Červená

/
57 Comments
Krásný den všem :),
jak se máte? Já pořád pracuju na BP, takže teď budu ráda, když publikuji článek třeba jen 1x týdně.
Dnešní článek bude o červené rtěnce a zázračném kelímku.
1. Rtěnka Oriflame - odstín Radiant Red - 4g  (o kterou můžete taky pořád soutěžit ve 4. odměně zde )
-když pijete, tak rtěnka na rtech vydrží, jakmile si ale dáte nějaké jídlo, tak Vám na rtech zůstane rtěnka jen po okrajích
-je příjemná, rty nevysušuje, kryje již v první vrstvě
-obal je plastový, žádná kvalita
-kupovala jsem ji v akci za 39 Kč
2.Zázračný kelímek Oriflame - s příchutí třešně - 15 ml
-na Vánoce jsem dostala krásné balení 4 těchto balzámků s vůní třešeň, vanilka, kokos a karamel (všechny voní nádherně)
-líbí se mi krásné, pevné balení
-balzámek je příjemný, krásně našlehaný, nádherně rty hydratuje
-cena 1 kelímku je od 79 Kč v akci

Co myslíte - jak sluší červená rtěnka mně?

Nosíte/líbí se Vám červené rtěnky? A jaký balzám na rty používáte momentálně?

Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥




57 komentářů:

  1. Rtěnka ti moc sluší, i když tobě by slušelo snad cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pamätám si, že keď som Ťa začala sledovať, niekedy dávno, bola si také milé nevinné dievčatko. Ale teraz sa z Teba stála riadne sexi dáma! Strašne Ti to svedčí a vyzeráš krásne :)

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY, v ktorej si môžeš zasúťažiť o kabelku, krásny náhrdelník a laky na nechty :) Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka Ti moc sluší :) Já moc výrazné odstíny a rtěnky obecně v poslední době nenosím, protože mám vysušené rty, ať mažu čímkoliv. Nalákala jsi mě na ten kelímek, třešňový jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, ty jsi kočka! :-) Rtěnka ti sluší moc. Od Avonu mám taky jednu levnou rtěnku a jsem s ní spokojená.
    Držím palce s BP.

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to:) Já červené rtěnky a rtěnky obecně miluju :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, to je bomba! Ta rtěnka tě úplně rozzářila, podle mě ti neskutečně sedne :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta červená rtěnka ti vyloženě padne! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta červená ti sekne! Já mám jako bylzám nyní nejoblíbenější kalíšky z Body shopu, co jsem si přivezla z Anglie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Červená ti moc sluší, vypadá to hezky. Zázračný kelímek mám doma čokoládový a je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné :) Tobě červená moc sluší. já si v ní bohužel připadám jak rajda :D

    OdpovědětVymazat
  11. slusi ti to:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Červené rtěnky jsou absolutně nejkrásnější :) Nemyslím, že sluší všem a nejvíc se mi líbí na brunetkách. Ta barva, kterou máš ty vypadá skvěle a myslím, že bys jí měla nosit častěji. Vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti ta barva sluší :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, Veru, perfektní, červenou nos rozhodně častěji, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji hodně štěstí s bakalářkou, pamatuji jak jsem minulý rok touto dobou také dopisovala :) Jinak rtěnka ti moc sluší, krásně tě rozsvítila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Červená rtěnka ti fakt sedí. Máš k ní perfektně bílé zuby:) Rozhodně ji nos :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  17. Neskutečně moc ti to sluší!! Skvěle ti sedne a rozhodně jí nos často, protože je to vážně bomba! :)
    Mě bohužel červené rtěnky moc nesedí. Nelíbí se mi na mně a je mi to líto, protože celkově mám moc ráda výrazné rty. :)
    A aktuálně používám Carmex, který mi jako jediný opravdu pomáhá proti mým popraskaným rtům. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší ti to moc:)
    Já používám jakýkoli balzám, co najdu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Veru, tá červená rtenka ti sekne, úplne ti rozžiarila úsmev aj oči :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rtěnka ti sluší moc, kelímek mám v plánu vyzkoušet časem :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  21. Já červené rtěnky miluju :D

    Sluší Ti:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Neskutečně ti to sluší!! Jsi fakticky neskutečně krásná ♥
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  23. určite ti ta červena pristane velmi pekna si:))

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím si, že červená rtěnka ti mocmoc sekne :)

    Jinak ty kouzelné kelímky si nekupuji, i když doma někde jeden mám - dostala jsem ho... účinky mi přijdou úplně stejné, jako bílá (lékařská) vazelína, jen teda neni navoněná a předražená :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přišly drahý dřív, ale když si vezmu, že si koupím takovej ten balzámek v tyčince, tak sice stojí 30 Kč,ale vypotřebuju ho hrozně rychle, tohle mi zase vydrží dlouho :)

      Vymazat
  25. Ty jsi tak krásná Veru! :) Červená rtěnka ti opravdu hodně sluší. Kelímek jsem doma měla doma také a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  26. ja nosim ruze iba do mesta, ale strašne mi vysušujú pery :/ ale ten blazám mám, kokosový a je super :3 pristane ti červená ;)
    www.gummybaum.blosgpot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Moc hezká rtěnka, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  28. Červená rtěnka ti moc sluší. A ta první fotka je super, málem jsem tě nepoznala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. HOLKY, DĚKUJU MOC VŠEM ZA KOMENTÁŘE, JSTE FAKT MILÝ ♥ !!!

    OdpovědětVymazat
  30. červená ti sekne :) tiež mám takýto ruž z oriflame

    OdpovědětVymazat
  31. Moc Ti sluší!!! :-) Na ten zázračný kelímek jsem koukala, vypadal zajímavě. já momentálně používám balám od Himalayi, ten je super! :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  32. Červená rtěnka ti rozhodně moc sluší! A třešňový kelímek ještě mám a má ho moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jéé, máme úplně stejnou rtěnku:)) moc ti sluší!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  34. Neskutočne ti pristane :) Tiež mám veľmi rada výrazné rúže. Červené, bordové, niekedy aj fialové. Určite mi takto úžasne nepristanú, ale nosím ich rada :)
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  35. Tvůj úsměv pro celý svět opět nezklamal. Červená rtěnka ti moc sluší :))


    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  36. ta rtěnka má výbornou barvičku:) sekne ti

    OdpovědětVymazat
  37. Červená ti sekne! Já se k červené rtěnce odhodlám tak jednou ročně, ale jde o zvyk;)

    OdpovědětVymazat
  38. Krásná rtěnka! Myslím, že červená na rtech sluší každé ženě, jen musí najít ten správný lichotivý odstín. Já hledala asi dva roky, v každé jsem si připadala jako lehká žena, až teď jsem našla dokonce dvě krásné červené s oranžovým podtónem, který mi sedí :).

    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Moc ti ta červená sluší, já si vždycky v rtěnce přijdu jako blbec, takže ti závidím :))

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj :) krásný úsměv :) Ráda bych tě pozvala na svoje stránky :) Zabývám se navrhováním, vytvářením a šití oblečení a módních doplňků, ale také malbou a DIY projekty :) Budu moc ráda,když se staneš mou novou čtenářkou, já už jsem se tvojí rozhodně stala :)
    Měj se moc hezky,s pozdravem

    Nina
    https://www.facebook.com/newayofashion
    https://instagram.com/ninawagnerova/
    http://newayofashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Děkuju krásky za Vaše komentáře ♥ Jsem ráda, že se Vám rtěnka líbí

    OdpovědětVymazat
  42. Ja červené rúže milujem a tebe taktiež neskutočne sekne!! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  43. wau, s tou čerevenou žiariš!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*