Aussie dělá OBJEM

/
34 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
počasí je nádherné, sluníčko u nás svítí, takže to pak mám celý den s úsměvem i já :).
Zítra mě čeká poslední zkouška, tak držte pěstičky.

Kdo toužíte po vlasech, které mají objem, tak tu mám pro Vás dnes jeden tip.

Aussome volume shampoo Aussie 300 ml - tento šampon jsem vyhrála v GA, ale vím, že se dá určitě koupit v DM a Rossmanu

(vlasy mám jen umyté šamponem a volně jsem je nechala uschnout, abyste viděly výsledek)


Na obalu?
Speciální složení s výtažkem z australského chmelu zanechá vaše vlasy plné objemu od kořínků až po konečky. Ukažte všem svou hřívu.

Můj názor?
-vyklápěcí víčko u šamponu mi vyhovuje, přijde mi praktické a tedy i rychlá manipulace
-obal je pevný, šampon jde vymáčknout bez problémů ven a Ti klokani u víčka jsou prostě super :D
-šampon má naoranžovělou barvu, gelové struktury
-vůně je taková rostlinná, asi fakt ten australský chmel - nevadí mi
-stačí trošku šamponu a vytvoří Vám velkou pěnu (je ho 300 ml, takže vydrží opravdu dlouho)
- a teď to hlavní - vytvoří mi vlasy nadýchané a objemné - takové vlasy mi dlouho žádný šampon neudělal
-vlasy mi nezatěžuje, nemastí 
-navíc si vlasy nemusím umývat dalších 5-6 dnů



Složení?
Rachochejlí fotka na závěr :)
V Rossmanu ode dneška probíhá akce na všechny Aussie šampony a balzámy za 120 Kč. 

Pokud hledáte šampon, který Vám vytvoří objem, tak si ho určitě pořiďte :). Já jsem s ním spokojená moc a další balení bych si určitě koupila taky. 

A co vy a Aussie?

Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥







34 komentářů:

  1. Ahoj Veru. Držím palce, ať ti zkouška vyjde :-)
    Mám podobné vlasy jako ty a vyhledávám právě šampony, který mi objem nedělají :-D Od Aussie jsem zatím měla jen ten slavný kondicionér a moc nadšená jsem z něj nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :) No já jsem právě zase ráda, když to ten objem udělá, protože když si zase vlasy vyžehlím nebo na to pak nastříkám ten přípravek na ochranu před teplem, tak si ty vlasy ještě trošku sednou tak aby nebyly slehlý úplně :)

      Vymazat
  2. Hodně štěstí u zkoušky :) Od Aussie jsem měla řadu na dlouhé vlasy, ale nezaujala mě. Tenhle šampon vypadá fakt dobře, objem by se mi hodil, ale nějak už k té značce nemám důvěru za ty peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Za těch 120 Kč teď v akci se mi to zdá super, když je normálně za 179, tak bych si právě počkala na tu akci :)

      Vymazat
  3. Já ten šampon prostě musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, navíc když ho teď koupíš v tom Rossmanu, tak ani tak peněženka nezaplače :D

      Vymazat
  4. Veru, tady máš vlasy naprosto úžasný!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem po něm tak trochu pokukovala a stvou recenzí asi začnu zvažovat i nákup :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Veľa šťastia pri skúške :))) Držím prsty :D Aussie milujem :) je fakt super a tvoje vlasy sú tiež pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) no ty vlasy mám takový bláznivý :D

      Vymazat
  7. Nemýt si vlasy 5-6 dní? To je pro mě bohužel nepředstavitelné. Já si vlasy musím mýt obden, protože se mi rychle mastí. To ti závidím :) Jinak taky pořád hledám nějaký dobrý šampon na objem, tak se možná podívám po tomhle až spotřebuji své nasyslené zásoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tento :) To já už jsem s tímto skoro na dně, takže žádné zásoby nemám :)

      Vymazat
  8. Držím palce aby zkouška vyšla :) Aussie mám moc ráda, akorát nepoužívám ty na objem, s tím co mám na hlavě mi to vždy udělá skoro afro :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  9. tak ten určitě vyzkouším! Aussie mi jako značka připadá fajn, akorát po jejich prvním šamponu a kondicioneru
    se mi vlasy mastily hrozně rychle :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale jak já říkám, myslím si, že každý kus je něco jiného a taky může působit na každého jinak :)

      Vymazat
  10. Abych si nemusela mýt vlasy třeba 5 dní, to je pro mě sen :-D Já si je myju obden a stejně jsou ten druhý den už takové mastnější, a můžu používat šampon jaký chci :-D Od Aussie jsem zatím nic nezkoušela, až dojdou zásoby, tak to budu muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě by to zase šíleně nebavilo mýt si vlasy každý druhý den :D

      Vymazat
  11. Tyjoo, ten objem je prostě parádní :)) A 5 dní si nemýt vlasy? :O To se mi snad nestalo, jak často si je normálně myješ? Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paty s ostatníma šamponama (např. Glisskur, Timotei, Head Shoulders) jsem si je umývala po 3 dnech :)

      Vymazat
  12. Aussie je prostě skvělá značka a dneska jsme se na článku shodly teda :) Doufám, že i jejich 3 minute miracle ti bude vyhovovat! A nemýt si vlasy 5 dní je pro mě taky zázrak, dřív jsem to tak mívala, ale jak to mám střihlé do podkovy, tak to musím umývat obden :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na něj :) No to věřím, Tvůj sestřih zase potřebuje takhle tu péči :)

      Vymazat
  13. To je skvělý typ. Na Aussi se chystám, chtěla jsem si pořídit nějakou miniaturu do cestovní taštičky. Ted je jasné, který šampon si vyberu. Objem potřebuju jako sůl

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo! No super :-) Moc ti to sluší.. Já už od Aussie měla taky šampon a kondicionér - oba v malém cestovním balení - vyhrála jsem je od DM. Každopádně byla jsem spokojená, takže si určitě do budoucna pořídím od této značky zase nějaký šampon.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě předtím měla také ty malé balení, které byly v Elle myslím a šampon byl už právě tehdy super :) A děkuju :)

      Vymazat
  15. Vypadá zajímavě :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá fakt dobře.. Teď mám Syoss, ale plánuji ho vyměnit za nějaký jiný šampon, tenhle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Syoss jsem měla balzám, kterej byl božskej :)

      Vymazat
  17. Moc ti to sluší, Veru :) já Aussie dostala na Vánoce a to hned kondicioner, šampon a sprej na poškozené vlasy a jsem s ním moc spokojená. V životě jsem neměla lepší šampon :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to seš úplně vybavená :D A děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*