Jak bylo potřeba doplnit zásoby

/
60 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
s bakalářskou prací už se blížím do cíle a už se těším, až bude ležet na stole svázaná a ze srdce mi spadne velkej balvan úlevy :D.
Jak jste mohly vidět v minulém článku, vypotřebovala jsem velkou zásobu své kosmetiky, takže bylo potřeba doplnit nové kousky.

nákup v DM - krém na obličej, čisticí voda, sprchová emulze, deodorant, krém
nákup v Rossmannu - sprchový gel, čisticí voda, krém na ruce
 Dove a balzám z DM, balzámky z YR
náhrdelník a řetízek z Tally Weijl (akce vem 2, zaplať 1) takže jsem za 1 zaplatila 54 Kč
koupelový dortík pro mámušku na Den Matek z Albi - dárky nakupuju často předem :)
a nakonec jedna krásná výhra v GA - děkuji Domčo :)

Skoro všechnu kosmetiku jsem pokoupila v akcích a taky jsem koupila něco z těch levnějších řad jak od Baley, tak z Rossmana, abych vyzkoušela, jaká ta levná kosmetika je. 

Co by se líbilo Vám z mých nákupů? A co naposledy udělalo radost Vám?

Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥





60 komentářů:

  1. Tak koukám, že jsi opravdu od Baley nakoupila dost obdobně :) Teď jsem si vzpomněla, že vlastně studuješ v Pardubicích :) Tak se třeba někdy potkáme, než uděláš bakaláře.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo studuju, ale kdybych Tě potkala, tak nevím, jestli bych Tě poznala :D

      Vymazat
  2. Není ten nádhrdelník/řetízek spíš čelenka do vlasů, protože jestli ano tak je úplně dokonaláá ♥ Hodně stěstí s bakalářskou prácí :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že je to spíš náhrdelník, zkoušela jsem to i na hlavu, ale tam to bolelo :D
      I kdyby to bylo na hlavu, tak mě se to jako náhrdelník líbí moc :) Ani vlastně nevím, co bylo na tom lístku, ale bylo to u náhrdelníků a děkuju :)

      Vymazat
  3. Ulovila jsi samé krásné věcičky :) Mě hrozně lákají ty balzámky od YR a asi neodolám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po těch všech článcích o nich jsem taky neodolala :D

      Vymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ten koupelový dortík, ten bych pořídila i svojí mamce, Albi má super věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se v Albi líbí skoro všechno :D na takový věci já jsem

      Vymazat
  5. Ten sprcháš z Balea moc pěkné vonní. A ten koupelnový dortík je roztomilý. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S sprcháč má i skvělou modrou barvu :D

      Vymazat
  6. Jéé ten dortík je super, dobrý tip co mamce koupit. :) Miluju tyhle kravinky od Albi.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty kravinky taky miluju, vždycky bych to tam vykoupila klidně :D

      Vymazat
  7. Pěkné nákupy Veru :) Od Synergenu jsem si kdysi přivezla krém na obličej a mám ho v práci jako "pohotovostní". Není špatný :) Já teď ani nějak extra nic nepotřebuji tak se obchodům snažím vyhýbat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už se jim teď taky budu vyhýbat :D

      Vymazat
  8. Ten kokosový krém vypadá zajímavě :) Krém na ruce od Synergen moc krásně voní :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém voní krásně a za těch pár korun je fajn :)

      Vymazat
  9. Jé ten dárek pro maminku je fakt krásný! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  10. Řetízek vypadá moc hezky, taky se budu muset vydat na nákupy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ještě potřebovala nějaké oblečení :)

      Vymazat
  11. Mě ten náhrdelník z TW přijd spíše jako moc pěkná čelenka do vlasů. Klidně bych si to do vlasů tedy dala :)) Dove je skvělá značka, stejně tak jako Balea, takže bych šla do všeho :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ho na hlavu, ale bolí to tam :D

      Vymazat
  12. Já jsem si nedávnou koupila svůj první deodorant od Baley a docela mě nadchnul. Hravě se vyrovná třeba Rexoně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden od Baley už jsem taky měla a právěže mě překvapil, že zabraňoval pocení, takže jsem si řekla, že zkusím další a je skvělej tento, hlavně má krásnou svěží vůni :)

      Vymazat
  13. :) tomu sa hovorí skvelé doplnenie zásob. :) Zaujal ma ten Balea sprej, myslím, že sa po ňom obzriem. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Baleu mám moc ráda :) je to kvalitní značka a i za přijatelné ceny. Krásný řetízek z Tally :) :-*

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí a ty ceny byly ještě lepší :D

      Vymazat
  15. Koukám, že máš Baleu hodně ráda :) Jinak gratuluji k výhře u sestry :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek Veru :)) Gratuluji k výhře :))

    OdpovědětVymazat
  17. Hezky si pořídila, řetízek z Tally se mi moc líbí a dárek pro mamku už taky mám :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  18. Kosmetiku od Balea vůbec nepoužívám, ale tu od Synergenu mám moc ráda :) Tělový krém od Dove jsem měla, je fakt super! A dárek pro mámu je hezký, my takové věci doma vůbec neslavíme...-L

    OdpovědětVymazat
  19. velmi pěkné nákupy, líbí se mi ty řetízky :) a Balea vodu jsem taky měla, je celkem fajn :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Baleu kupujem keď musím, ale ja nie som na také kozmetické vecičky, ale sestra to obľubuje, pekné veci!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  21. balzamy YR som si nedávno kúpila aj ja :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  22. Od Balea používam mnoho vecí a som s nimi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty máš vždy krásne nákupy ♥ a balzamy od YR sú top :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jee, konečně máš ty balzámky z YR. Vanilku mám taky a jsem s ní spokojená, miluju tu vůni ♥ doufám, že budeš taky spokojená. Už ho mám skoro vypotřebovaný, takže si půjdu koupit další. Rozhoduji se mezi karité a kokosem :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  25. Zbožňujem doplnky z Tally :)) A tiež by som rada kupovala darčeky predom, ale teraz ma v obchodoch nič ako darček nezaujme, tak to vidím zase na týždeň pred tým... :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  26. musím zajít do Albi a také něco pro mamču vybrat! :)

    OdpovědětVymazat
  27. libi se mi ty balea vecicky :) a ten dortik pro maminku :)

    Soutěž o přednabitou kartu do HM za 1 000 Kč ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  28. Super nákup, tally má naj doplnky :) a balea skvelú kozmetiku, prosím ťa, aký je ten kokosový krém ? :) a btw. super blog, máš novú čitateľku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšel mě v akci asi na 38 Kč a za ty peníze je fajn :) Není mastnej, parfemace je taková nepopsatelná :D ale nevýrazná a na pleti mi žádnou neplechu nedělá

      Vymazat
  29. Nákup v Rossmannu je strašně roztomilý, všechny ty produkty mají naprosto skvělý obal:-) Jinak jsi mne tedy velice inspirovala s tím dárkem ke Dni matek, asi se budu opičit a skočím do Albi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě skoč, ještě skvělejší bylo u nás v Albi, že to bylo jen za 29 Kč :D

      Vymazat
  30. Ten sprchový gel Isana z Rossmana má úžasně roztomilé balení:)))
    Ten dortík pro mamku je úžasný!!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak je hutný, to jsem nečekala :) Vůně je pěkná, akorát hned jak vylezeš ze sprchy, tak nic už necítíš :)

      Vymazat
  31. Ani jsem snad nevěděla, že Balea už má tolik různých produktů :) Také budu potřebovat brzo do drogerie, tak se kouknu co by se mi líbilo :) Můžeš na něco udělat klidně recenzi, pokud chceš :)) A ta akce v Tally Weijl je supr, něco by se mi určitě hodilo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čisticí vodu bude určitě a zbytek spíše shrnu zase v produktech, kterým jsem se podívala na dno, až je dopotřebuju :) Akce byla skvělá, já si říkala: " Za ty prachy, musím něco vybrat :D"

      Vymazat
  32. všetko je pekné, ten krém na ruky je strašne zlatý :) mne urobila naposledy radosť zmrzlina, prvá tohto roku ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsem ještě zmrzku neměla, ale hned jak bude chvilka času si ji pořádně vychutnat, tak ji mám v plánu :)

      Vymazat
  33. držim palce s tou bakalarkou:)) a ten nhardelnik s hviezdičkou je krasny:))

    OdpovědětVymazat
  34. Baleu mám ráda a voní mi od ní snad všechny věci, zvlášť sprcháče. Ale radši mám ty hutnější, krémové jako například Dove, a tak Baleu prakticky nekupuju... ale co můžu vřele doporučit, tak to je krém na ruce s ureou :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče od Dove patří taky mezi moje nejoblíbenější :) A děkuji za tip, nějaký nový krém na ruce budu zase za chvilku potřebovat, protože pořád je mám hrozně suché a zrovna tento krém z Rossmanna nijak dobře výživný není

      Vymazat
  35. Skvelý nákup, tortička do kúpeľne je úplne roztomilá!!♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  36. Holky, děkuju moc za Vaše komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  37. Moc pekne veci, z univerzalnim kremem dove jsem maximalne spokojena.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*