Produkty, kterým jsem se podívalo na dno - 4

/
77 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
minule jsem si dělala s přítelem srandu, že můžeme být rádi, že už není sníh a o 2 dny později - sněhový vánice :D. A já se těšila, jak už vytáhnu šatky.

Dnes tu mám pro Vás článek o produktech, které jsem vypotřebovala. Je to krásná hromádka, rovných 28 kousků. Tyto produkty jsem spotřebovala za poslední 3 měsíce.
Jsem za to jen ráda, protože jsem dostala na Vánoce kosmetiky spoustu, takže jsem nic nekupovala a jen spotřebovávala.

1.Sprchový gel s kokosem 500 ml (kupovala jsem v Lidlu za 40 Kč)
-vůně na těle příšerně chemická, v obalu mi to tak nepřišlo
-nevysušoval, hezky pěnil, ale ta vůně mi hodně vadila, takže jsem si ho vždycky naplácla na ruku spoustu, aby byl rychle pryč - JÁ UŽ BYCH SI HO ZNOVU NEKOUPILA
2.Sprchový gel s granátovým jablkem 200 ml (Yves Rocher - dostala jsem na Vánoce)
-vůně krásná, pokožka pěkně provoněná, nevysušoval, pěnil nejvíc ze sprcháčů, které jsem kdy zkoušela, hutný - DOPORUČUJI
3.Sprchový gel s grapefruitem 200 ml (Yves Rocher - dostala jsem na Vánoce)
-vůně krásná, pokožka pěkně provoněná, nevysušoval, pěnil nejvíc ze sprcháčů, které jsem kdy zkoušela, hutný - DOPORUČUJI
4.Sprchový gel s malinama 250 ml (Oriflame - dostala jsem na Vánoce)
-obsahoval malé částečky, takže pokožka pak po něm byla krásně hladká
-voněl nádherně, nevysušoval, skvěle pěnil - DOPORUČUJI
5.Sprchový gel s kokosovým olejem 250 ml (Dermacol - dostala jsem na Vánoce)
-vůně byla naprosto fantastická, hodně sladká
-sprchový gel je pěkně hutný, nevysušoval, pěnil dost - DOPORUČUJI
6.Zklidňující čisticí micelární voda 3 v 1 200 ml (Nivea - kupovala jsem v akci za 89,90 Kč)
-skvěle odlíčí oči, neštípe v nich, na pleti nelepí, necítím žádnou parfemaci
-tohle už je moje 3. vypotřebované balení, takže DOPORUČUJI
7.Zklidňující dvoufázový odličovač 200 ml (Garnier - kupovala jsem asi za 70-80 Kč v akci)
-je dost olejový, odlíčí nádherně, rychle, v očích neštípe - DOPORUČUJI
8.Čisticí voda Stay Clear 200 ml (Nivea - výhrala jsem v GA)
-vůně se mi hodně líbila, taková svěží čisticí
-pleť jsem po ní měla krásně vyčištěnou, svěží, nelepila - DOPORUČUJI
9.Anti stres lifting sérum 30 ml (For Life & Madaga  - vyhrála jsem v GA)
-pro mě nejskvělejší balení - s pumpičkou a zároveň se ten spodek posunoval, že jsem viděla, kolik krému ještě zbývá
-sérum bylo takové tekuté, ale moje pleť byla po něm krásná
-rychle se vsakoval, nelepil - DOPORUČUJI
10.Šampon pro lámavé a řídnoucí vlasy 250 ml (GlissKur - měla jsem v DM boxu)
-krásně luxusně voněl, hodně pěnil, vlasy jsem po něm měla nadýchané, objemné - DOPORUČUJI
11.Zdokonalená vlasová péče profesionální kvality 250 ml (Syoss - vyhrála jsem v GA)
-voněl krásně, vlasy jsem po něm měla hebké, lesklé, šly krásně rozčesat - DOPORUČUJI
12.Šampon s mandlovým olejem pro suché a poškozené vlasy 200 ml (Alverde - vyhrála jsem v GA)
-pro mě děsná smradlavá vůně, vlasy jsem po něm měla vrzavé, splihlé, hned se zmastily - NEDOPORUČUJI
13.Maska + kondicionér pro výživu suchých vlasů 50 ml (Dove - vzoreček z časopisu)
-byl dvoubarevný, což se mi fakt líbilo
-vlasy po něm nádherně voněly, byly lesklé a krásně se rozčesávaly - DOPORUČUJI
14.Zvláčňující tělové mléko s melounovým extraktem 200 ml (Dermacol - dostala jsem na Vánoce)
-nádherná vůně, přímo k sežrání :D
-pěkně se roztíral, pokožka nebyla mastná a skvěle hydratoval - DOPORUČUJI
15.Tělový a masážní olej Mojito 50 ml (Saloos - dostala jsem v rámci spolupráce)
-nádherná, uvolňující vůně
-skvělý jak pro masáž tak jako olej na tělo, pokožku krásně vyživil, na to, že je to olej uschnul hned - DOPORUČUJI
16.Multifuknční krém s mandlovým olejem 150 ml (Oriflame - kupovala mámuška)
-vůně byla trošku víc kořeněná, ale hydratoval úplně úžasně, já ho používala na ruce a tělo, chvilku na obličej a vyhovoval mi všude, hned se vsakoval, nelepil, krásně se roztíral - DOPORUČUJI
17.Regenerační krém na popraskané ruce 100 ml (Garnier - kupovala jsem v akci za 40 Kč)
-byl trošku hutný, ale zase nijak exra vyživující, když jsem měla suché ruce, musela jsem se často mazat, vůně byla pěkná - pokud nepotřebujete krém na extra vysušené ruce DOPORUČUJI
18.Krém na ruce karamel s čokoládou 75 ml (Essence - vyhrála jsem v GA)
-vůně byla božská, měla jsem chuť ho jíst
-konzistence ani ne hustá, ale zase ani ne tekutá - hydratoval asi tak jako ten od Garnieru - DOPORUČUJI
19.Hydratační krém na ruce 100 ml (-417 - dostala jsem v rámci spolupráce)
-bylinková vůně, hydratoval nejvíc z krémů, které jsem kdy zkoušela
-rychle se vstřebal, pěkně roztíral - DOPORUČUJI
20.Tělový sprej Super Playboy 75 ml (Playboy - kupovala jsem v akci za 119 Kč)
-vůně svěží, sladká, po chvilce jsem ji ze sebe necítila
-ale příteli jsem kupovala v pánské verzi a z něj jsem ji zase cítila celý den
-ale zase nějakou extra výdrž o těchto produktů nečekám, já mám tyto spreje ráda - DOPORUČUJI
21.Parfém Mexx 30 ml (Mexx - dostala jsem na Vánoce)
-sladko-kořeněná vůně
-cítila jsem ji ze sebe dlouho - kdo má tento styl vůní rád, tak DOPORUČUJI
22.Kuličkový antiperspirant 6 v 1 50 ml (Adidas - kupovala jsem v akci za 40 Kč)
-dost lepil, musel jste dlouho čekat, než se do podpaží vsákl
-vůně pěkná, před pocením ochránil - KOUPILA BYCH SI VE SPREJI NEBO V TUHÉM PROVEDENÍ
23.Kuličkový antiperspirant s lotusem 50 ml (Yves Rocher - dostala jsem na Vánoce)
-trošku jsem z něj cítila jako slanou vůni
-před pocením ochránil, schnul poměrně rychle a nelepil - DOPORUČUJI
24.Ústní voda 500 ml (Odol - kupovala jsem v akci za 50 Kč)
-svěží vůně, nijak extra nepálí, svěží dech - DOPORUČUJI
25.Expresní odlakovač na nehty s mandlovým olejem 120 ml (Dermacol - kupovala jsem za 60 Kč)
-nijak extra nesmrděl, nevysušoval mi nehty, naopak mi pak nehty krásně voněly
-odlakovával skvěle a rychle - DOPORUČUJI
26.Zpevňující tělové mléko do sprchy Nivea
-krásně vonělo a líbí se mi po sprchování hebká pokožka, která nepotřebovala namazat - RÁDA BYCH VYZKOUŠELA PLNÉ BALENÍ
27.Odličovací tamponky Iseree 120 ks (Lidl - za 22 Kč)
-netrhají se, jsou příjemné
28.Odličovací tamponky Caterine 120 ks (Kaufland - za 20 Kč)
netrhají se, jsou příjemné
Ty z Lidlu se mi ale zdají pevnější a silnější :) - oboje DOPORUČUJI

Zkoušely jste některý z mých produktů? A kdo už se těší na nošení šatů a sukní jako já?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥

PS: Přeju Vám krásné Velikonoce a ať Vám chlapi moc nezmalujou zadky :D




77 komentářů:

  1. Páni, to máš co vyhazovat :))) Já jsem měla jak sprchový gel z Lídlu který mi nevyhovoval přesně z důvodů které píšeš, tak micelární voda Nivea mi vyhovovala, sprchový gel Dermacol s vůní kokosu mi také nebyl o chuti protože mi vůně přišla strašně chemická. Nejvíce miluji sprchové gely od YR :)) Pěkný článek Veru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Romi :) no zrovna dneska jezdili popeláři, tak jsem byla ráda, že to letělo do popelnice :D

      Vymazat
  2. Super spotřeba, Veru, a na první fotce ti to MEGA sluší :-) Jsi vyloženě typ na výrazné rtěnky. I tobě pěkné Velikonoce.
    Ze zmíněných produktů si pamatuju, že jsem měla to malé balení masky z časopisu od Dove a moc mě to neohromilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Leni :) mě zase vyhovoval a ve velkém balení bych brala hned

      Vymazat
  3. Teda to je pořádná spotřeba :D Ten fialový šampon od Gliss Kur mám teď taky a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta vůně přišla tak krásná, že bych ji i chtěla v parfému :D

      Vymazat
  4. Teda to je produktů! Já zkoušela ten sprcháč od YR s vůní granátového jablka a taky mi nádherně voněl. Naopak sprcháč od Oriflame ten malinový dopotřebovávám a vůbec mi nesedí, nesnášim tuhle chemickou vůni. Já vzhledem k tomu, že sukně a šaty nenosím se spíš těším až vytáhnu kraťásky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotce ti to moc sluší :)
    Já jsem zkoušela ten kuličkový deo, a je fakt, že mi vadilo, jak se lepil a dlouho zasychal. Jak píšeš, tuhý nebo ve spreji by byl lepší. Vůně se mi ale líbila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci :) Mě se vůně taky líbila, přišla mi i taková sportovnější, svěží a takové mám ráda

      Vymazat
  6. Já měla možnost vyzkoušet ten sprchový gel od Oriflame, akorát jinou vůni než malinovou a taky jsem z něho byla nadšená:) Takže to vypadá, že se jim povedla celá řada:)

    A mám chuť si jít koupit ten olejíček od Saloos. jejich produkty mám hrozně ráda a Mojito miluju!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem měla variantu s fíkem a něčím a ten voněl naprosto krásně, ještě jsem ho cítila dlouho na těle :)
      No pokud Mojito miluješ, tak určitě o koupi neváhej :)

      Vymazat
  7. Veľmi pekný rúž na fotke a ešte krajší úsmev Veru :) našlo som v tvojich spotrebovancoch zopár Dermacol a Garnier vecičiek, ktoré som už skúsila aj ja :) Super, koľko vecičiek si vyhrala v GAs!

    OdpovědětVymazat
  8. Sprcháč z Oriflame jsem taky měla a byla jsem spokojená :) Hlavně na léto byla ta malinová vůně super :) Zaujala mě i čistící voda Nivea, protože od téhle značky jsem na obličej nic neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co jsem měla produkty od Nivei, tak jsem byla zatím spokojená se všema :)

      Vymazat
  9. To je teda pěkná sbírka. :-) Vůni Playboy mám taky moc ráda, i když dlouho nevydrží.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nevydrží, ale ani to od té parfémové vody nečekám :) spíš bych chtěla vyzkoušet i ty jejich toaletky se zaječím vrškem :)

      Vymazat
  10. wow, ty seš patlalka stená jako já :D
    a moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D přes zimu jsem měla strašně vysušený ruce i tělo, tak jsem mazala o 106 :D

      Vymazat
  11. To je super spotreba, sama jsem zkousela akorat tu micelarku Nivea a souhlasim, ze je moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, ale říkala jsem si, že když už jsem měla 3 balení je čas vyzkoušet něco jinýho :D

      Vymazat
  12. To je produktů, recenze se rozhodně hodí! já si kupuji pravidelně ty odličovací polštářky z Lidlu a podle mě jsou skvělé, hezky pevné :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi vyhovují :) ale teď jsem je prostřídávala i těma z Kauflandu, který bývají často v akci za 11,90 a to je jak zadarmo :)

      Vymazat
  13. Super :) Já jsem právě uvažovala, že si koupím ten sprcháč v Lidlu a jsem ráda, že jsem to neudělala :D I když já koukala po tom zázvorovém :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ten sprcháč i v růžové verzi (to byly nějaký lesní plody) a ten zase voněl krásně, žádná chemie :) A k tomu zelenému když jsem čichala, tak ten mi nevoněl ani v té lahvičce :D

      Vymazat
  14. Teda to je spotřeba :D Já nejsem schopná spotřebovat aspoň deset věcí. :D Mimochodem, na té fotce ti to moc sluší! Ta rtěnka ti sedí :)
    A sprcháče od YR mám v plánu vyzkoušet. A sprchové gely od Dermacolu jsou super a ta jejich krásná vůně!

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na to čučím :D ale jsem ráda, že jsem si to takhle začala odkládat, aspoň se pak můžu pochválit, kolik jsem toho na sebe napatlala :D A děkuju za pochvalu !

      Vymazat
  15. Ty máš fest šťastie v tých GA, počúvaj :D inak micelárku od Nivei som práve dopoužívala aj ja a tiež som s ňou veľmi spokojná! :) Ten krémik na ruky NuSpring je bombový, už mám druhé balenie. :)

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vyhrála už jsem přes 20 GA :D

      Vymazat
  16. na první fotce ti moc sluší ta rtěnka, má krásnou výraznou barvu <3
    sprchové gely Yves Rocher jsou strašně super a snad všechny mi voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-* já jsem je právě dlouho chtěla vyzkoušet a pak jsem od přítele na Vánoce dostala rovnou 3 + ten kuličkový deodorant ještě zabalené v krásné krabičce :)

      Vymazat
  17. Super :) Sprcháč od Dermacolu jsem měla také, dokonce i v té melounové vůni jak jsi měla tělové mléko, vyzkoušela jsem snad všechny a mám je strašně ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem dostala i hroznové, to bylo v minulých produktech a taky jsem s ní byla spokojená, tak ta vůně na těle byla fakt intenzivní :)

      Vymazat
  18. Teeda Verunko, to je spotřeba :D Já používám ty sprcháče od YR, mají strašně krásné vůně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla vlastně 3 varianty a všechny mi voněly krásně :)

      Vymazat
  19. Mega spotřeba, vyzkoušenou mám akorát micku, ústní vodu a tamponky Iseree. Jinak rtěnka na úvodní fotce je skvělá a na nošení sukní a šatů se neskutecně těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem toho vypotřebovala tolik, aspoň můžu zase nakupovat :D

      Vymazat
  20. Ty sprcháče od YR jsem měla (a mám) také a přijdou mi naprosto super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen by klidně mohly být velké 250-300 ml :D

      Vymazat
  21. Super spotřeba! Já mám teď akorát micelárku od Nivei a mě tedy nevyhovuje. Tak podivně smrdí a lehce mě na obličeji štípe.. Celkově teď s Niveou nejsem moc kamarádka, což mě celkem mrzí.. ale nedá se nic dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak něco štípe, tak je to naprd, to taky nemám ráda, naštěstí na mé pleti nezlobí :)

      Vymazat
  22. vau tak ty teda spotrebúvaš v plnom prúde :D Ja by som toľko vecí nedokázala spotrebovať za tri mesiace :P Ale sú to skvelé veci :) Šampón od glisskur mám rada :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsem jen ráda, po těch Vánocích jsem měla mega zásoby :D

      Vymazat
  23. Týjo, to je ale spotřeba! :D
    Sprchový gel od Oriflame je můj velký oblíbenec, ale momentálně toho mám doma tolik, že nový zatím kupovat nebudu :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla jednou i variantu s fíkem a ta mi teda voněla úplně moc, přemýšlím, že koupím znovu :)

      Vymazat
  24. Ty jo, musím říct, že jsi toho za tři měsíce spotřebovala teda opravdu hooodně :) S některými produkty zkušenost mám - jako například s tím melounovým Dermacolem, vůní od Playboye, apod.. :)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám poslední dobou strašně suchý ruce, takže jsem pořád krémovala i tělo vlastně :). A mám pak skvělej pocit, když vidím tolik spotřebovaných věcí :)

      Vymazat
  25. Sprcháče od Yves Rocher jsou prostě nejlepší! Taky micelárka od Nivei :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta micelárka u mě odpovídá za vše, když už jsem dodělala 3. balení :D

      Vymazat
  26. ten kokosovo ananasovy dermacol mam :3...
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma se mě všichni ptali, co to je za sprcháč, že úžasně voní :)

      Vymazat
  27. pozrela si sa na dno samým zaujímavým produktom :D :))
    Ginger´s Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka se mi tu sešlo spoustu různých produktů od spousty značek :D

      Vymazat
  28. Ten melounový dermacol mi voní neskutečně :3 Strašně hezká vůně :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že když něco tak krásně voní, tak se pak na to mazání těším a nejsem lenoch :D

      Vymazat
  29. Jakákoliv kosmetika od Dermacolu šílěně voní♥ Skvělá recenze!:)

    carolinegrey.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, to pak má člověk problém si vybrat :D

      Vymazat
  30. Odpovědi
    1. I v komentářích ostatní sprcháče chválí :)

      Vymazat
  31. to je spotřeba! )) asi zkusím ten šampón Gliss Kur. Moc se mi líbí ta první fotka! ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon je fakt skvělej, vůně je úplně božská :). Mně se taky líbí :D

      Vymazat
  32. Máš opravdu překrásné rty a oči! :)
    Co se týče výrobků, nemůžu skoro vůbec nic okomentovat :O :D. Kupuji úplně jiné výrobky, od jiných značek. Pěkný blog :).

    OdpovědětVymazat
  33. Hrozně mě fascinuje, kolik toho vypotřebuješ :D Já jediné věci, které fakt vypotřebuju na dno jsou šampony a sprchové gely a řasenky a deodorant :D Jsem hrozná! Ale co mě hodně zaujala je ta ústní voda. Asi se po ní podívám v obchodě!^^ A často si říkám, že vyzkouším šampon od Gliss Kuru, tak doufám, že se k tomu někdy dostanu. Hrozně často na něj čtu recenze na blogu a samou chválu. Takže děkuji za typ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem toho tolik určitě nepoužívala, to až jsem začala sledovat ty blogy, tak mě teď ta kosmetika hodně baví a jak už prostě začnu nějaký věci používat, tak jak dojdou kupuju hned další a už si neumím představit, že bych to nepoužívala :)

      Vymazat
  34. Hrozně moc ti to na fotce sluší!!♥ Tyjo, kolik toho je! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) No byla toho obrovská kupa, už se to ani nenaskládalo do té tašky :D

      Vymazat
  35. Sprchové gély Yves Rocher sú naozaj super :D ten s granátovým jablkom mám veľmi rada.. ostatné produkty nepoužívam. Ešte Syoss šampóny, ale zrovna tento som neskúšala. Pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s nima byla spokojená a děkuji :)

      Vymazat
  36. Super recenze.. našla jsem v ní i pár svých oblíbenců, a naopak i takové, za které jsem ráda, že jsem četla negativní recenzi (abych se jim vyhla - např. tomu Alverde šamponu.. asi zůstanu u svého prvního voňavého s jablkem a papájou). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pak od Alverde měla ještě šampon s tmavě modrým víčkem a to byla ještě větší katastrofa, i ta barva co měl jsem se bála, že mi po umytí na té hlavě už nic nezůstane :)

      Vymazat
  37. Téda, takových produktů :O :)

    OdpovědětVymazat
  38. tomu rikam poradna spotreba :-D

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  39. aký má človek zo seba dobrý pocit, keď toľko vecí spotrebuje, však!? Btw. máš na úvodnej fotke krásny rúž!:)

    OdpovědětVymazat
  40. Ty Aroma Rituals mám moc ráda. Moc se mi líbí ta rtěnka, co máš na rtech na první fotce. Krásná! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  41. Pekný rúž !! www.natallipa.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*