Červené nebo černé šaty na ples?

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v pátek jdu kamarádce na ten ples. Vlasy nemám pořád promyšlené, možná bych si je jen natočila nebo vyžehlila.
Teď spíš ale přemýšlím, jaké šaty si na ples vezmu. Šaty mám ještě modrý a bílý, ale ty už jsem zase měla a tyhle jsem zatím neprovětrala.
Co myslíte? Které se Vám líbí víc - červené nebo černé?


Černé šaty nejsou moc dobře ušité a navíc mi přijde, že mi dělají velký břicho a zadek - vypadám jak těhotná :D.

Dejte mi do komentářů vědět, co na šaty říkáte :)


Mějte se nádherně, 
Pa Veru ♥

PS: Bílé nehty mít nalakované nebudu :D





39 komentářů:

  1. když jsem otevřela článek a viděla nejdřív první fotku, tak červené ti opravdu sluší, ale pak sem viděla i černé a ty ti taky sluší :D já mám černou hrozně ráda, ale jestli je ti pocitově líp v červených, šla bych do nich, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě určitě červené :-) U černých se mi líbí ten blýskavý vršek, ale opravdu v nich vypadáš trochu jako těhotná. Takže bych volila červené. Přeji pěkný ples ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Oboje jsou krásné, ale za mě červené... Černé šaty bude mít určitě půlka zúčastněných, zato tyto krásné vínové určitě ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. rozhodně červené :) a musím říct, že jsi vážně fotogenická, snad na všech fotkách ti to vždycky sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoznačně červené, v těch černých opravdu vypadáš tak trochu jako kulička...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! Mě se asi více líbí ty červené :)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi oboje šaty oboje Ti sluší:)
    Ale v černých si myslím, že bude tři čtvrtě jiných návštěvníků plesu, takže já bych určtiě zvolila červené:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty červené ti padnou podle mě líp :)) Ale i ty černé jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. oboje jsou krásné, ale líbí se mi víc ty červenéé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Z mého pohledu se mi více líbí červené, už jen proto, že černé má na plese opravdu téměř každá! Budu se těšit na případné fotky z plesu. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jdi v těch červených, šíleně ti sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  12. Černé i červené ti moc sluší! :) Ale vzala bych si červené :) Určitě v nich zazáříš! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Veru obidvoje ti veľmi pristanú, ale si myslím že si úplne top v čiernej<3

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se více líbí červené :)

    OdpovědětVymazat
  15. Asi bych si vybrala ty černé, ale červené taky nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky hlasuji pro červené! Líbí se mi i ty boty k nim :) Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, tak ty červené šaty ti moc sluší, jsi kočka! :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  18. určitě červené.. jak píšeš, ty černé mají divný střih :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jej, Veru, vůbec nevím. Červená k tobě naprosto neskutečně sedí, ale zase ty černé mají úžasný střih:) Takže možná bych spíš volila ty černé:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě červené, moc ti sluší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  21. čierná je vhodná na večernú akcia. je to farba dramatickosti a určite ňou nič nepokazíš.
    ak však zvolíš červené, zažiariš a určite neostaneš nepovšimnutá, pretože červená je najpútavejšia z farieb. tiež to "je" farba, takže k tvojmu mladému veku je oveľa vhodnejšia ako čierna...
    podľa mňa sa čiernej ešte v živote nanosíš, zvoľ radšej hravosť červenej, aj keď šaty sú naozaj veľmi pekné :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  22. Viac sa mi páčia čierne, ale podľa mňa ti viac pristanú tie červené :) aj keď v oboch vyzeráš dobre :)

    OdpovědětVymazat
  23. Stylem se mi více líbí černé, ale podle barvy bych zvolila červené, zrovna moc se mi nelíbí, když jsou na ploesech dívky oblečena do černé a že v poslední době všechny nosí černé šaty... :)


    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  24. Podľa mňa sú červené aj čierne veľmi pekné :) Ale hneď ako som ťa uvidela v tých červených povedala som si no princezná :)) veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  25. Cervene, protoze k nim mas vhodne botky. Cerne maji zajimavejsi strih, ale musela bys k nim poridit jeste nejake cerne strevicky!

    OdpovědětVymazat
  26. Ty červené jsou krásné a moc ti sluší! :)
    Ty černé jsou nějak zvláštně střižené :D
    Užij si krásný ples:)

    minierosette.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Such a sweet dresses!!!!!!!!!!! Pretty you ;)

    WWW.LIAKW.COM

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    obe šaty sú veľmi krásne, no tie červené ti robia krajšiu postavu a celkovo sa mi na ples viacej hodia :) tie čierne sú tiež veľmi pekné, ale predsa tie červené sa ti hodia o troška viacej :) každopádne uži si ples naplno! :)

    bola by som veľmi rada keby si zavítala na môj blog a zanechala mi komentár pod článkom :)
    http://lauricitasblogs.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  29. i když mám ráda černou, tak být Tebou bych volila ty červené, opravdu Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  30. Oboje šaty mají krásný střih, ale tebou bych volila červené, moc Ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych si vzala černé, protože černou miluju a cítím se v ní nejlíp, ale tobě bych doporučila ty červené, budeš v nich za kočku! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jsou super oboje, ale vzala bych si červené. I když v nich vypadáš maličko mladší :) Ty černé mají krásný střih :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*