4. odměna

/
36 Comments
Krásný den kočky :),

***SOUTĚŽ UKONČENA ***
Odměnu vyhrává Kačka, tímto jí moc gratuluju! :)


v posledních týdnech jste si mohly počíst o výrobcích od Saloos. Tyto produkty mi byly poslány na vyzkoušení a já jsem moc ráda, že jsem mohla Saloos výrobky vyzkoušet a udělat si na ně názor.
Pokud Vám nějaký článek unikl, zde si je ještě můžete zpětně přečíst:

Odličovač: http://veru-life.blogspot.cz/2015/02/rychle-odlicena-ocka-argan-revital-se-o.html
Peeling: http://veru-life.blogspot.cz/2015/02/cokoladova-slast-se-saloos.html
Olej: http://veru-life.blogspot.cz/2015/03/telovy-masazni-olej-saloos.html

A jelikož to tedy byla spolupráce, mám tu pro Vás odměnu :).

V balíčku na 1 z Vás čeká rtěnka v červeném odsínu + zlatý náhrdelník s hroty + soví svíčka.
Pro účast v soutěží stačí, když mi do komentáře napíšete, jestli už jste si koupili nějaký nový jarní kousek nebo něco plánujete + připojte e-mail.
Komentáře může psát až do 1. dubna :).

PS: To, na čem náhrdelník je, jsem tak blbě vystřihla, protože tam byla ta velká nálepka s cenovkou a na fotce mi to dělalo hroznou lesklou skvrnu :D, tak snad to nevadí.

Mějte se nádherně, 
Pa, Veru ♥




36 komentářů:

  1. Ještě jsem si nic nekoupila, ale plánuju si koupit něco barevného :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsi u mě určitě četla, konečně jsem ulovila klobouk. Už se těším, až ho vytáhnu ven :-D
    dutyofbeauty.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten náhrdelník je supeeer!:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zatím koupila jen pískový lak v nádherné růžovoučké barvičce, ale na jaro plánuji celkem velké nákupy. Chtěla bych oxfordky, kabelku, peněženku a nové hodinky.
    lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Konkrétně od Saloos plánuji ten olejíček! :) Jinak vyloženě jarního.. to bude asi nějaká pěkná rtěnka nebo lak na nehty v jarních barvách :))
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mym novym jarnim kouskem je bunda s kvety, kterou mi koupil pritel :)
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Plánujem si kúpiť kotníkové jarné čižmičky;)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Soví svíčka vypadá roztomile. :-) Já si koupila jarní bundičku. A z bonprixu už mám objednanou košili z mého wishlistu, tak se nemůžu dočkat až mi přijde. :-)
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, tak tohle jse super! A ta sovička je moc roztomilá :)
    No já blázen si už koupila 3 laky na nehty v nádherných jarních pastelových barvičkách, samozřejmě o nich budu ještě psát :D, už aby tu to jaro bylo...
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna odmena. :-) Ešte zatiaľ som si nič nekúpila, ale mám to v pláne. :)
    siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já si koupila květinky do hlavy, černé tenisky ve stylu convers a plánuji nějaké vecičky s květinkovanými potisky, nějakou jarní bundu a nebo nějaké šatičky s jarními barvami. právě jsem dneska byla kouknout po obchodech, ale nic moc se mi nelíbilo.:) Krásná odměna, ten náhrdelník je dokonalý. :o Kdybych ho viděla určitě kupuju. :D A i ta svíčka je krásná... V poslední době jsem strašně pošahaná na všechny sovičky a sobíky. :) A k rtěnce - jelikož ji nepoužívám, asi bych se o ní podělila s někým nebo s čtenáři mého blogu. :) Budu ráda za kouknutí: http://freedomis-myescape.blogspot.cz/

    Mackenzie. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Soví svíčka je naprosto boží!! :))
    Já jsem si tento týden koupila naprosto dokonalé šortky, už se těším, až se oteplí a já je budu moct začít nosit :)
    dominikasart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :)
    Keďže som závislá na teniskách a jar je už za rohom, musela som si dopriať nové. Okrem toho mi pribudli dva rúže od Astor v bledo ružových odtieňoch a tyrkysový a oranžový lak na nechty od Essence :)
    tilnaya9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé moc pěkná svíčka a náhrdelník! Já si ještě nic nepořídila, spíš šetřím do Prahy, kam jedu ke konci dubna a tam si chci něco pořídit.
    theresaringlet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. pěkná výhra :) já jsem si zrovna včera pořídila úžasné jarní botky, halenky a svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  16. Něco vyloženě jarního jsem si ještě nekoupila, ale hodlám to co nejdříve napravit, ráda bych nějaké botky a svetřík :-) Petulkaaap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ta sovička je boží. :)
    Já si plánuji koupit džegíny a nové boty.
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ta k ja som si kúpila viacero šiat, overal, dvoje oxfordky! Takže sa už teším, ke´d vytiahnem hlavne tie oxfordky! lubeznablog@gmail.com
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si v poslední době koupila strašně moc věcí, ale největší radost mám z jarní kožené bundičky. beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  20. Plánuju určitě nějaké teplejší sáčko a koženou bundu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já si ještě nic nekoupila, ale mam v plánu nějaký hezký klobouček :)
    nela.tomancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zatiaľ som si nekúpila nič, pretože mám v pláne pospájať výplaty, nazbierať dosť penazí a utratiť všetko naraz. :D wishlist mám preplnený, takže sa uvidí, že ako :D
    Www.madein-slovakia.blogspot.com
    Kika.yeaah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diana, you obviously haven't read a single thing on this blog. I know comments like this and I bet I can find this exact comment on much more blogs, not just this one. :)

      You see, the thing is that the author of this blog would be much more glad if you actually read the post, and wrote some comment that'd prove you have read it. :)

      By copying one comment (which is basically nothing more than a silly advertisement on your own blog) all around the blog world, you won't get famous, OK. :)

      Vymazat
  24. Ahoj!

    Ano, koupila jsem si skvělé černobílé šaty. :) Tady se na ně můžeš podívat: http://nd06.jxs.cz/541/079/2730c7acc0_100197058_o2.jpg :)

    empty.island@seznam.cz
    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já si upřímně nakupuji "jarní kousky" hlavně v zimě. Všude jsou slevy a mám největší inspiraci. Vždycky hold chceme to co nemáme :D
    lauradebnarikova96@gmail.com
    Příběh mého života

    OdpovědětVymazat
  26. Já se na pořádný jarní nákup chystám až začátkem května... Poslední týden v dubnu mám brigádu a ještě narozeniny takže nějaké ty penízky na radost budou:) Je ale jedna věc, po které toužím už od listopadu snad a to je takový ten vak na záda značky Adidas se zebřím potiskem ♥ Už se nemůžu dočkat, až bude můj a já s ním budu dělat parádu:):D
    Mail: natalii.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Plánujem si kúpiť nejaké jarné kúsky,ale určite to budú iba také maličkosti (pretože tie základné kúsky som si kúpila už skôr)
    kajuska881@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Plánuji obohatit svůj šatník o pár barevných kousků. V poslední době chodím skoro jenom v šedivé nebo béžové takže myslím že mi něco barevnějšího jenom prospěje^^
    je-ster@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já si zatím ještě žádný jarní kousek nekoupila. Čekám na peníze z brigády a potom bych se podívala po nějakém jarním kabátě. I boty by se šikly :)

    email: stefkova.ma@email.cz

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  30. plánujem si objednať mokasíny ale žiaľ ich nemajú na sklade, už som si kúpila peknú pastelovú bundičku a taktiež krémovú šatku :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Já momentálně neskutečně moc hledám jarní bundu, sako nebo kabát a už z toho začínám mít depresi :D :D Jinak jsem si koupila nové kalhoty :-)))

    skills-of-art@seznam.cz
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  32. wow, ten náhrdelník je boží :)
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Udělalo mi to hroznou radost, moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*