Rychle a krásně odlíčená? Argan Revital se o to postará

/
45 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak už tu máme měsíc únor, u nás je sníh a ve škole už mi zbývá poslední zkouška, kterou jsem si nakonec přesunula až na příští týden, abych si dala trochu pauzu :). A potom ve škole zase začínáme až 2. března (není to nádhera?).
Jak se máte Vy?
Dnes Vám představím Hydrofilní odličovací olej Argan Revital od značky Saloos (50 ml, cena se pohybuje od 84 Kč).

Popis výrobce?
Je určený pro všechny typy pleti včetně senzitivní. Důkladně čistí, šetrně odstraňuje make-up.
Vhodný pro voděodolná líčidla. Neobsahují ropné produkty, syntetické parfemace, konzervanty ani barviva. Jsou vyráběné pouze z pečlivě vybraných rostlin. Jejich základem jsou nejkvalitnější rostlinné bio oleje lisované za studena. Obsahují nejvyšší možné množství bioaktivních látek a dovedou je v maximální míře předat naší pokožce.

Použití?
Je potřeba tamponek navlhčit. Já ho vždycky celý strčím pod kohoutek a pak z něj trochu vyždímám tu vodu.

Můj názor?
Líbí se mi obaly od Saloos, působí pěkným dojmem, když je to ve skleněné lahvičce, akorát to může být pro někoho nepraktické, když by to převážel. Víčko je šroubovací.
Dávkování mi vyhovuje, nepřijde mi, že by se mi vylévalo více než potřebuju.
Vůně je jemná, cítím citrusy.
Olej odličuje nádherně, v očích mě neštípe, nedráždí, nevysušuje a nezpůsobuje nějaké začervenání. Okolí oči je pak pěkně hydratované.
Občas se mi po odlíčení udělá v očích jakoby taková mlha, že chvilku (asi 5 minut) hůř vidím.
Když odličuji obličej, tak je pak krásně hladký a vyživený, to se mi líbí.

Složení?
Helianthus annuus seed oil bio, Sesamum indicum oil bio, Argania spinosa kernel oil bio, PEG 40 Sorbitan peroleata Laureth - 4, Tocopherol, Ascorbic acid, Ascorbyl palmitate Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Coumarin, Citral, Eugenol.

Musím říct, že jsem s tímto odličovačem spokojená. Mám oleje mnohem radši než odličovací mléka.
Sice mi občas tento olej způsobí "mlhu" ale není to při každém odlíčení. Spíš jak jsem šikovná a nějak si to zanesu do očí :).
Pokud se rády odličujete olejem nebo byste to chtěly vyzkoušet, můžu Vám tento olej jedině doporučit, sama bych si pak koupila další balení.

Zde se můžete podívat na celou nabídku hydrofilních odličovacích olejů.

Zkoušely jste tento odličovací olej? Láká Vás?
Čím se momentálně odličujete Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





45 komentářů:

  1. Odličovací oleje jsou super, měla jsem tento a růžové dřevo. Až mi dojde aktuální odličovač, tak jdu zase do Saloos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je právě moje první zkušenost s olejem a jsem ráda, že kladná :)

      Vymazat
  2. Vypadá moc dobře, já si teď od Saloosu koupila Lemon Tea Tree olej na pleť a zatím musím říct, že je moc super :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, ten bych mohla pak taky vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. O tomto oleji som ešte nepočula, vlastne som nepočula ani to, že by na odličovanie slúžil olej:-) Ja už roky používam zelené mliečko od Garnier, občas k nemu pridám čistiaci gél od Essence alebo pleťovú vodu od Clean Clear či Nivea.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnier jsem zase měla dvoufázový odličovač, kde je vlastně složka voda + olej a tady je čistě jen olej, proto se vlhčí ten tamponek :) a pro mě je to tedy lepší než mléko :)

      Vymazat
  4. Olej jsem nezkoušela, ale určitě bude skvělý, saloos miluji :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla od Saloos předtím olej masážní a ten byl úžasnej, teď zkouším ještě další 2 produkty a jsem moc spokojená, hlavně jak krásně nechemicky voní :)

      Vymazat
  5. Tichá závist, mně začíná škola přesně za týden :D Jinak mě fascinuje, že v únoru konečně začala zima :D Oleje na odlíčení jsem ještě nezkoušela, maximálně dvousložkový odličovač a ten taky dělá tu mlhu, ale odlíčí dobře. Docela jsi mě nalákala, takže si možná lahvičku taky pořídím. Sice mi běžně stačí micelárka, ale občas při výraznějším líčení by se hodil i olej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zase Tobě nezávidím :D a s tou zimou, letos si z nás to počasí dělá srandu :D. Dvousložkový jsem měla taky :)

      Vymazat
  6. saloon také mám a jsem s ní spokojená!

    OdpovědětVymazat
  7. asi vyzkouším... jinak já mám jarní prázky, takže paráda :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To je super. O tomto oleji som ešte nepočula, ale určite ho vyskúšam. Doma už nemáme nič na odličovanie :D.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  9. O tomto olejčeku som ešte nepočula, ale tak za tú cenu sa podľa tvojej recenzie oplatí :) Určite vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že se určitě vyplatí ho vyzkoušet :)

      Vymazat
  10. Great photos honey! You look very pretty!
    Nice product, argan has some amaaazing beauty benefits!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpovědětVymazat
  11. Odličovací olej vypadá super, ale nějak si nedokážu představit, že by mě olej dokázal plně odlíčit.. já momentálně na odlíčení a vyčištění pleti používám přípravky od Nivei a s těmi jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přípravkama od Nivei jsem taky spokojená :). Olej je šikula, dokáže odlíčit krásně a všechno :)

      Vymazat
  12. Saloos mám moc ráda, mají neskutečně kvalitní produkty, i když se to z počátku ani nezdá. Zatím mě osobně ještě nikdy nezklamaly, ale poprvé od nich vidím odličovač, po tom se budu muset porozhlédnout. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky zatím výrobky nezklamaly :)

      Vymazat
  13. Ja momentálne používam Granátové jablko, to vonia naozaj božsky, ale miešam si ho s micelárkou. Táto samotná olejová konzistencia mi neodstráni všetky nečistoty. Ale Saloos olejčeky sú moje stálice tak rada niekedy vyskúšam aj tento, vďaka za tip ;)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stačí, když si to smíchám s tou vodou :)

      Vymazat
  14. Značku Saloos miluju, už jenom proto, že je přírodní a neobsahuje žádné chemikálie. Tenhle odličovač jsem ještě nezkoušela, oleje mi na oči nedělají moc dobře .. ovšem ostatní výrobky Saloos jsou výborné. Jinak máš moc hezký blog, jen tak dál :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Odličovací olej jsem vůbec nezkoušela. Momentálně používám na odličení Loreal micelární vodu a jsem naprosto spokojená, ale třeba jak mi dojde (mám 3 nakoupené:-D) tak vyzkouším olej... Jinak Saloos mám masážní olej a krém - bambucké máslo a jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masážní olej jsem měla jednou taky a teď zkouším s příchutí mojita a je to pecka :) Od Lorealu jsem to ještě nezkoušela

      Vymazat
  16. Moc hezký článek :) já právě používám dvousložkový odličovač očí od Yves Rocher a jsem taky naprosto spokojená, určitě doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten se chystám, až dopotřebuju své odličovací zásoby :)

      Vymazat
  17. Strašně na mě zapůsobilo už balení, určitě mám v plánu vyzkoušet:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to mají v těch skleněných lahvičkách, tak to působí moc pěkně :)

      Vymazat
  18. Saloos je fajn znacka. Velmi som si ju oblubila.
    //kaviareň//

    OdpovědětVymazat
  19. úplný souhlas, tyhle Saloos oleje jsou špička :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já se momentálně odličuju micelárkou od lorealu, ale už mi dochází, tak vymýšlím, jakou jinou značku bych zkusila, protože už mě štve :D Na tento odličovák jsem viděla už hodně recenzí a každá byla pozitivní, a cena se mi taky zamlouvá :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*