Pojďte se mnou posnídat

/
48 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnes tento článek nebude o ničem konkrétním, spíš takový oddychový, pohodový a byla bych ráda, kdyby byl o Vás. Jako kdybychom si povídali třeba u té snídaně.

Zajímá mě, jak trávíte své volné dny nebo čemu se rády věnujete kromě školy a práce, jestli se třeba věnujete ještě něčemu jinému než blogu - nějaké zajímavé cvičení, ..?

Na blog teď nepřispívám, tak jak bych chtěla, protože jsem ve 3. ročníku VŠ, takže bakalářská práce a státní zkoušky jsou teď na 1. místě, musím makat :D.

Ale už mi zbývá jen kontrola té formální stránky + ještě 2 stránky a může jít do tisku (HURÁ!).

A když jsem zrovna nepsala, tak jsem si vždycky vyhranila čas na cvičení. Už měsíc a 20 dnů cvičím s Jillian Michaels - zajímalo by mě, jestli byste uvítali pak nějaké zhodnocení?

A pak když už jsem padlá za vlast, tak si pročítám Vaše blogy, protože to je pro mě velkej relax a taky pořád inspirace, co je nového a co bych měla vyzkoušet a za co zase utratit :D.

A tak budu ráda, když se mi ozvete :) Budu ráda za odpovědi na mé otázky, ale i jakékoliv další věci, které byste měly na srdci. 


Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





48 komentářů:

  1. Držím palce, ať všechno dobře zvládneš ;-) Já ve volném čase něco kutím - buď do domu, nebo na zahradě. Aktuálně přemýšlím, že by bylo hezké mít v pokoji krb, tak uvidím v létě, až bude víc času :-)) Jinak v zimě, to se věnuji hlavně škole a blogu, i když námětů na své články mám většinou více v létě :-))) Přeji dobrou chuť u snídaně, zvlášť, když mám doma stejný hrneček i talíř :D Asi se dnes u snídaně sladím s tebou :D Měj se ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš teda kutil a to je jen dobře, že seš taková kreativní :) Ten talíř je ještě někde po dědovi :D

      Vymazat
  2. Tak přeji pevné nervy při učení se na státnice a obdivuji tě že máš už bakuli hotovou. já ji dodělávala těsně před termínem:)
    Jinak to zhodnocení po cvičení s Jill by bylo fajn. Já ji cvičila 14 dno, ale musela jsme přestat, protože i když jsme u toho dobře jedla, tak nevím proč, ale celkově jsme si po tom cvičení připadala ještě jendou tak oplácaná:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak my máme termín taky "až" 30. dubna :D
      Tak to je zajímavý s tou Jillian, já tedy vidím, jen pozitivní věci :)

      Vymazat
  3. Držím palce se školou, určitě všechno dobře dopadne :) Já už jsem přihlášená na první zkoušku, tak mám nervy, Sice mám ještě skoro tři týdny, ale kytky mi nikdy nešly a bohužel zkouška z botaniky začíná poznávačkou :D Článek o cvičení s Jillian bych určitě uvítala. Už hodněkrát jsem četla, jak je to super a má to výsledky, ale já bych se doma do cvičení nedokopala. Každopádně určitě bych to občas zkusila, ve dny, kdy bych byla hodně líná jít do fitka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zkoušky, to je to co mě děsí ještě víc než bakalářka :D , je toho na zbláznění, spíš jestli se nezblázním, tak se budu divit :D.
      No mě to po 20 dnech tak chytlo, že už jsem se od toho pak každej den na cvičení strašně těšila :)

      Vymazat
  4. Tak ty jsi šikovná holka, takže věřím, že státnice sfoukneš jako prd! :-)
    Jinak, já ve volném čase dělám asi tak milion věcí, ale vlastně nic. Chodím 2x týdně do fitka v Pardubicích na plavečák, taky se jen tak chodím občas potloukat po městě a prolejzám obchody.. hrozně ráda chodím pěšky, takže se chodím jen tak procházet (+ si do uší vezmu sluchátka a přemýšlím nad kravinama), pak také podnikám různé věci s přítelem, koukám na seriály, filmy, čtu si, neustále třídím něco v pokojíčku a tak no :D jinak jako že bych měla nějaký ušlechtilý zájmy a koníčky, to bohužel ne :(

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam bych někdy taky zašla :). Tak to máme stejné to chození pěšky, já taky pořád všude chodím pěšky a často prostě jen tak někde šmejdím :D A to třídění máme taky stejný :D

      Vymazat
  5. držím palcez bakalárkou a štátnicami, nech sa ti všetko podarí a si spokojná, je jasné, že sa teraz sústreďuješ hlavne na to! Ja keď mám voľný deň tak tiež začnem poriadnymi raňajkami, potom cvičenie, idem so psom von a teraz sa už pomaly učím aj ja na skúšky, alebo si čítam knižku a potom poobede, keď už sa mi nechce tak ak je pekne idem na bicykel alebo píšem seminárky, a večer von :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pořádná snídaně je základ, bez té bych nemohla fungovat :). Taky ráda jezdím na kole, už se těším na léto

      Vymazat
  6. Jeee, hrníček z dm, je moc pěkný. :-) Ohledně cvičení dej určitě nějaké hodnocení.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrneček je můj oblíbenej, jak kvůli potisku, tak kvůli tomu, že je velkej :) Byl jednou v DM za 50 bodů na kartě, mohla by být zase nějaká taková akce

      Vymazat
  7. Držím moc palce, ještě si živě pamatuji přípravu na státnice a psaní bakalářky, a když si připomenu že si do konce června musím zvolit diplomku, je mi trochu mdlo :D Jinak také cvičím - měla jsem 21 denní výzvu, která už je za mnou a pokračování přede mnou, tvoje zhodnocení s Jill bych určitě uvítala :) Já mimo školu dost vařím, baví mě to, cvičím, maluji a hlavně čtu :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já bych zase pak uvítala Tvoje zhodnocení :) Dříve jsem taky často četla, jak jsem na VŠ, tak bych přečtené knihy mimo školní napočítala tak na jedné ruce.

      Vymazat
  8. Taky teď moc na blog nepřispívám, ačkoliv se snažím alespoň jednou týdně, ale když je člověk zaneprázdněný ;) . BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) právě, tak aspoň takhle jsem se chtěla ozvat, protože ten kontakt takhle s Váma mě baví

      Vymazat
  9. uz som ti to pisala aledrzim palce, rada si pozriem članok kedze uz 2mesiace cvicis:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ve volném čase se určitě ráda věnuju tanci, který je pro mě skoro vším. Nějaké cvičení se u mě nevede, protože mě to nebaví :D Taky si ráda na internetu hledám zajímavé věci z vědních oborů a vzdělávám se navíc :) moc super článek -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tanec by mě taky bavil a je skvělý, že se i nadále takhle vzděláváš :)

      Vymazat
  11. Držím palce v škole :) Ja som tiež na výške, takže viem, čo to obnáša :D Okrem školy som ešte v našom študentskom rádiu, chodím na ruštinu a taktiež som členkou ochotníckeho divadelného súboru, takže na konci týždňa už padám z nôh :D

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruštinu jsem měla taky a ten jazyk se mi moc líbí a baví mě :) Téda, ty toho máš

      Vymazat
  12. Přeji hodně štěstí, určitě to všechno zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  13. držím palce jak s bakalářkou, tak se cvičením, já mám Jillian odcvičenou a pomohla mi, tak jsem zvědavá i na tvé shrnutí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já z ní taky vidím změny :) a děkuju moc

      Vymazat
  14. Článek o Cvičení s Jullian určitě napiš, zajímal by mě, protože chci taky začít cvičit, tak abych měla inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Tě zajímá :)

      Vymazat
  15. Hodně štěstí s bakalářkou:) Docela živě si vybavuji, jak jsem makalana Absolventské práci, doma bordel, nic jsem nestíhala .... :D Takže tě chápu:) A vidíš nějaké pokroky, když už tak dlouho cvičíš s Jill??:)
    Já se v zimě vrátila trošku víc ke čtení, tak se snažím se víc číst a nevím co dřív :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Jillian pokroky určitě vidím :) Já už se taky těším, až se po státnicích pořádně začtu do něčeho, co nebude do školy :D

      Vymazat
  16. kromě blogu mám dost koníčků a jako každá blogerka samozřejmě svůj život, potom je to všechno
    těžké spojit, ale snažím se :) držím ti palce se školou, ale ty to určitě dáš, musíš si hlavně věřit :)
    zhodnocení udělej, cvičení s Jullian mě vždycky zajímalo a zrovna když se blíží léto, tak by bylo
    fajn zase začít cvičit a formovat postavu do plavek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) noo léto už se nám blíží i když občas to tak nevypadá :D

      Vymazat
  17. Hezký a jednoduchý článek, Veru :) Já když mám čas, tak si čtu anebo pročítám různé blogy, abych nasbírala inspiraci jako ty. Přes týden ho moc nemám, protože všechen čas věnuji škole a pokud je čas, tak si jdu večer s kamarádkou zaplavat. Teď mám v plánu začít chodit na brusle. S Jill jsem cvičila, ale vydrželo mi to jen 10 dní. Plánuju to obnovit :) Taky bych chtěla začít chodit na nějaké procházky, ale nemám s kým a sama se mi asi nechce :D To si radši zajdu do nákupního centra :D Jinak, s výškou ti držím palce :) Zatím nevím jaké to je, ale střední mi prozatím stačí :D :) Těším se na další tvůj článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem ráda, že jsem to teď s vydržela, taky jsem místo ní poslouchala Gym radio, protože poslouchat jen její hlas je šílený :D a děkuju :)

      Vymazat
  18. super článok. rada si prečítam "zhodnotenie" cvičenia! :)

    http://laurazoey.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Mňáám takéto dobroty Veru <3 teraz v noci som hladná a na každý blog, ktorý mrknem tak má post s jedlom :D:D:D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  20. držím ti palce a snídáme podobně;)

    OdpovědětVymazat
  21. to zhodnocení by bylo super :)

    OdpovědětVymazat
  22. originálny článok! :) ja vo volno case chodim na treningy a vytvarnu, obcas do mesta a tak :) taktiez sa venujem blogu :D snazim sa aspon... drzim palce v skole! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Přeju TI hodně štěstí :) To určitě zvládneš :)
    Já ve volném čase cvičím, vařím, zpívám a tak...k blogu jsem se po dovolené vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  24. Veru, úplne s tebou zdielam pocity, tiež zrovna končím výšku, je toho až až, držím palce ☺ a som zvedavá na tvoje hodnotenie Jullian

    OdpovědětVymazat
  25. Holky, děkuju Vám moc za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  26. Snídaně miluji :) Je to moje nejoblíbenější jídlo dne. Nejraději mám ty v poklidu přes týden v práci. To je hned ten start do toho dne lepší. Většinou to bývají Alnatura deserty s musli (nejraději mám ty vanilkové a sušenkové) Poslední měsíc jsem ale přešla na Alnatura přesnídávky, které mi moc zachutnaly (hlavně ta rakytníková) Jinak klasik ochucená Aplra mlíčka třebas s bebe sušenkami. O víkendu si někdy dám volské oka se zeleninou. A co mě baví a co dělám kromě blogu? Hlavně nejvíce času mi zabírá práce, která mě ovšem baví. I když někdy už ji mám také dost a jsem ráda, že nastává víkend. Jinak jsem velký blázen do aut, takže teď to bude hlavně rally. Jinak povětšinou během dne fotím jak kosmetiku, tak přírodu. Hlavně teď na jaře, jelikož jaro velmi miluji. Jak se příroda probouzí a vše začíná kvést. Není nic hezčího. A v pátek si ráda s kamarády zajdu na vínko. Jinak samozřejmě mou nejoblíbenější činností je nakupování. Nakupovat bych mohla stále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za skvělý dlouhý komentář :). No o nakupování mi povídej, dneska a včera jsem byla v obchodech a peněženka je zase hned lehčí :D. Od značky Alnatura mám jen kokosovýolej, jinak jsem z jídla zatím nic neochutnala :)

      Vymazat
  27. pre pár rokmi som to s Julian skušala, ale vzdala som to po týždni, nerobilo mit o dobre na kolená:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*