám radši parfémy, takže sama si ani tělové spreje nekupuju, ale kdo má tělové spreje rád, tak určitě vyzkoušejte
12.Tělový sprej fun sensation 75 ml (Adidas - dostala jsem na Vánoce)
-voněl sladce
-vydržel asi tak stejně jako VS
-zase, kdo máte rádi tyto spreje, můžu doporučit, já radši parfémy :)
13.Antiperspirant NutriSkin 150 ml (FA - kupovala jsem v DM za 40 Kč)
-fajn sprej, před pocením ochránil - DOPORUČUJI
14.Parfém Pink Pearl 15 ml (Bi-es - dostala jsem jednou k svátku)
-tuto vůni bych si já sama nevybrala, ale když jsem šla třeba cvičit nebo něco, tak jsem ho použila
-ale zase třeba kamarádce voněl, takže ta si ho pak šla koupit (ona kupovala v Tetě asi za 60 Kč)
15.Odličovací mléko Milk & Honey 200 ml (Oriflame - dostala jsem na Vánoce)
-odličovací mléko odličovalo skvěle, trvalo to ale trošku dýl než např. s micelárkou od Nivei
-bylo parfemované - mně moc pěkně vonělo, v očích mě neštípalo
-super dávkování - DOPORUČUJI
16.Denní krém 50 ml (Balea - měla jsem v koupeném DM boxu)
-používala jsem ho i na den i na noc, ale na den bylo potřeba nanést jen malé množství, jinak byl dost mastnej
-voněl pěkně,tak nasládle
-nic proti němu nemám, ale že bych si ho musela koupit znovu, to ne
17.Eos balzám (vyhrála jsem v GA)
-už nevím, jaká to byla varianta, ale voněl po gumových medvídcích
-hodně se mi líbilo to pevný a zajímavý balení
-vydržel hrozně dlouho, byl fajn - DOPORUČUJI
18.Řasenka MAXI lash 3D 8 ml (Oriflame - dostala jsem od mamky)
-řasenka měla umělý kartáček, který mně osobně moc vyhovoval a dělal mi zajímavé a moc pěkné řasy (natočila, prodloužila a zahustila)
-za sebe DOPORUČUJI
19.Řasenka Rocket volum express 9,6 ml (Maybelline - vyhrála jsem v GA)
-zajímavý na této řase pro mě je, že byla hnědá ale na řasách jsem viděla černou
-řasy dělala moc pěkné, dost zahustila, já jsem byla spokojená - DOPORUČUJI
20.Hydrofilní odličovací olej Argan Revital 50 ml (Saloos - zkoušela jsem v rámci spolupráce)
-tamponek bylo potřeba plně navlhčit a pak nakapat olej
-olej skvěle odličoval, s řasenkou si poradil naprosto hravě
-v očích nepálil, občas jsem měla jen takovou menší mlhu, která ale po chviličce zmizela
-DOPORUČUJI
21.Kartáčky na zuby 3 ks - Curaprox (kupuji v Rossmanu za 199 Kč)
-od té doby, co jsem narazila na tyto kartáčky, už nechci žádné jiné
-měla jsem problém s tím, že mi často při čištění tekla krev i když jsem používala jemné kartáčky a s tímto kartáčkem žádný problém nemám - DOPORUČUJI
22.Vitamíny na vlasy 60 ks (kupuji v DM za 58 Kč)
-tyto vitamíny mi pomáhájí hodně na růst vlasů
-balení vydrží na 2 měsíce, takže je vždycky 2 měsíce každý den užívám, pak si dám tak 2 měsíce pauzu a pak si zase koupím další balení - DOPORUČUJI
Odličovací tamponky 120 ks (Caterine - kupuji v Kauflandu za 20 Kč)
-tamponky nedřou oči, nerozpadávají se mi - DOPORUČUJI

Tak a to je pro dnešek vše :) 

Máte s něčím Vy zkušenost?
Používáte nějaký vitamíny na vlasy nebo nehty, které byste mi mohly doporučit?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥







36 komentářů:

  1. Tomu říkám spotřeba se vším všudy :) Pár věcí znám, ale většinu ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tu tašku zase mohla vyhodit :)

      Vymazat
  2. Ty vitamíny mě zaujaly, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze jim dej určitě šanci :)

      Vymazat
  3. Kartáčky Curaprox mám taky moc ráda :) A dík za tip na mangový balzám na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze je fajn :) Prostě jdou po něm vlasy parádně rozčesat, víc nečekám

      Vymazat
  4. Kartáčky Curaprox jsou nejlepší! Jinak já používám zásadně šampony jenom od Head&Shoulders, protože jsou fakt nejlepší, ale jejich balzám/kondicionér jsem nikdy neměla...-L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon mám právě v té jablečné verzi taky a je fajn :)

      Vymazat
  5. Ty máš teda spotřebu :D:D Taky používám tyto kartáčky :))
    Jinak chci tebe a tvé čtenářky pozvat ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. cien na intimnu hygienu som veru ešte nevidela určite sa po nom mrknem hadam ho maju už aj u nas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni :) myslím, že bude v každém Lidlu

      Vymazat
  7. Zaujali ma hlavne tie vitamíny na vlasy, popozerám sa po nich :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy mi rostou jak nikdy předtím :)

      Vymazat
  8. Ty přípravky od Matrix jsou podle mě hodně dobré! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to můj první produkt a spokojená jsem teda byla mega moc. Nejlepší olej zároveň s kokosovým :)

      Vymazat
  9. Máš toho teda požehnaně. Zatím z tvých výrobnků nemám vyzkoušený ani jeden, pouze vitamíny na vlasy. Momentálně nepoužívám žádné vitaminy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsem jen ráda, že toho zase tolik ubylo, protože můj pokoj je malej, kosmetiky plno :D

      Vymazat
  10. řasenku Rocket od Maybelline mám moc ráda, dělá pěkné řasy a celkem rychle :)
    pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo, tolik produktů :D Balea sprcháče mám taky moc ráda. Stejně jako všechny jejich tělové mlíka. Ta vůně je bezkonkurenční:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělový mléko od Baley jsem si koupila kokosový, asi 400 ml za 45 Kč a děsně se roztíralo (spíš vůbec).

      Vymazat
  12. Skvělé spotřebováno! To odličovací mléko Milk & Honey od Oriflame mě láká už pěkně dlouho! :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací mléko bylo fakt super, po dlouhé době jsem měla mléka, jak jsem objevila micelárky, tak používám jen ty, ale tohle fakt vyzkoušej, pokud chceš :)

      Vymazat
  13. Vyživující olej jsem měla a stále používám, je super, zamilovala jsem si ho ♥ a ráda bych vyzkoušela něco od VS :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych od VS ráda vyzkoušela tělové mléko :)

      Vymazat
  14. Curaprox kefky sú najlepšie :) VS sprej by som rada skúsila, len škoda tej výdrže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No od tělového spreje nesmíme moc čekat :)

      Vymazat
  15. Taky už nechci žádné jiné kartáčky! jsou naprosto super! jinak rocketku mám taky a moc s ní spokojená nejsem, hodně záleží na typu řas. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  16. To je zase spotřeby :D tělový sprej od VS si chci objednat přes Parfums, ale pořád nevím jakou vůni :/ Modrou řasenku od Maybelline jsem měla taky a byla jsem s ní hodně spokojená.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych si zase objednala tělové mléko :) Ale vím, že třeba na pobočce v Parfums v Brně tam mají přímo VS výborky k prodeji :)

    OdpovědětVymazat
  18. supr clanek! ty vitaminy na vlasy urcite zkusim, jelikoz mam s rustem vlasu neustale problemy :// diky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za ně neuvěřitelně moc ráda, protože je to prostě úžasný, jak vlasy rostou :)

      Vymazat
  19. Cien intimní mýdlo je hodně fajn za ty peníze, já sama jsem spotřebovala asi 2 balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle už je moje taky nejmíň druhý balení :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*