3 růžovky na pleť

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
opět tu máme prodloužený víkend, což je super, ale mě stejně čeká učení :D. Vy máte něco v plánu?
Na dnešek jsem si připravila zhodnocení dvou čisticích vod a jedné micelární vody.

1. Pleťová voda pro citlivou pleť Synergen (200 ml - kupovala jsem v Rossmanu za 40 Kč)

Na obalu?
-voda má hloubkově čistit, osvěžit a oživit
-bez alkoholu

Můj názor?
-voda je parfémovaná a ta vůně mi připomíná jar na nádobí
-pleť mám po této vodě hodně ulepenou a lesklou
-na pleti mě ale nijak nedráždila, nevysušovala, neobjevily se mi po ní žádné fleky nebo něco podobného

Kvůli té lepivosti a lesklosti bych si ji už ale znovu nekoupila i když stojí 40 Kč :).

Složení?


2. Micelární voda Garnier (400 ml - kupovala jsem v akci v Tescu za 149 Kč)

Na obalu?
-micelární voda má odstraňovat makeup (i odlíčení očí), čistit a zklidňovat
-má být bez parfemace (já z ní trochu cítím grep :D) a je vhodná i pro citlivou pleť
-vystačí přibližně na 200 použití

Můj názor?
-na pleti nelepí, pleť se mi ani po ní neleskne
-oči mi odlíčí, ale když jsem namalovaná i tužkou, tak tam zůstanou takové šedé obrysy, které pak musím dotáhnout dvoufázovým odličovačem
-s touto micelárkou mi odlíčování očí trvá déle než např. s micelárkou od Nivei

Já ji používám na obličej i na to odlíčení, ale jako pleťová voda mi přijde lepší než odličovací přípravek, ale znovu bych si tento produkt klidně koupila.

Složení?


3.Ošetřující pleťová voda Balea (200 ml - kupovala jsem v DM za 45 Kč)

Na obalu?
-určena pro denní čištění suché a citlivé pokožky
-vyvážené formule s extraktem mandlových květů čistí pleť šetrně, aniž by ji dráždila
-podporuje hydrataci pleti
-neobsahuje alkohol

Můj názor?
-i u této vody jsem měla pleť ulepenou (i když teda méně než u vody Synergen)
-z parfemace cítím květinovou vůni
-pleť po této vodě se mi taky trošinku leskla
-nedráždila, nevysušovala

Zase kvůli té lepivosti bych si ji už nekoupila, lepivé produkty na obličeji mi fakt hodně vadí :D mám pocit, jak kdyby mě někdo přejel cukrovou vatou.

Složení?



Čím si pleť čistíte momentálně Vy?

Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥





38 komentářů:

  1. Ja pouzivam na odliceni prave tuhle od Garnier, je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho jsem ji chtěla vyzkoušet, tak konečně :)

      Vymazat
  2. Já mám na odlíčení micelárku od Biodermy a pleťovou vodu Synergen ani nepoznám.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu bych chtěla taky vyzkoušet, jen ji vychytat v nějaké super akci :)

      Vymazat
  3. Zrovna včera jsem si koupila vodu od Synergenu, ale modrou, tak uvidíme, zatím mi nevadí. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak můžeš dát info, jaká je :)

      Vymazat
  4. Já momentálně používám odličovací ubrousky od Ebelin, k tomu dodělávám gel od Synergen a pleťovou vodu od L´Occitane, takže trošku mišmaš :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Garnier také používám a jsem spokojená :) Zbylé dva neznám

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem právě vyzkoušet i ty nejlevnější verze pleťových vod, tak jsem sáhla po těchto :)

      Vymazat
  6. Teda, tak od toho lepivého "jaru na nádobí" se budu držet dál. :D
    Jinak já už se držím toho, že na pleť si chci dávat nejlépe už jen přírodní kosmetiku. A co to dodržuju, pleť mám opravdu spokojenou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu od Garnier mám a jsem maximálně spokojená - poradí si se vším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě si moc neporadí s těma pořádnýma třpytivýma tužkama na oči :)

      Vymazat
  8. Tu poslední pleťovou vodu jsem už měla a musím říct, že je fajn, pěkně odlíčí :)
    http://inspirationbypett.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla pro mě lepší než ta z Rossmana, ale příště už ji kupovat nebudu :)

      Vymazat
  9. Veru u mě vede taky Garnier:) Teď mám Ryor a taky není špatná:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ryoru jsem zatím měla jen krém a slyšela jsem chválu na dvoufázový odličovač :)

      Vymazat
  10. Micelárku od Garnier jsem taky měla a zdála se mi super, zdála se mi hodně podobná jako Bioderma, i oči mi odličovala hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu bych chtěla vyzkoušet taky :)

      Vymazat
  11. Můj názor!! Nesnášim, když je pleťová voda ulepená a poslední dobou mi začíná vadit i dvousložkový odličovač.. :/ Teď mi zrovna dochází ta růžová Garnier (používala jsem ji od Vánoc 2x denně, takže na výdrž si nestěžuji) a i když byla vážně super, chtěla bych zkusit i jinou. Koukala jsem, že mají v Tetě nějakou micelárku za slušnou cenu, takže ji vyzkouším. :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám dvousložkový odličovač od YR s chrpou a ten je parádní :) V Tetě už jsem nebyla pěkně dlouho, takže vůbec nevím, co tam mají
      Ale pro mě je zatím pořád nejlepší micelárka od Nivei :)

      Vymazat
  12. Ta od Garnieru je skvělá a hlavně za ty peníze je to bomba :))


    LENNY MALI in DK

    OdpovědětVymazat
  13. ani ja som synergen vôbec nepoznala, ale ani ma teda vôbec nezaujala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to ta nejlevnější čisticí voda v Rossmanu, chtěla jsem vyzkoušet, jestli mě třeba překvapí a bude super :) ale bohužel no

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Po té micelárce určitě, do těch 2 už bych já nešla :)

      Vymazat
  15. tuto micelárku od Garnier chci vyzkoušet už dlouho, vypadá fakt dobře a každý ji chválí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě i já na ni četla pozitivní reakce, tak jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela :)

      Vymazat
  16. Micerálku od garnier používám taky a mám jí moc ráda :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková oblíbená mi přijde :) Od Garnier mám ráda i jejich dvoufázový odličovač (modrý)

      Vymazat
  17. Moc super článek :) Já zatím vyzkoušela jen tu Balea a moc se mi líbila na něj tvá vtipná reakce :))

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mě je ta Garnierka dokonalá a ted jsem si dokonce zvykla na tu novou pro smíšenou a mastnější pleť, vůbec nemám potřebu měnit, zřejmě u micelárky od Garnieru hodně dlouho zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem ráda, že ji mám, ale pak zase vyzkouším ráda další produkty :)

      Vymazat
  19. Zatiaľ som ani jeden z týchto produktov neskúšala. Dlho som hľadala niečo pre moju citlivú pleť a momentálne a už roky používam micerálku od Biodermy a nemenila by som, síce je cena vyššia než u ostatných, ale mávajú aj akcie 1+1 :) a naozaj mi perfektne vyhovuje.

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  20. Ja na micku od Garnier nedám dopustit, používam ju síce len keď som na internáte a doma používam od nivei ale od Garnier sa mi zdá určite oveľa lepšia :)

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*