OOTD 6

/
54 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak si užíváte víkend? U nás je počasí docela bídný, ale aspoň mě to neláká jít ven. Nám už ve škole začaly zkoušky, 2 už mám hotový, tak ještě 2 a můžu se začít učit na státní zkoušky :).

Ve čtvrtek bylo ještě docela krásně, tak jsem aspoň stihla nafotit fotky.

Bundu jsem si půjčila od sestry a je z Croppu (sehnala ji za skvělou pětistovku). A když se na sebe tak v té bundě divám (nechci se jako vychvalovat :D), tak si říkám, že už si musím taky nějakou svoji bundičku/křivák pořídit. Legíny jsou z Reserved, tričko z NewYorkeru a balerínky jsem zase koupila za super cenu - 99 Kč :D. Já ani do balerín hodně peněz dávat nechci, protože vím, že ať už si koupím značkové nebo ne, je jedno z jakého obchodu stejně vydrží max. sezónu až 2.






A Vy máte koženou bundičku/křivák? 

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




54 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší :) Já mám koženkovou bundičku jen v béžové, ale černou si chci koupit taky, Bohužel jsem ještě nenašla žádnou, co by se mi líbila. A s balerínami to mám podobně, vždycky jsem si koupila jen levné, protože se stejně hned rozpadly (teda spíš nejdřív dřely, a když jsem je rozchodila, tak se rozpadly :D). Ale letos si asi ani žádné kupovat nebudu, stejně mě z nich vždycky bolela záda při delším chození.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Béžová i černá se mi líbí, hned bych brala obě :). Já jsem si je hlavně koupila i kvůli zkouškám, abych nemusela lítat celej den na podpatkách. A naštěstí tyto nedřou :)

      Vymazat
  2. Moc krásný outfit! sluší ti to. Křivák mám taky a moc ráda ho nosím. Ty balerínky jsou taky moc hezký. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) co vždycky vidím křiváky na lidech, tak sluší snad všem :D

      Vymazat
  3. Veru, moc ti to sluší :) samozřejmě, že zase nechybí tvůj úsměv pro celý svět :D :)) Ty balerínky jsou moc hezké. Křivák nemám, protože to teď v Ostravě má zase každá holka, takže se mi to trochu znechutilo :D přijde mi, že to je něco jako s parkou. Tu taky měly všechny holky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě přijde, že já zase tolik lidí s tím nepotkávám a když už, tak každý má úplně jiný střih, ozdoby nebo barvu :) A děkuju :)

      Vymazat
  4. Krásna si:) ..tiež si nekupujem drahé baleríny a ta bundička ti veľmi pristane:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si loni kupovala kožený křivák u nás ve městě v neznačkovém krávu za nějaké 3-4 stovky a musím říct, že je parádní. Nosím ho skoro pořád a vůbec není poznat že je neznačkový. A o balerínkách přesně jak říkáš. Úplně zbytečné kupovat nějaké dražší když stejně vydrží 1-2 sezóny. Já si letos koupila za 2 stovky jedny u vietnamců a druhé v Gate taky za 2 stovky a bohatě mi to postačí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO tak to máš taky parádní ty baleríny a myslím, že to fakt stačí :) V Gatu jsem se byla taky podívat a mají tam spoustu pěkných bot i oblečení

      Vymazat
  6. Držím ti palčeky na skúškach! :) A outfit je super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! Balerínky jsou nádherné a bundička se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Držím ti palce,aby ti všetko dobre dopadlo! :) Outfit je super,veľmi sa mi páči. :)
    Zároveň pozývam na Jarnú Giveaway o Yves Rocher produkty,práve teraz na blogu! :)
    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že to všechno skvěle dopadne, protože už se toho nemůžu fakt dočkat :)

      Vymazat
  9. Skvelý outfit, tá bundička je naozaj krásna. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám koženou bundu tmavě modrou a už jí mám druhým rokem a pořád vypadá solidně. Nicméně si chystám na podzim koupit novou. Legíny co máš na sobě mám taky a strašně ráda je nosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, já snad tmavě modrou koženou bundu ještě ani na nikom neviděla ani v obchodě :) Tyto legíny teď nosím skoro pořád, jsou úžasně pohodlný a neprůhledný, takže paráda :)

      Vymazat
  11. Bundička vyzerá veľmi dobre - krásny outfit :) A držím palce :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší. Podlé mého každá žena by měla vlastnit takovou bundu, je to univerzální kousek :-)
    http://chromozomxx.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bunda se hodí fakt ke všemu, takže souhlasím :)

      Vymazat
  13. Skvělý outfit, moc se mi líbí kalhoty. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jsou to legíny a fakt skvěle pohodlný a dělají pěknej zadek :D

      Vymazat
  14. Bundička je super :) Vloni jsem ji také nosila hodně ale letos už mi byla velká tak jsem ji prodala:) Novou jsem si zatím nekoupila, jsem ostuda, protože tenhle typ bundičky by měla mít každá z nás :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Verunko, moc ti to sluší a gratuluji ke zkouškám, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  16. jé, moc ti to sluší a máš krásné balerínky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, balerínky byly fakt super kup, ani nedřou, tak jsem zvědavá, schválně jak dlouho vydrží :D

      Vymazat
  17. Já si nedávno bundičku pořídila, sice ne koženou, ale džínovou s krajkou a nosím ji moc ráda, vždy krásně oživí outfit.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, džínová s krajkou, tak ta musí být pěkná :)

      Vymazat
  18. kraasna velmi pekny štyl pači sa mi a tie baleriny su pekne, ja nemam koženu bundu lebo neviem kedy by som ju nosila teraz by mi bola v nej aj zima a ked bude teplejšie zas teplo:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je spíš super na takový chladnější rána nebo večery když je to léto :) A pak zase na začátek podzimu

      Vymazat
  19. Sluší ti to, ty balerínky jsou nádherné :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné fotky,sluší ti to :)
    Nějaký křivák by se mitaky líbil, ale bud mi nesedí, nelíbí se mi a nebo je šíleně drahý :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tou cenou je to v některých obchodech fakt mazec. Jak jsem si minule zkoušela černý křivák v NY za 1400, tak vypadal fakt na mě luxusně, musela jsem si říct, že jsem kočka :D ale těch 1400 bych za něj prostě nedala. Zatím teda ne, když mi trvá si na to nějakou tu dobu z brigády našetřit

      Vymazat
  21. Ta bundička je top a musím říct, že máš neskutečně krásné husté vlasy. Já vážně můžu jen závidět :) Moc ti to na těch fotkách sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Hustý vlasy to já mám no, vlastně mám 3 ségry, každá máme mega hustý vlasy :D

      Vymazat
  22. Moc hezké fotky ;) Moc ti to na nich sluší ;)) A máš nádherně namalované oči ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Paty :) Mám tužku z Avonu, takovou šedou se třpytkama a je to už moje 3. balení je fakt super :)

      Vymazat
  23. Držím pršteky na skúškach :) veľmi ti to pristane :) aj oblečenie aj ako si namaľovaná :)

    OdpovědětVymazat
  24. Fakt ti to sluší a ty baleriny jsou nádherné! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a pohodlný hlavně nedřou :)

      Vymazat
  25. Odpovědi
    1. Takový komentář potěší :) díky

      Vymazat
  26. jeee, ty jsi kráska :)) a koženou bundičku si určitě pořiď, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  27. Odpovědi
    1. Byla to láska na první pohled :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*