Můj nákup z Avonu

/
59 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
už na mě začíná doléhat stres ze státnic, které budu mít pravděpodobně za 2 týdny. Ale řekla jsem si, že teď musím dát do učení nejvíce sil a pak už to bude hotový (no moc si to přeju)!

Dnes mi paní, od které jsem si začala objednávat Avon donesla mou objednávku, tak aspoň mi to zlepšilo náladu - taky máte po nákupech nebo něčem novém lepší náladu?

 Parfémovaná tělová mléka Love a Femme 150 ml (69,- / ks)
-už jsem měla vůně Sensuelle a Cherish a tyhle mléka mám strašně ráda, tělo voní až do druhého dne, krásně se mléko roztírá a hlavně se můžete hned oblécet, nijak nelepí
Vyživující krém na ruce s medem a mlékem 75 ml (29,-)
Hydratační krém na ruce s vanilkou 75 ml (29,-)
Čisticí pleťová voda 100 ml (39,-)
Dárek za celý nákup řasenka Irresistibly Sexy
 Třpytivé laky v odstínu Ruby a Pearl (10 ml) 130 Kč (akce 1+1 zdarma)
Dostala jsem na nákup slevu ještě na každý výrobek pár korunek, takže dohromady mě nákup vyšel na 331 Kč + řasenka jako dárek, což se myslím vyplatí :)

Kdo taky občas objednáváte kosmetiku z katalogu?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥

PS: Tohle je nejspíš poslední článek do doby, než udělám státní zkoušky






59 komentářů:

  1. Z avonu občas objednávám :) Většinou teda laky nebo nějakou pečující kosmetiku :)
    Jinak hod ně štěstí u státnic :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky se mi v Avonu taky hrozně líbí, chtěla bych ji vždycky hodně :D a děkuju

      Vymazat
  2. Jéé já si zrovna včera taky po delší době objednala z Avonu, tak jsem zvědavá, jak budu spokojená:)
    Líbí se mi odstíny laků na nehty:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, už se těším, až si je nalakuju :)

      Vymazat
  3. to se určitě vyplatilo, super nákup :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, sleva a dárek za nákup to je něco pro mě :D

      Vymazat
  4. Hezké produkty :) A jinak přeji hodně štěstí u státnic :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Mě čeká objednávka zítra a už se na balíček moc těším. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys pak mohla dát taky na blog, co jsi pokoupila :)

      Vymazat
  6. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Laky vypadají moc hezky. Doufám, že bude potom o řasence nějaká recenze, taky jsem nad ní přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem Peťo zvědavá jaká bude, zatím jsem koukala jen jaký má kartáček a teda ten se mi vůbec nelíbí :D tak uvidíme

      Vymazat
  8. Mám štěstí, že moje avonlady je moje babička, takže cokoliv si objednán, tak za to nemusím platit...jako ne, že bych ji obírala, ale jde to z té její slevy :D tělová mléka vypadají moc dobře ale :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Tělová mléka jsou úžasný!

      Vymazat
  9. Já jsem teď po x letech objednala u Avonu rozjasňující perly a olejíček do vlasů, tak se už nemůžu dočkat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že rozjasňující perly si tam strašně oblíbila kamarádka :)

      Vymazat
  10. Dokud jsem bydlela v Čr a kamarádka dělala Avon a Oriflame Lady, tak mi furt nosila nové věci a do te´d jsme hrozně spokojená s řadou Luxe:)

    A jsme fakt zvědavá na tu řasenku!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z řady Luxe jsem ještě neměla nic :) Já taky

      Vymazat
  11. Krasny nakup, ja z avonu dlouho nic neobjednala, mozna to zmenim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš příležitost, tak určitě do katalogu mrkni :)

      Vymazat
  12. Skvělý nákup :)
    Krém s mlékem a medem jsem si pořídila taky, ale po zkontrolování zásob kosmetiky jej možná daruji babičce. :D
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě 2 krémy na ruce zrovna došly :)

      Vymazat
  13. Já dříve objednávala z Avonu hrozně moc, ale poslední dobou preferuji drogérie a parfumérie, kde všechno před koupením vidím a můžu vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě takhle střídám a když si objednávám nějaké vůně, tak vždycky podle těch ovoněných stránek, jinak bych to neriskovala :)

      Vymazat
  14. Super věci :) z Avonu objednáváme pravidelně, zrovna teď s mamkou čekáme na naši objednávku :) Laky z avonu jsou hodně dobré.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  15. Z Avonu si pravidelně neobjednávám. Neni to kosmetika kterou musím za každou cenu mít. Některé věci jsou ale dobré. Mám ráda pěny do koupele, sprcháče. Z dekorativky mi přijdou fajn např. stíny. naopak voňavky, řasenky většina krémů na obličej mi nevyhovuje a vonavky mi děsně páchnou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem zase měla spoustu voňavek, které mi fakt vyhovují a mám taky osvědčené produkty, kterém vím, že když objednám, tak budu spokojená, navíc třeba produkty na vlasy z té základní nejlevnější řady mi nevyhovují vůbec :)

      Vymazat
  16. Z Avonu jsem si už dlouho neobjednala, ale ten medový krém na ruce by se mi hodil :D Jinak to není vyloženě "moje" značka.. Hlavně šampony a kosmetika na obličej mi nesedí... Zase jejich pěny do koupele jsou fajn :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem taky nějaké výrobky na vlasy a ty mi taky nesedly a na obličej, co jsem měla čisticí gel, tak ten hrozně vysušoval. Ale třeba parfémy, laky na nehty a tělová mléka objednávám ráda, ty mi vyhovují zase moc :)

      Vymazat
  17. A přeji hodně štěstí u státnic!!! :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  18. tie krémy na ruky vyzerajú super :) a držím palce!!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem měla krémy na ruce z Avonu dva a byla jsem spokojená moc :) Navíc za tu cenu jsou skvělý, pěkně hutný

      Vymazat
  19. Z Avonu jsem si dlouho nic neobjednala ale ty laky jsou moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem vyzkoušela ten Ruby a hned jsem se zamilovala :D

      Vymazat
  20. Lak mám od Avonu úplně stejný a každá věc, která je z kolekce Avon Naturals má své kouzlo, spojení kosmetika a přírroda já prostě můžu! :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Prajem veľa šťastia ;) Z Avonu som už dlho nič neobjednávala, takže sa asi popozerám po nejakých pekných lakoch :)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výběr tam teď mají obrovský :) A děkuji

      Vymazat
  22. Ja Avon moc nemusis spise mam rada oriflame. Ale tyhle odstiny laku vypadaji dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám zase radši Avon, protože mi Oriflame přijde mnohem dražší :) Ale taky jsem měla z Oriflame dost produktů, které bych si klidně objednala znovu

      Vymazat
  23. Moc dobrý nákup! Koukám, že jsi nakupovala teda extra výhodně :-) Já si také občas takhle z Oriflame nebo Avonu něco objednám, ale nemám přístup ke katalogům pravidelně každý měsíc, takže spíš jen výjimečně, no :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě ten přístup mám a po tom, co jsem teď zase viděla nový katalog, jsem se musela držet, abych teď neobjdnala protože už mám všeho dost :D

      Vymazat
  24. Moc hezký článek :) Já z avonu nejraději laky, mám doma od nich celou duhu. Hrozně mi vyhovuje, že dlouho vydrží.. Teda na ruce zas až tak ne, ale celkově v koupelně :D Jinak miluju i ty jejich krémy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s lakama z Avonu spokojená, s tou skvělou výdrží souhlasím :)

      Vymazat
  25. věci vypadají zajímavě, ale já si od avonu neobjednala nic hrozně dlouho :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se tam vždycky líbí plno kosmetiky a při každém objednávání se musím krotit :D

      Vymazat
  26. Teda, z Avonu už jsem hoodně dlouho neobjednávala, ale pamatuju si, že mě strašně fascinoval na základce i na střední. :D
    A hlavně přeju hodně štěstí ke státnicím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já listuju katalogem pořád ráda :D A děkuju

      Vymazat
  27. No já mám taky teda vždy lepší náladu po každém novém nákupu :D. Avon jsem dříve hodně objednávala, ale teď už vůbec. Některé věci byly super, ale některé už tak ne.. Hlavně u jejich vůni po nějaké době už tak nevoní a docela smrdí a to jsem zažila u všech od Avonu. To jsem docela koukala :-( no a pak už mě i začalo odrazovat, že je na obalu made in Poland.. Každopádně to neodsuzuji, určitě se od té doby plno věcí změnilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si zase z Avonu objednávám parfémy nejčastěji :) Některé vůně jsem už měla i 2x jak jsem si je oblíbila.

      Vymazat
  28. Moc povedený nákup. Za tolik věcí a tak málo peněz se to rozhodně vyplatilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  29. Od Avonu mám ráda jenom různý "patlátka" na tělo, pro dekorativku raději zaběhnu do drogerky, moc tomu nevěřím

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*