Produkty, kterým jsem se podívala na dno 3

/
45 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
je tu další článek s vypotřebovanými produkty. Některé produkty jsem měla i půl roku, některé jsem spotřebovala za období prosinec - únor a tak se mi to tu zase pěkně nashromáždilo.
Některé věci mám doma, některé zase na bytě na škole, tak se toho pak sejde víc.
Co se ukrývá tedy v taštičce tentokrát?
 1.Vyživující sprchový gel s mandlovým krémem a ibiškem (Dove - 250 ml)
-sprchový gel byl krémový, moc příjemný, pěkně pěnil, pokožka po něm byla hladká
-krásná vůně, mám ráda sprchové gely Dove - DOPORUČUJI
2.Zvláčňující sprchový gel s olejem z hroznových jadérek a limetkou - antistresový (Dermacol 250 ml)
-vůně byla krásná, hodně intenzivní, když jsem se pak natřela tělovým mlékem, tak pořád jsem cítila vůni sprcháče
-má uvolnit mysl a s tím souhlasím, že jsem pak byla pěkně zrelaxovaná
-byl krásně hustý, skvěle pěnil, akorát se mi špatně dostával z lahvičky - DOPORUČUJI
3.Sprchový gel s lotusovým květem (Yves Rocher - 200 ml)
-moc pěkně voněl a pěnil úplně nejvíc ze všech sprcháčů, které jsem zkoušela - DOPORUČUJI
4.Dámský gel pro intimní hygienu s vůní třešňového květu (Avon - 300 ml)
-nedráždil, pěkně voněl - DOPORUČUJI
 5.Tělové mléko Sensuelle (Avon - 150 ml)
-nádherná vůně, krásně se roztíral a ihned vstřebával, pokožka byla vyživená
-vůni jsem cítila ještě i ráno - DOPORUČUJI
6.Čokoládový krém na ruce (Oriflame - 75 ml)
-krásně se roztíral, rychle vstřebával a pěkně hydratoval, byla jsem s ním spokojená - DOPORUČUJI
7.Čisticí gel s výtažky z oliv (Avon - 125 ml)
-gel se nanášel na vlhký obličej, hrozně moc vysušoval - NEDOPORUČUJI
8.Tělová emulze pro normální pokožku (Balea - 50 ml)
-pěkná vůně, ale šíleně hrozně se roztíral, spíš se vůbec rozetřít nechtěl - NEDOPORUČUJI
 9.Zklidňující čisticí micelární voda 3 v 1 pro citlivou pleť (Nivea - 200 ml)
-používala jsem ji jak na vyčištění pleti, tak na odlíčení oči
-oči odličuje krásně, neštípe; na pleti nelepí, nevysušuje - DOPORUČUJI
10.Micelární pleťová voda ideální pro citlivou pleť (Mixa - 200 ml)
-na pleti byla příjemná, nelepila
-oči odlíčila, neštípala, ale hrozně je vysušovala - na pleť DOPORUČUJI na oči NEDOPORUČUJI
11.Balzám na vlasy s mandlovým olejem pro suché a poškozené vlasy (Alverde - 200 ml)
-vůní mi hrozně smrděl, vlasy šly po něm hezky rozčesat, byly hladké, ale přišly mi takové suché bez lesku - NEDOPORUČUJI
12.Parfém Sensuelle (Avon - 50 ml)
-pro mě krásná vůně, tohle je už moje 2. balení - DOPORUČUJI
13.Odlakovač bez acetonu s mandlovou vůní (Isana Rossmann - 125 ml)
-žádnou mandlovou vůni jsem teda necítila, hrozně smrděl :D
-ale skvěle odlakoval a nevysušoval - DOPORUČUJI
 14.Termofixační sprej určený pro použití při vyrovnávání účesu pomocí fénu nebo žehličky (L´oréal - 200 ml)
-pěkně voněl, vlasy po něm byly uhlazené a vydržely rovné mnohem déle než bez použití
-vlasy neslepoval, líbil se mi aplikátor - DOPORUČUJI
15.Antiperspirant sprej original 48 h + vitamin E (Dove - 150 ml)
-krásně voněl, zabraňoval pocení - DOPORUČUJI
16.Deo tělový sprej Pink Flame bez hlinikových solí 24 h (Balea - 200 ml)
-pěkně voněl, nepotila jsem se po něm - DOPORUČUJI
17.Tuhý antiperspirant 48 h (Nivea - 40 ml)
-vydržel mi hrozně dlouho, pěkně voněl, trička mi nezabarvoval, ale v létě proti pocení nezabránil - NEDOPORUČUJI
18.Odličovací tamponky Caterine (Kaufland - 120 ks)
-tamponky měly zapošité okraje, byly jemné - DOPORUČUJI
19. Lak na nehty Gabriella Salvete 11 ml
-obsahoval třpytky, vydržel na nehtech dlouho, hůř se odlakovával
-už ho vyhazuji po roce a půl, protože už se s ním špatně lakuje - DOPORUČUJI
20.Lak na nehty Jordana 15 ml - měla jsem ho v Ladyboxu
-vyhazuju ho proto, že se mi na nehtech nelíbí, dělá hrudky - NEDOPORUČUJI
21.Lak na nehty Moje
-objednala jsem si ho v létě a měla ho na nehtech asi 2x
-lak se usadil na těch okrajích a hodně tam zaschl, takže už ho prostě nemůžu otevřít
-jako lak byl na nehtech fajn, ale nevím, jestli jsem jen já měla vadný kus
22.Balzám na rty Derma intensive + Aloe Vera
-kupovala jsem je po 3 kusech v Tescu za 30 Kč
-moc hezky voněl, rty byly mastnější ale vyživené - DOPORUČUJI
23. Žiletka Rossmann
-v balení byly 4 ks, pohodlná rukojeť, holí pěkně - DOPORUČUJI
24.Parfém Sensuelle do kabelky (Avon - 10 ml)
-objednávala jsem si sadu, v které byl ten velký parfém, tento malý do kabelky + tělový krém
-vůně je to pro mě krásná, takže já Vám ji DOPORUČUJI
25.Fix na oči (Essence)
-krásně se mi s fixem pracovalo, ostrý hrot, černá výrazná barva,
-linka vydržela celý den - DOPORUČUJI

Podle vzorečků krému se dá těžko soudit, já se rozhoduji podle vůně nebo podle efektu, který pak vidím.
Vichy liftactiv supreme - hrozně jsem z krému cítila alkohol - ve velkém balení bych nechtěla
For Life a Madaga noční krém s ženšenem a vitamíny - hrozně mi smrděl - ve velkém balení bych nechtěla
L´oreal Paris Skin Perfection - pleť se mi po něm hodně líbila - ráda bych vyzkoušela velké balení
Aromatické tělové máslo kiwi a mango -417 - krásná vůně, ihned se rozetřel a vstřebal - ráda bych vyzkoušela velké balení

Tak a to je moje celá spotřeba a názory na produkty :)

Zkoušely jste nějaký produkt nebo byste nějaký chtěly vyzkoušet?

Mějte se nádherně, přeju Vám krásný víkend
Pa Veru ♥




45 komentářů:

  1. No máš toho dost :) Ten sprej od L´oréal teď používám i já a jsem s ním taky docela spokojená :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi toho stihla spotřebovat opravdu hodně. :) Zkusím podle tvého doporučení něco vyzkoušet.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je ale spotřebovaných věcí! Ten sprcháč od Dermacolu jsem taky měla a milovala jsem ho, ta vůně je opravdu unikátní a moc příjemná :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká spotřeba. Miluji tuhle parfemaci antiperspirantu Dove :) V Tetě jsou ještě do zítra v akci, tak se pro ně musím vypravit a udělat zásoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně byla fakt skvělá, mě i Dove voní snad všechny vůně :)

      Vymazat
  5. Páni, ta narvaná taška ☺☺☺ Sensuelle mi taky voní, ale mám doma skoro 20 parfémů, takže o nákupu zatím neuvažuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to Ti závidím, že jich máš tolik :D já bych si parfémů vždycky taky nakoupila nejradši plno

      Vymazat
  6. Ty teda toho máš :) Sprchové gély od Dermacolu sú super a mám ich rada :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovědětVymazat
  7. Woow, to je fůra věciček! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprcháč od Yves Rocher jsem měla taky a voněl fakt krásně! Vlastně všechny tyhle Jardins Monde voní nádherně :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám doma ještě další 2 a i ty voní krásně :)

      Vymazat
  9. No, docela se divím, že jsem nic z toho nikdy nezkoušela :-D Snad jen ty deodoranty od Baley, ale ne přesně tento. Ty mám ráda, ale docela se mi stává, že mi přestane po chvíli používání vonět :// Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Ty si toho riadne spotrebovala :DD. Aj ja mám laky na nechty od Gabriella Salvete a som s nimi veľmi spokojná :)). Keď by ste chceli, môžte sa prísť pozrieť na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY :)).
    Stronger2getherGiveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laků od GS bych chtěla víc, jen kdyby nestály skoro tu stovku no :D

      Vymazat
  11. Mně ta micka od Mixy nevysušovala, každopádně Nivea je top ;-) Odlakovač s mandlema mám ráda, i když ty mandle tam moc cítit nejsou, no :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea je pro mě zatím taky top v micelárkách :) Teď chci ještě vyzkoušet tu maxi od Garnieru

      Vymazat
  12. Dermacol sprchový gel hroznové víno s limetkou jsem taky zrovna dopoužívala. Nádherně voní a určitě si ho koupím znovu. Je fakt, že to balení není moc dobře vymyšlené, kolikrát mi gel teče, když to nemám dobře dovřené. Ale odpustím mu to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky mu to balení odpustím, ale kdyby dali jiné, tak by to bylo úplně bezva :)

      Vymazat
  13. Páni.. to je obrovská spousta věcí :D Divím se ti, že se ti chce všechny prázdné obaly skladovat, než je nafotíš a napíšeš o nich článek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z toho vždycky radost, když vidím tu spotřebovanou kupu :D

      Vymazat
  14. Páni, buď si nevšímám co všechno stačím vypotřebovat, nebo prosě zas až tolik věcí nepoužívám :D Ale z těhlech jsem teda nevyzkoušela nic.:)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš si určitě nevšímáš :) kdybych si to takhle taky neodkládala, tak bych asi nevěřila, kolik toho spotřebuju

      Vymazat
  15. wow dobre vela si toho minula!


    Pozyvam na Valentinsku giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, toho je :) Měla jsem akorát ten Nivea deodorant, bohužel mi ale moc nesedí tyhle tuhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám ty tuhé ráda, aspoň i déle vydrží :)

      Vymazat
  17. Tý jo! Máš tedy mnoho spotřebovaných produktů. S většinou tedy nemám vůbec žádnou zkušenost. Z těch, co tu máš, mám ozkoušený akorát Dermacol sprcháč a ten byl fajn :-) A pak deodorant od Dove.. ale já preferuji ten okurkový :) Je super!

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě tento dostala od ségry na Vánoce, zatím jsem Dove spreje neměla, jen sprcháče, který patří mezi moje nejoblíbenější a ten sprej mi taky moc vyhovoval :)

      Vymazat
  18. Tak to máš peknú spotrebu :)
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  19. Ten antiperspirant Nivea za mě taky nic moc, i když voní pěkně. S tím pískáčem od moje mě to mrzí, protože je skvělý, vylo mi fakt líto, když mi došel... nevím, jak se to mohlo stát, možná fakt nějaký vadný kus.. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda laku no, asi fakt vadný kus :)

      Vymazat
  20. Sprchové gely od Dermacolu Aroma Rituals patří k mým oblíbeným:) Zatím u mě vede pomeranč s čokoládou!!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/02/wishlist-ikea-unor-2015.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka mám doma ještě mango a kokos, ale ten pomeranč s čokoládou si budu muset taky koupit, protože voní božsky :)

      Vymazat
  21. Ty sprcháče od Yves Rocher mám moc ráda, doporučuju vyzkoušet i ostatní vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže jsem dostala od přítele na Vánoce sadu sprcháčů + deodorant od YR tak mám doma ještě další 2 :)

      Vymazat
  22. Oriflame chocolate cream-po tom sa asi pozriem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni po něm, ale nevím, jestli bude ještě v nabídce, protože ten jsem si kupovala už asi před rokem na Vánoce v Oriflamu, ale až před těma 2 měsícema jsem ho začala používat :)

      Vymazat
  23. Od Sensuelle jsem měla pár vzorečků a voněla opravdu moc hezky, ale zakázala jsem si nákup parfémů, protože je hodně dostávám a nestačím spotřebovávat...
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si kupuju parfémy sama a občas mi dá k něčemu voňavku mamka :)

      Vymazat
  24. To je tedy pořádná nálož :D já se tuhle podívala na dno jednoho vzorečku makeupu od Astor a už to víckrát neudělám, měla jsem strašnou vyrážku :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  25. Ty jo, taky ty teda spotřebováváš opravdu hodně! Měla bych se z tebe poučit :-) Jinak sprcháče od YR mám moc ráda, nejvíce asi brazilský pomeranč a ten mandlový.

    OdpovědětVymazat
  26. Máš toho požehnaně. Taky mi chvíli trvá než toho spotřebuji hodně. Za jeden měsíc bych toho moc neměla.. Jinak měla jsem možnost vyzkoušet vzorky od Vichi a můj názor hruza a děs. Smrděli a asorát mi po nich lepil obličej a strašně dlouho trvalo než se vůbec do pleti přípravek vsákl.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*