DM tip - skvělá láhev za 50 bodů

/
40 Comments
Krásný den milé čtenářky,
dnes jen takový super rychlý typ a zpátky k učení :).

V DM probíhá od 27.5.2015 do vyprodání zásob akce na plastovou láhev 0,5 l.
Stačí mít na kartě 50 bodů a láhev dostanete zdarma, nic neplatíte.
Na 1 kartu je možné si vytisknout 2 poukazy na láhve. Kuponek se tiskne přímo v DM z terminálu.

Láhev je super, pevná, líbí se mi i to široké místo na pití, že to není takové to vycvakávací, takže to půjde lépe umýt a je to více hygienické.

Já jsem za akci ráda, chtěla jsem si právě nějakou podobnou láhev kupovat, protože ty normální pet lahve ze supermarketů už mě přestaly bavit :).

Tak co půjdete si pro ni?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




40 komentářů:

  1. Taky jsem si pro ni včera byla :-) Jsem ráda, že můžu konečně vyměnit body za něco užitečného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě tento dárek moc potěšil :)

      Vymazat
  2. Jeee, ta vypadá skvěle, škoda, že nemám českou kartičku.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Slovensku jsou asi jiné akce, že :)

      Vymazat
  3. No asi si tam brzo zajedu :3
    já mám tuhle samou, ale modrou z rexony :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to vím, co myslíš, tu sadu od Rexony jsem chtěla taky :) Jestli ji chceš, tak tam běž co nejdříve, ať nejsou vybrané

      Vymazat
  4. Vypadá moc pěkně já jsem zjistila včera, že DM má tuto akci, ale já mám kartičku teprve krátce, takže tolik bodů určitě nemám :D

    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tyto dárkové akce docela často, tak do příště body určitě nasbíráš :)

      Vymazat
  5. wáu ! tak to idem :D kamoška má podobnú. páči sa mi systém, že človek neminie toľko plastu na kúpu iných plastových fliaš :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Příště by klidně mohli udělat více barev :D

      Vymazat
  7. Včera jsem ji viděla u někoho na instagramu, dneska u tebe na blogu a už ji mám taky. Bodů mám na kartě habaděj, tak jsem ráda, že je konečně využiji na něco pěkného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky měla 200 bodů :)

      Vymazat
  8. tožvie či sa to da aj u nas mam tam vyše 100bodov

    OdpovědětVymazat
  9. Mám doma hodně lahví, takže pro tuto nepůjdu, ale taky jsem to viděla v letáku :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě žádnou takovou neměla, ani na kolo ne a tahle bude parádní i pro mě na kolo, tak jsem za ni ráda :)

      Vymazat
  10. Fiha vyzerá to zaujimavo ! Ja som flaškofil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já pořád dokola kupovala pet lahve, konečně něco stylovějšího :D

      Vymazat
  11. U nás mají i červené takové pevné tašky na nákup, takže já si vzala 1 lahev a 1 tašku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o tašce přemýšlela, možná si ještě skočím i pro ni, protože mi na kartě zůstalo ještě dalších 100 bodů :)

      Vymazat
  12. Jééé, no tak tu chci! Ty jo.. škoda, že se to dozvídám až teď, zrovna ve středu jsem byla u DMka a o té akci jsem nevěděla :/

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli budeš mít ještě cestu, tak se určitě optej, jestli ještě mají je to až do vydání zásob :)

      Vymazat
  13. Taky do ní asi půjdu, zdá se být opravdu kvalitní :) -L

    OdpovědětVymazat
  14. No já si říkala, co to tam včera v tom DM za láveh měli a dneska ráno jsem viděla v letáku, že ji dávají zdarma a pak jsem objevila tvůj článek :) láhev je moc hezká a asi si ji taky pořídím.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vždycky chodí ty akce na e-mail, tak tam musím hned vždycky běžet :D

      Vymazat
  15. asi bych si měla tu jejich kartu taky pořídit, chodím tam docela často, ale vždy jsem líná jí zařizovat :D láhev pěkná, vypadá prakticky

    OdpovědětVymazat
  16. Jej, díky za tip Veru! :)) A ano půjdu, díky tobě :P

    OdpovědětVymazat
  17. koukám, že má pořád DM skvělé akce :) taky si musím založit kartu a sbírat body :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkná láhev, já na pití používám Bobble s tím filtrem na vodu a taky super. :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ako koment predomnou, aj ja používam bobble ale táto vyzerá super, takže fajn typ :)
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveawy tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. Ta vypadá vážně dobře, možná bych si pro ni taky mohla zaskočit :-)

    OdpovědětVymazat
  21. U nás som to nevidela :O ale vyzerá to byť fajn, kebyže si to dám pri behaní tak okolo ruky za šnúrku :) Lebo fľaša v ruke mi zavadzia a prestala som ju nosiť, lenže bez vody to nedávam :/
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*