He´s mine ♥ - Trikator + kuponek pro Vás

/
24 Comments
Krásný den všem :),
dnes Vám ukážu tričko ze stránky http://www.trikator.cz/ .

Na e-shopu najdete širokou nabídku oblečení:
-dámské - trička, mikiny, legíny, silonky
-pánské - trička, mikiny

Najdete zde i nabídku doplňků jako jsou hodinky, kryty na mobil, power banky a sluneční brýle.

Já jsem si objednala tričko s nápisem He ´s mine a zrovna jsem pro fotku využila i přítele :).
Líbí se mi ten obrázek Mickey Mouse (toho já můžu :) )



Tričko mi přišlo zabalené v této pěkné obálce.

Co se mi na e-shopu a tričku líbí?
-dostatek velikostí (S,M,L,XL,XXL)
-originální a vtipné potisky
-kvalitní, pevný materiál a potisk
-bezplatná výměna a vrácení do 30 dnů
-odeslání do 24 hodin
-nálepky a slevový poukáz při každém nákupu
-možnost osobního odběru nebo poštovné zdarma (nad 1200 Kč)

Tričko je ze 100% bavlny a je moc pohodlné. Je super, že si můžete vybrat tričko a nemusí ho mít plno dalších lidí. S e-shopem a tričkem jsem moc spokojená, pokud Vás něco zaujalo, určitě si nějaký originální kousek pořiďte.

A na závěr tu mám pro Vás slevový kuponek + nálepky. 
Kdo si napíše jako první, že má o slevový kuponek + nálepky zájem, tak tomu to pošlu :).
Znáte stránku http://www.trikator.cz/ ? Vybrali byste si něco?

Mějte se krásně a užijte si víkend,
Pa Veru ♥







24 komentářů:

  1. Moc pěkné tričko :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné tričko, vypadá to na kvalitní materiál... Poukazku bych nevyužila, a tak ji přenechvám jiným zájemcům... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tričko je pevný i potisk :)

      Vymazat
  3. Krásné tričko :) Také už jsem na trikator.cz několikrát koukala a plánovala objednání pár věcí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, s přítelem Vám to dohromady moc sluší! :)) A tričko je také moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásni ste spolu :3 a tričko je super :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné tričko sis vybrala a moc vám to Veru sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. pěkný páreček, moc vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé, velmi roztomilý článek ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů tak to je skvělý nápad na triko! Ještě aby přítel měl tričko She's mine a bude to dokonale :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé tričko :) a s přítelem vám to moc sluší :) Ale nemůžu si pomoct, pořád mi připomíná bráchu od mého přítele :-D
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já občas jak koukám na ty lidi, tak mi na sebe přijdou taky dost podobní a to spolu vůbec nijak nejsou do rodiny :D

      Vymazat
  11. Na Trikatoru jsem si objednávala tak před rokem triko s jedním meme výrazem, je to super stránka, ale nemám nikoho, o kom bych řekla "he is mine" hahaha :-D.

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé :) já si tam objednávala tričko v neděli :) asi jsi viděla fotku na insta protože hned v úterý bylo u mě :) Na tohle jsem také koukala, je moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvělé, já to tričko hrozně chci a existuje verze i pro kluka She is mine ... a je tam Minnie :D <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*