Kosmetické novinky + bundičky, co se mi líbí

/
65 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
jak se máte? Na blogu je teď trošku ticho a to kvůli škole (nemůžu se dočkat dne, až to bude kompletně hotový).
Nashromáždily se mi tu nějaké novinky, které jsem si koupila, tak jsem Vám je chtěla ukázat a rovnou i napsat nějaké dojmy k tomu, co už vyzkoušené mám.

Sada parfému, tělového mléka a deodorantu Cherish (kupovala jsem v akci celou sadu za 399)
-parfém, který má krásnou ovocně-květinově-dřevitou vůni, cítím ji ze sebe hrozně dlouho
-tyhle parfémovaná mléka mám úplně nejradši, nádherně se roztírají, hned vstřebávají a voníte až do rána
Maska na vlasy taky z Avonu z řady Planet spa s kaviárem - zatím nevyzkoušeno, protože dopotřebovávám kokosový olej, který mým vlasům fakt hodně prospívá
Kuličkové deodoranty jsem dostala od mámušky :) jsou taky z Avonu
Ochranný sprej na vlasy od Baley - cítím z něho broskve a vyhovuje mi :)
Vitamíny na podporu růstu vlasů a nehtů - už moje 3. balení a opravdu vidím rozdíl, vlasy jsem měla vždycky nad ramena a fakt začaly růst dál :)
Odlakovač Cien - skvěle odlakovává, nehty mi nevysušuje a má super dávkování
Betakaroten - vždycky v létě mám ze sluníčka na některých místech dost poškozenou kůži, až takové puchýřky, tak snad mi pomůže, aby na slunce byla kůže víc připravená
Zastavila jsem se taky v H&M a NewYorkeru a hrozně se mi tam líbily tyto 2 bundičky, tak jsem Vám je chtěla ukázat :)

Co jste si naposledy koupily Vy? Pochlubte se :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





65 komentářů:

  1. Ty bundičky jsou super, ale ještě mi nijak nepřirostly k srdci takto krátké :) Kdyby byly delší, asi bych si nějaký "křivák" koupila :) A na ty produkty z DM se určitě podívám, ale také jsem přemýšlela o kokosovém oleji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový olej je fakt bomba, jsem ráda, že jsem ho díky blogům objevila :) Já mám od Alnatury, je ho tam 220 ml myslím a byl za 109 Kč, takže super, vydrží dlouho

      Vymazat
  2. ta první je hezká :3 ale taky mi příjdou docela krátké :D
    Jinak tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím :D ale žádné dlouhé jsem snad ani neviděla

      Vymazat
  3. Bundičky jsou parádní. Sluší ti to v nich. Jsem zvědavá jak budeš spokojená s kuličkovýma deodorantama z Avonu. Já mám nejradši tuhé deodoranty nebo maximálně ve spreji. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši taky ty tuhé :) Zatím teď používám ten černý a je super

      Vymazat
  4. Sáčko/ bundička z H&M je super, jen škoda, že se ta bílá vždycky hrozně rychle zašpiní:)

    A ta z New Yorkeru taky nevypadá špatně.Škoda, že není delší, protože sehnat koženkovou bundu se zlatými detaily je práce pro vraha:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona byla taková béžová ale i tak by se určitě zašpinila :) je dost krátká, ale hrozně se mi líbila

      Vymazat
  5. Ta první bundička vypadá krásně. Včera jsem byla taky v H&M, ale tuhle jsem nikde neviděla. Pořídila jsem si odtud ale na jaro takovou jakoby parku v šedé barvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ji pak ukážeš na blogu :)

      Vymazat
  6. Ty bundičky ti moc sluší! Já jsem si naposledy (včera) koupila nějaké miniaturky od The Body Shop :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) něco od této značky bych taky ráda vyzkoušela

      Vymazat
  7. Tak ta poslední bundička je TOP, tu potřebuješ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si ju zkoušela, tak jsem si taky říkala, že tu potřebuju :D

      Vymazat
  8. Hezký článek Veru :) Ten odlakovač od Cienu používám a je fajn :) Bundičku z H&M jsem si také zkoušela a je naprosto skvělá! Já úplně ujíždím na tehlech polokoženkových a koženkových bundičkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vendy :) Mě se tento styl taky hrozně líbí

      Vymazat
  9. Ty vitamíny na vlasy jsem si koupila zrovna včera, tak snad mi pomohou :) Bundičky jsou obě pěkné, ale jak už tu bylo napsáno, mám radši delší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně ráda, že mi kamarádka ty vitamíny poradila, protože předtím se mi vždycky růst zastavil a vlasy se prostě nehly :). Já bych taky brala určitě delší, ale vyzkoušet jsem si je musela :)

      Vymazat
  10. Ta maska na vlasy vypadá krásně a strašně se mi líbí ta druhá bundička, moc ti sluší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  11. Černá bundička ti neskutečně sedí a sluší :) Myslím, že by sis ji měla pořídit:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kejt :) No myslím na ňu pořád :D

      Vymazat
  12. Ta první bundička je naprosto boží! podobnou jsem si koupila, ale vzadu má delší část. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byla delší, tak by to bylo určitě super :) Ale jak jsem tak procházela ty obchody, tak skoro všude byly tyhle krátký velikosti :)

      Vymazat
  13. Bundičky jsou parádní a jelikož ty máš hezkou postavu, tak u tebe ty krátké moc nevadí :) Já bych si asi musela vzít vyšší pas :)

    OdpovědětVymazat
  14. Obě bundičky ti moc sluší :) Veru, jsi prostě kočka !! :) Dneska se chystám na nákupy a určitě se zastavím v DM pro ty vitamíny na vlasy a nehty :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) určitě zastav, za těch 59 Kč na 2 měsíce nic nezkazíš

      Vymazat
  15. čierna bundička je pecková. :) nakupila si parádne, masku od Avonu chcem vyskúšať aj ja, pretože od planet spa mam doma takmer všetky a ešte táto mi chýba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na masku zvědavá hodně :) Měla jsem z fialové řady krém na ruce a byl božskej :)

      Vymazat
  16. Mě se moc líbí ta druhá bundička :) Ale bylo by to lepší, kdybys pod ní měla třeba tílko. Takhle mi to maličko připomíná devadesátá léta :-D Ale jinak je parádní ;) A děkuji, že jsi tu zase zmínila ty tabletky z dm, mě dochází hořšík a zinek a právě jsem si na tebe a tyto tabletky vzpomněla! :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tílko pod to určitě, já jen jak jsem si to zkoušela, tak jsem si zrovna zkoušela i podprsenku, tak jsem zrovna na to dala ten křivák :D

      Vymazat
  17. Ta první bundička lepší než ta druhá :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty bundičky jsou krásný! Strašně moc ti to sluší, jsi kočanda! :)
    Jinak ten sprejíček od Balei mám, a jsem spokojená! :) Ale ty kuličkové deodoranty, ty nepoužívám vůbec, noo.. :)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli Tobě jsem si ho koupila ten sprej :) A děkuju :*

      Vymazat
  19. Bundičky jsou obě hezké :) já jsem si naposledy koupila odličovací vodu od Garnieru, kterou mám moc ráda :) a z oblečení už si nevzpomínám, takže bych to měla napravit :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka mám dvoufázový odličovač od Garnieru, už 2. balení a odličuje krásně, neštípe v očích, s tím jsem taky moc spokojená :)

      Vymazat
  20. Tiež milujem takéto bundičky a mám ešte z minulého roku, takže tento rok skôr pôjdem vyberať nejaké topánky a tenisky :) A ten sprej na ochranu mám tiež a je skvelý..Podobne som užívala aj tie tabletky, no nepostrehla som nejaké extra výsledky :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám právě žádnej, tak bych chtěla nějakej :) A botasky mi dneska přišly nový Nike :)

      Vymazat
  21. Po nějaké bundičce,, křiváku se už delší dobu dívám, ale nikde se mi žádný nelííb, nebo je předražen :(

    LOVIES 47

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ten křivák právě stál taky 1400, což je dost :(

      Vymazat
  22. Úplně dobrý fotky z té kabinky! )) A zajímavý článek!

    OdpovědětVymazat
  23. Ta první bundička je parádní - mám podobnou z Orsay a na jaře je k nezaplacení :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Tá prvá bundička je teda naozaj super! :-) Chcela by som ti inak pochváliť aj fotku čo máš na blogeri, veľmi ti to tam pristane" ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  25. zaujala mě ta sada z Avonu - hlavně parfém :)
    já bych ti spíš radila tu druhou bundičku, více ji využiješ a černý "křivák" se hodí ke všemu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký černý křivák bych chtěla ulovit, za tento se mi těch 1400 nechce dávat, ještě když je tak krátký :)

      Vymazat
  26. Ta první bundička ti podle mě sluší více :))

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té první jsem si přišla tak pracovně, ve druhé zase rajcovně :D

      Vymazat
  27. Ty tabletky z DM mě celkem lákají, jelikož mám slabé nehty a nějaká podpora pro vlasy by se mi hodila :) jsem ráda, že sis pořídila odlakovač Cien, je fakt nejlepší! A bunda se mi líbí ta bíločerná :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že jsem ty vitamíny díky kamarádce objevila, té z vitamínů narostly vlasy až po zadek, tak doufám, že mě taky narostou :D

      Vymazat
  28. Ty vitamínky z DM už zobám také asi po páté a na růst vlasů jsou opravdu nejlepší! Akorát se mi tedy po nich docela dost mastí a to i mojí kamarádce a více slečnám, co jsem tak četla na internetu :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já problém s mastěním nemám, to jsem ráda :)

      Vymazat
  29. Mě jako maniačku do vlasové péče nejvíc zaujal ochranný sprej na vlasy.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nějaký sháníš, tak ho určitě vyzkoušej, za těch 60 Kč je skvělej, vlasy neslepuje, nijak mi je nezatěžuje, voní pěkně :)

      Vymazat
  30. Ten obal voňavky z AVonu vypadá jako Chloe Roses.. zajímalo by mě, jestli je i ta vůně nějaká napodobenina (úplně ji zbožňuju). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle voňavka je teďka novinka a jak voní Chloe to nevím, takže srovnání žádné Ti nepovím :). Ale tuhle vůni ze sebe cítím hoodně dlouho

      Vymazat
  31. Na ty prášky na vlasy slyším všude jen samou chválu, musím je konečně už taky vyzkoušet!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  32. Páni, ty bundy jsou úžasné, hlavně ta druhá:)

    OdpovědětVymazat
  33. Tyyjoo ty jsi toho nakoupila.. Já jsem nakupovala v pondělí, pár věcí hodící se na léto

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*