OOTD 5

/
56 Comments
Krásný den všem :),
taky je u Vás tak krásně? Já mám hned lepší náladu, když vidím sluníčko :).
V dnešním článku Vám chci ukázat nový jarní boty, který jsem si pořídila. Objednávala jsem je z A3 sportu, protože už jsem odtud měla boty Adidas i Reebok, takže s velikostí jsem si byla jistá.
Botasky jsou strašně pohodlný, chodí se mi v nich jak v papučkách a prostě se mi hrozně líbí - jsem nadšená :).



bunda- Terranova, šátek - Gate, tričko,legíny - Reserved, boty - A3 sport


Kdo z Vás si taky pořídil nějaký nový boty? 

Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥




56 komentářů:

  1. Moc ti to sluší Veru, botky jsou super :) Já jsem teď pořídila dvoje nové na jaro, jedny Adidas, protože s nima jsem nejvíc spokojená a jedny z Deichmanna, takové typické sneakers a už se na ně hrozně těším :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adidas jsem měla taky a byly super :)

      Vymazat
  2. Miluju Nike! Krásné botičky. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nike boty mám poprvý a fakt jsem se zamilovala :D

      Vymazat
  3. Krásne tenisky :) Ja si tiež budem musieť kúpiť nejaké, len sa mi zatiaľ žiadne v obchodoch nepáčia, tak asi budem objednávať zo zahraničia :)

    More than Fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prvně byla okouknout nabídku v A3 sportu, ale boty tam byly dost vybrané, tak jsem ráda, že jsem si nakonec objednala tyto :)

      Vymazat
  4. Moc hezké botičky! Sluší ti to Veru :). Já jsem si nakonec koupila Nike Airmax a jsou boži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo tak z těch bych byla taky nadšená, Nike Airmax se mi hrozně líbí :)

      Vymazat
  5. Také mám teď nové Nike ale bílé :) moc Ti to sluší, jsi strašně roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, moc ti to sluší, krásné boty ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  7. legíny ti moc sluší, líbí se mi na nich ten kožený detail <3 a chci tvoje nohy!!! haha :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký sportovní outfit, barevná obuv rozzářila celý vzhled :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi ti to pristane. Topánky sa mi veľmi páčia. :) Ja som taký sneakerhead... :DD

    OdpovědětVymazat
  10. No ty jsi kočka :-) Botky jsou fakt pěkné a pořídila jsem si taky nové Nike tenisky :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tak to by jsi je pak taky mohla ukázat

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. A navíc extra pohodlný a to já potřebuju, protože pořád někde pobíhám :)

      Vymazat
  12. Já minulý víkend.... Zrovna jsem je v sobotu fotila na článek :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Boty jsou super. Mě se líbí i tvé legíny. Parádní jsou :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásný úsměv Verunko. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty botky jsou dokonalé, já bych taky nějaké nové sportovní potřebovala a tyhle bych brala všema deseti :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych si už konečně mohla pořídit nějaké sportovní boty, třeba by mě to motivovalo k běhání, nebo podobným šílenostem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šílenostem :D jojo někdy ta krásná sportovní výbava někoho může nutit

      Vymazat
  17. Tak ty botičky jsou přímo parádní! Strááášně moc ti to sluší :-*
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  18. Taky bych si už konečně mohla pořídit nějaké fajn tenisky/kecky, mám akorát takové postarší pumy, které už pomalu ale jistě dosluhují :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě neměla vůbec žádný, minulej rok jsem to pěkně protřídila :)

      Vymazat
  19. Topánky sú naozaj krásne a veľmi ti to pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Sluší ti to :)
    Já se na pořízení jarních botů teprve chystám, ještě jsem se uplně nerozhodla, jaké bych chtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem uviděla tyto, byla jsem rozhodnutá raz dva :D a děkuju :)

      Vymazat
  21. Krásne fotky, si veľmi pekná :)
    A tenisky koniec koncov tiež :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já na takový sportovní tenisky moc nejsem, takže to se u mě v botníku nenajde :D boty jsem si nekoupila už ani nepamatuju, ale hodily by se mi teď nějaké baleriny, tak možná něco seženu :) -L

    OdpovědětVymazat
  23. Ja pred tímto stylem botek davam prednost spise converskam, mozna vanskam, i kdyz priznam se, takove air maxy by mi vubec nevadili:D nemas nejakou zkusenost? Od par lidi uz jsem slysela ze nejsou pohodlne:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) s Nike Air Max nemám vůbec zkušenost, ale když se podíváš zde v komentářích, tak Pandička Vendy psala, že si je koupila, tak mrkni k ní na blog, jestli tam má na sebe kontakt a můžeš se jí zeptat :))

      Vymazat
  24. Juu, ty boty to krásně rozzářila. Vypadají opravdu pohodlně.

    OdpovědětVymazat
  25. Nikdy jsme tenisky moc nenosila, spíše kecky. Ale v posledních měsících mají všude tak pěkný, že bych si je koupila všechny :)

    Tyhle vypadají vážně pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi moc krásná, hlavně tvůj úsměv pro celý svět :) :D A ty botky se mi líbí :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  27. Veľmi pekné a máš úplne super tenisky. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*