Kuchtíme s výrobky Alpro

/
41 Comments
Krásný den všem :),
na portálu http://www.blogerky.cz/ byla možnost se přihlásit do výzvy o testování produktů od značky Alpro.
Produkty od Alpra jsem ještě nikdy nezkoušela. O produktech jsem dost slyšela a často na ně v DM koukala, zajímala mě chuť a tak jsem se do výzvy přihlásila :).
A co jsem tedy v balíčku našla?
-kokosový nápoj
-mandlový nápoj
-ovesný nápoj
-sójová alternativa ke smetaně na vaření
-čokoládový nápoj
Prvně jsem si každý nápoj takhle nalila do skleniček a ochutnávala.
Nejvíc mi chutnalo čokoládový, pak kokosový, pak mandlový a úplně nejmíň mi chutnal ovesný nápoj.
Čokoládový, kokosový a mandlový nápoj jsem si dávala do ovesných vloček k snídani a byla to velká dobrota.
A teď tu mám pro Vás 3 rychlé a chutné recepty, na které jsem Alpro výrobky použila.
1.Špenátová polévka
Na másle usmažíme cibulku , přisypeme hladkou mouku  - uděláme jíšku. 
Zalijeme připraveným vývarem, přidáme brambory a špenát. Po uvaření rozmixujeme na krém. Při podávání ozdobíme smetanou Alpro a můžeme přidat i uvařené vajíčko.
Kdo máte rádi špenát, tak si na této krémové polévce určitě pošmáknete. U nás zmizela hned :).
2.Ovesné palačinky
Na lívanečky použijeme ovesné mléko, vajíčko, cukr a špetku soli.
Osmažíme na pánvičce a ozdobíme tím, co máme po ruce nebo na co máme chuť :).

3.Panna cotta s horkými malinami
Připravíme si 250 ml mandlového mléka a 200 ml smetany. Ve 150 ml mandlového mléka rozšleháme koupený prášek na přípravu panna cotty. Zbylé mléko a smetanu přivedeme k varu a připravenou směs do mléka a smetany přilijeme. 1 min vaříme, nalejeme do forem a necháme ztuhnout (2 hodiny). Ozdobíme horkými malinami a topingem.
Panna cotta je sama o sobě trošku nevýrazný dezert, ale s malinama se budete olizovat až za ušima.
Už jste ochutnaly výrobky od Alpra? 
Kdo by si dal něco z mého menu ?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





41 komentářů:

  1. Všechna jídla vypadají moc dobře :) Vím, že hodně lidí si teď kupuje tahle mléka, tak to budu muset asi taky zkusit :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, já jsem taky ráda, že jsem je mohla ochutnat :)

      Vymazat
  2. Jéé, to je škoda, že jsem to propásla.. Já mám moc ráda to mandlové mléko :)) A samozřejmě, ta panna cotta vypadá opravdu nádherně! :3 Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Jee to byla super výzva, škoda, že jsem o ní nevěděla. Od Alpra si kupuji pravidelně kokosové mléko i mandlové nebo vanilkové. Pěkný článek Veru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vanilkové bych taky ještě ráda ochutnala :) Děkuju Vendy

      Vymazat
  4. To Alpro vyzerá maximálne chutne ♥ Určite niečo od nich vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super výzva :-) Osobně jsem ochutnala to mandlové mléko, ale na mě bylo moc sladké. Nicméně tu panna cottu bych fakt brala :-) Mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To na mě nebylo sladké žádné z nich :)

      Vymazat
  6. Mě vždycky odrazuje ta cena :D Ale kdysi jsem měla vanilkové a bylo dobré :) Všechno vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je vyšší, ale zase je určitě hodně lidí rádo, když nemůžou mlíko, že mají tuhle náhradu :)

      Vymazat
  7. Všechny tyhle produkty od Alpro zbožňuji. Každý den si dávám sojové nebo ovesné mléko ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si na nich teď každý den pochutnávala, jinak si dávám vždycky každé ráno jogurt s vločkama :)

      Vymazat
  8. Jee, teď jsi mi udělala chutě, všechno jídlo vypadá božsky :) Panna Cotta je můj nejoblíbenější dezert, toho bych se doslova užrala :D Výrobky Alpro mě taky lákají, ale ještě jsem je nezkoušela, protože ta cena se mi zdá přemrštěná.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky u nás hned zmizela :) V Kauflandu jsem je viděla myslím za cenu nižší, než je v DM :)

      Vymazat
  9. pěkný článek :) Alpro mě hrozně láká, musím zkusit aspoň kokosový nápoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový nápoj je fakt kokosový, ta chuť je výrazná a nechemická :)

      Vymazat
  10. Super článek, Veru :-) Kokosový nápoj jsem dneska zrovna dopila. Měli ho výjimečně v Bille ve slevě, tak jsem si ho koupila. Nebyl špatný, ale extra mi nechutnal a už si ho podruhé nekoupím. Chutná mi vanilkový :-) Ovesný bych taky ráda někdy vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovesný mě chutnal nejméně, ale lívance s ním zase byly výborný a měli i lepší chuť než z klasického mléka :).

      Vymazat
  11. Amazing post again <3
    Dear can you click in link in my last post? It is really important for me <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. alpro je super vec, jasne sa taketo mlieka nedajú porovnávat s normálnym mliekom, ale som vdacna za alpro, lebo odkedy synovi povedali že kravske nesmie, tak sme skusili hocico, ale alpro všetko zachranilo. To je totiž to jedine čo mu chutí :)

    pozývam ťa do Giveaway:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-4-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že Alpro vyřešilo Váš problém :)

      Vymazat
  13. toto by som hned kostovala to musi byt riadne dobre :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned se po jídle u nás zaprášilo :)

      Vymazat
  14. Já mám soyové mléka ráda docela hodně a od Alpra mi nejvíc chutná čokoláda, ale když jsem ochutnala mandlové jen tak do skleničky, málem jsem se z toho upřímně pozvracela. Vůbec na takovou chuť nejsem nejspíš zvyklá a neumím si představit to jen tak pít, ovšem ovesná kaše z mandlového mléka je výborná a hrozně aromatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda mi chutnala taky nejvíce :) Ty ovesný kaše jsou z mlék výborný

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Kdyby vždycky člověk mohl taky ochutnat, že? :D Já kolikrát když vidím ty různá jídla, tak bych se do nich pustila hned :D

      Vymazat
  16. No tie jedlá vyzerajú super už teraz som hladná :))) panna cotta <3

    OdpovědětVymazat
  17. Ty máš tak velké štěstí! Já se taky zapojovala, ale "nečekaně" jsem nevyhrála :D Ale dneska jsem si koupila mandlový nápoj od Alpro. Je dobrý, moc mi chutná v ovesné kaši. Ještě jsem se rozhodovala mezi vanilkovým nebo čokoládovým, ale nakonec jsem nevzala ani jeden :)
    Dala bych si palačinky, mňaaam! :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Mňáám všetko vypadá super! Si šikovná ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Alpro výrobky miluju!! Jinak to, cos ukuchtila, vypadalo vážně báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na Alpro se chystám už delší domu ale ještě jsem ho neprubla :)
    Škoda, že jsem výzvu propásla, protože všechno vypadá super !!! :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/02/moje-sbirka-yankee-candle.html

    OdpovědětVymazat
  21. Alpro kupuji už tak rok a jsem moc spokojena. Nejvíce mi chutná mlíčko lesní ovoce, sušenkový jogurt a vanilkové mléko. Teď jsem narazila i na karamelové v Německu.

    OdpovědětVymazat
  22. Já miluji panna cottu :-) Já čokoládový nápoj bohužel neochutnala ale kokosový mi taky chutnal nejvíc z těch ostatních.

    OdpovědětVymazat
  23. Ja milujem všetky tieto výrobky od Alpro a recepty vyzerajú úžasne, takže ich určite niekedy vyskúšam. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  24. Mňam mňam, ešte som neskúšala ani jeden výrobok no musím to zmeniť! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  25. Ta panna cotta vypadá skvěle! Alpro výrobky mám taky moc ráda. Jen škoda, že u nás není takový sortiment jako třeba v Německu :(
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*