Čokoládová slast se Saloos

/
54 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak jak jste na tom se zdravím, když všude kolem řádí chřipky?
Já musím zaklepat, že jsem zdravá jako rybička a užívám si procházek ve sněhu :).
Připravila jsem si pro Vás článek na bio tělový peeling od Saloosu, tak se pojďte se mnou na tohohle pomocníka mrknout.

Bio tělový peeling čokoláda (omlazující) Saloos (140 ml, od 114 Kč, k zakoupení v DM nebo na internetu)
Popis výrobce?
Harmonizující směs extraktu kakaových bobů, mořské soli a bio kokosového oleje zjemňuje, hydratuje a zvláčňuje pokožku, drsné lokty, kolena a paty. Odstraňuje odumřelé kožní buňky a umožňuje lepší vstřebávání účinných látek z přípravků proti celulitidě.
Bez konzervačních a syntetických vonných látek.

Použití?
Před použitím promíchejte a naneste malé množství na mokrou pokožku, lehce masírujte a poté opláchněte. Používejte 1 - 2x týdně.

Můj názor?
Peeling je v plastové lahvičce s plastovým víčkem na šroubování. Lahvička se mi líbí a nechám si ji pak na nějaké drobnosti.
Lahvička má velký otvor, takže si pohodlně naberete na prsty, kolik potřebujete (já peeling před použitím vždycky promíchám koncem od lžičky :) )
Vůně - je božská, opravdu cítím kakao a kokos - žádná chemie.
Peeling je hrubý, takže krásně tělo zjemní. Je olejový, pokožka je pak pěkně zvláčněná.
Díky jeho hrubosti ho používám opravdu tak 1-2x do týdne.

Složení?
Sodium Chloride, Cocos nucifera oil bio, Helianthus annuss seed oil bio, Prunus amygdalus dulcis oil, Theobroma cacao extrakt, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, Ascorbic acid.


V nabídce jsou ještě tyto další druhy:
Levandule - Tea tree - zjemňující
Mojito - osvěžující
Růže - harmonizující

Info k ostatním produktům najdete na stránkách http://saloos.cz/ .

S peelingem jsem moc spokojená, plní funkce, které slibuje a já mu nemám co vytknout. Moc mi vyhovuje i balení, šroubovací uzávěry mám nejradši. A ta vůně a jemné tělo - skvělý. Za sebe můžu peeling jen doporučit :).

Používáte peeling? Jakou verzi byste si z těchto 4 vybraly?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥

PS: A kdo je milovník čokolády?






54 komentářů:

  1. Já peeling používám jednou za čas :) momentálně používám kakaový od Avonu a je skvělý :)) Tenhle vypadá ale taktéž moc dobře a dovedu si představit tu krásnou vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla jednou peeling od Avonu, ten byl ale s úplně jemnýma částečkama :)

      Vymazat
  2. Ten peeling vypadá prostě dobře. Jen kdybych nebyla na takové věci hrozně líná. Trvá mi snad věčnost, než se k takovým věcem dokopu a vytáčí mě to, ale pokaždé mě takové články nakopávají k tomu, pořídit si to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě jsem poslední dobou pořád četla o peelingách, tak jsem si říkala, že musím přestat být taky lenoch :D

      Vymazat
  3. :) no tak tento peeling vyzerá dobre a na tej fotke si zlatá ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peelingy moc nepoužívám, ale saloos mám ráda a tak možná někdy, když bude příležitost vyzkouším. Asi bych sáhla po Mojito verzi, dokáži si představit jak úžasně by musela vonět - miluji takové vůně.


    P.S. Jsem v kosmetickém blogování nová, budu ráda za jakoukoliv pomoc či komentář u mě na blogu. (fancy-ss.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na příchuť Mojito jsem četla recenze 2 a slečny byly taky nadšené :)

      Vymazat
  5. Tak ten vypadá hodně dobře, kde se dá sehnat? :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vypadá naprosto skvěle! Já bych si vybrala taky čokoládový, jelikož jsem naprostý čokoholik ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem na peelingování těla šíleně líná, takže mám už hodně dlouho cukrový peeling od Freemana. Je fajn, ale zas si říkám, že by stačila hrubozrnná sůl a vyšlo by to obrušování levněji. Ale tenhle čokoládový vypadá skvěle, dostala jsem chuť na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se solí by mě to nebavilo, to už je veselejší s takovým balením :D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Voní :), úplně jak když bys otevřela pytlík s kokosem a kakaem :)

      Vymazat
  9. Jsem jediná, která dostala nesmírnou chuť na čokoládu při čtení? Viděla jsem už čokoládovou masku na vlasy, ale s peelingem se setkávám poprvé, snad ho u nás v DM najdu, Saloos jsem si za poslední půl rok neuvěřitelně oblíbila, takže pochybuju, že budu zklamaná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zásoby čokolád ze svátku, takže si teď pěkně mlsám :) a zklamaná určitě nebudeš, když ho vyzkoušíš

      Vymazat
  10. tak to vyzerá mňamózne :D
    P.S. veľmi ti to pristane bez okuliarov ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám peeling jednou za čas, mám jahodový od nějaké kosmetiky ani nevím, co to je :D Jinak si dělám pravidelný na rty, ale ten teda vyrábím :)
    A tys mi udělala teda pěkné chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D peeling na rty jsem myslím ještě nezkoušela, ale jednou jsem si na trhu koupila domácí balzám a ten je s takovýma hrudkama, že by se dal používat jako peeling :)

      Vymazat
  12. Značku saloos jsem ještě nikdy nezkoušela a tento produkt vypadá opravdu lákavě :) Já momentálně používám peeling od Avonu Dazzling moments, který jsem dostala k Vánocům :) A zatím "musím zaklepat" jsem také zdravá :) A ještě dodatečně všechno nejlepší k svátku Veru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu sadu Dazzling moments jsem taky koukala, voní krásně :) A děkuju moc za přání

      Vymazat
  13. Také jsem ho začala používat a od té doby se nechci mýt ničim jiným:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem před tím měla jen samé takové, které měli malé částečky a skoro nebyly cítit, takže jsem ráda za tento pořádný peeling :)

      Vymazat
  14. Tak pro ten si teda skočím! Jinak na té první fotce vypadáš úžasně :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Super, ale hlavní věc která mi utkvěla v paměti je pohled na čokoládu :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. Saloos je moje oblíbená značka, tak možná i nějaký peeling zkusím. Ale patřím k těm líným, co na něj pak spíš koukají a jen k němu čuchají :-D Takhle už mi rok stojí na vaně dva úžasné cukrové peelingy od Rituals.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je škoda na ně jen koukat, nesmíš být lenoch :D

      Vymazat
  17. Já jsem takový lajdák! Peeling jsem nepoužila ani nepamatuju :D
    Ale díky Tvému článku jsem si uvědomila, že bych měla :D
    Takže děkuji:))
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám peeling taky po dlouhé době, naposledy jsem ho měla v létě :D

      Vymazat
  18. Já peeling nepoužívám, ale myslím že tenhle článek mi nechá brouka v hlavě, protože tenhle vypadá vážně skvěle, děkuji za tip :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou čokoládou jsem Tě určitě navnadila :)

      Vymazat
  19. O chřipkách mi už ani nemluv, díky všem těm nemocem mám z chřipek nějakou fobii :D Tělový peeling nepoužívám, naposled jsem nutně sháněla pleťový, a ten který jsem sehnala je vážně vtipný, ale o tom jindy :D Z těch čtyř mě zaujalo určitě mojito :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mojito si blogerky vychvalovaly, co jsem tak četla :) peeling na obličej jsem snad ještě neměla :D nebo nevím

      Vymazat
  20. Já bych si vybrala čokoládu nebo růži :) Na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  21. No chrípku mám, ani nehovor radšej :D Ten peeling vyzerá super, asi by som ho aj zjedla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to ať jsi brzo zdravá :) .. :D

      Vymazat
  22. Mám ten mojito a nemůžu se ho nabažit! <3
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu recenzi jsem u Tebe četla, tak jsem si právě říkala, že taky musím nějaký vyzkoušet :)

      Vymazat
  23. Peelingy nepoužívam, ak nejaký, tak len čisto na tvár, ale tento vyzerá naozaj super.. :D aj keď viac ma zaujala tá čokoláda popravde :D a si veľmi krásna :)

    OdpovědětVymazat
  24. vyzerá to skvele! :) Ale ja moc takéto čokoládové produkty kozmetické nemusím :P Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla sprchový gel kakaový a ten mi pak vůní taky dost vadil, ale že tady je i ten kokos, tak se mi vůně líbí :)

      Vymazat
  25. Saloos mám ráda a nějaký peeling bych od nich určitě vyzkoušela, akorát i když miluju čokoládu, tak nevím proč mi to v kombinaci s kosmetikou tak nevoní:D

    OdpovědětVymazat
  26. Tyjo.... docela lákavé :) Jinak musím říct, že se mi moc líbí fotky - s Milkou skvěle vymyšlené :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ta první fotka je tak roztomilá :)))) Parádní článek ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Tuto značku mám celkem ráda, ale tohle jsem ještě nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  29. Peelingy používám spíše na tvář, ale po produktech od této značky už nějaký ten čas pokukuju a určitě si budu muset něco pořídit :-) Jinak z uvedených vůní bych brala asi Mojito :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Čokoládu miluju a tenhle článek se ti moc povedl :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*