Tělový a masážní olej Saloos

/
44 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
byly jste už někdy na masáži? Jestli ano - na jaké a jak se Vám líbila? Dejte mi vědět do komentářů :).

Dnes mám pro Vás recenzi na tento bio masážní a tělový olej od Saloos s vůní mojita.

Tělový a masážní olej Mojito (50 ml) - k sehnání na internetu (od 91 Kč) nebo v DM
Popis výrobce?
Olej s osvěžující vůní je vhodný ke každodennímu ošetření pokožky těla po koupeli místo tělového mléka i k povzbuzující masáži. Obsažené rostlinné bio oleje lisované za studena. Mandlový, meruňkový, sezamový pokožku pěstí, vyživují, zvláčňují a pomáhají udržet její pružnost. Přírodní esenciální oleje ze šťavnaté limety a osvěžující máty harmonizují a mohou příznivě působit proti stresu, únavě a vyčerpání. Čistý přírodní bio produkt.
Bez konzervačních a syntetických vonných látek.

Můj názor?
Olej je ve skleněné lahvičce s plastovým šroubovacím víčkem.
Tvar otvoru můžete vidět na fotce, mě se zdá dírka velká akorát.
Olej krásně po limetce voní.
Když ho vetřete, tak pokožka se leskne, ale vstřebává se rychle, takže se můžete za chvilku obléct. Tělo mám pak druhý den hladké a vyživené.
Občas se mi po nějakém sprcháči udělají suchá místa a když jsem tam olej nanesla, tak se místo pěkně a rychle zahojilo.
Přítel mi občas udělá masáž a je to s olejem fakt úžasný uvolnění, už jen ta vůně vás pohltí a krásně relaxujete.
Olej docela rychle ubývá, je ho taky jen 50 ml, takže ho spíš využívám na masáž a na tělo tak 2-3 týdně, jinak by byl hned pryč.

Složení?
Mandlový, bio slunečnicový olej, bio sezamový olej, meruňkový, makadamiový olej, esenciální oleje máta a limeta

V nabídce jsou dále tyto varianty:
- Relax, Neutrální, Erotika, Atopikderm, Body Fit, Vanilla, Antistri, Maratonec, Jasmín, Celulinie, Růže, Levandule, Devatero kvítí

Mě samotnou láká ještě Body Fit, Celulinie a Maratonec. Tento olej je určitě skvělá věc pro krásně vyživené tělo.

Zkoušely jste nějaký olej od Saloos nebo máte zkušenost s nějakými?

Mějte se nádherně, těším se na Vaše komentáře
Pa Veru ♥







44 komentářů:

  1. Olej vyzerá naozaj skvelo . :) Mala by som sa po ňom obzrieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukni :) teď si jen vybrat z té bohaté nabídky :)

      Vymazat
  2. Já dostala od kamarádky Relax, který voní krásně po pomerančích a něčem, co nedokážu identifikovat. Přiznám se, že zatím ho chodím jenom očichávat, protože mi přijde hrozná škoda ho používat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dříve produkty taky hrozně šetřila, ale pak jsem si řekla, na co mi to bude, takže neočichávej :D

      Vymazat
  3. Ten vypadá skvěle a vůně musí být super. Já oleje nepoužívám a masáže taky moc nemívám. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Mm, tak to bych si nechala líbit, takovou příjemnou masáž :D Olejíček vypadá moc dobře, ještě jsem žádný takový nezkoušela a asi do toho půjdu! Jen nevím, který bych si vybrala :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych mohla být masírovaná od rána do večera :D

      Vymazat
  5. Já chodím na masáže pravidelně a moje masérka používá produkty právě od Saloosu a je s nimi moc spokojená stejně jako já když od ní odcházím. Už jsem u ní vyzkoušela několik variant a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minule jsem byla taky naproti kamarádce na masáži a paní s tím taky masírovala a ta vůně se linula po celém to domě :)

      Vymazat
  6. Páni tak ten vypadá vážně dobře :) děkuji za tip! Na masáži jsem byla kdysi dávno a to na Thajské a bylo to moc fajn. Jinak já momentálně používám Nivea smooth sensation body oil a je super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ten musí být taky super, ten bych mohla vyzkoušet pak :)

      Vymazat
  7. Už jsem o něm přemýšlela, jen jsem se bále, že bude hodně mastit a nebude se tak dobře vstřebávat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bát se fakt nemusíš, jen co ho rozetřu, přijde mi, že se ihned vsákne :)

      Vymazat
  8. Hmm to vypadá skvěle :)) Krásně nafocené Veru :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten musi nadherne vonet.Miluji limetky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si pak ty limenty vymačkala do čaje s medem a to byla dobrota :)

      Vymazat
  10. Verím, že ten olej má krásnu vôňu ♥ Asi sa popozerám po niečom od tej značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, olejíčky voní fakt krásně :)

      Vymazat
  11. Super článok, super blog a krásna blogerka :)

    PS: follow for follow ?
    Už ťa sledujem :)

    SSLEK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc i Tvůj blog se mi líbí, takže sleduji :)

      Vymazat
  12. Saloos mám ráda čím dál víc, mám olej na pleť, po kterém si moje pleť vyloženě chrochtá :D A taky balzám na rty, který je první, který mi rty vyživí, zahojí, ale zároveň mi nedělá pupínky kolem pusy :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý :) na ty balzámky jsem se taky dívala, ale teď mám plno balzámů

      Vymazat
  13. Od Salloos jsem zkoušela spousta věcí a velká spokojenost :) Hlavně ta vůně.... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vůně jsou fakt nádherný, já jsem se vždycky natřela, pak odešla pryč a jak jsem se vrátila do pokoje, tak to tam krásně vonělo :)

      Vymazat
  14. Na masáži jsem ještě nebyla, ale chtěla bych. Snad jednou. :D Jinak moc krásný článek a hlavně fotky! :) Ta limetka k tomu je super. Když tak čtu všechny recenze na Saloos, tak si v brzké době od nich něco pořídím. :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  15. Já si ho prostě musím pořídit.. mám peeling mojito a je naprosto dokonalý a voňavý.. A masážní oleje Saloos taky zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mmmm mojito ♥ už jsem o tomto olejíčku slyšela, tak snad ho někdy konečně pořídím! :) A jsem hrozná, já vím, ale od Saloos pořád ještě nic nemám! :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys měla určitě napravit, já zkoušela produkty 3 a spokojená maximálně jsem byla se všema :)

      Vymazat
  17. Já mám doma Relax a rozhodně si pořídím ještě další oleje. Krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přemýšlím o těch dalších, co jsem vypisovala v článku :)

      Vymazat
  18. Mám na něj zálusk už delší dobu a podle toho, co píšeš je určitě super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že za vyzkoušení určitě stojí, zvlášť, když na něj máš zálusk :)

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. vyzerá super, len nemám maséra :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Saloos miluji, mám jich doma několik, nejvíc mi voní "erotika" :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*