Balíček od Catrice

/
26 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
na FB stránkách kupkosmetiku.cz probíhala soutěž o sadu laků od značky Catrice. Podmínkou bylo jen odpovědět jaký výrobek se mi z nabídky líbí a pak jen čekat jestli budu mezi 4 vylosovanými výherci.
A ono se na mě zase štěstí usmálo :D.
Laky mi poslaly zabalené v krásné krabičce.
V balíčku jsem našla: 
-podkladový lak
-krycí lak
-lak 85 Can You SEA Me?
-lak 27 The Pinky And The Brain
-lak 60 Out Of The Dark
-lak 61 Greige! The New Beige
-mašličkový nálepky

Pokud rády soutěžíte, určitě sledujte kupkosmetiku.cz na Facebooku. Teď tam zrovna probíhá soutěž o balíček kosmetiky Sebamed.

Já osobně jsem zatím nic od této značky neměla, tak jsem za výhru moc ráda :).

Taky by se Vám líbilo vyhrát takový balíček? Máte zkušenosti se značkou Catrice?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




26 komentářů:

  1. Laky od Catrice jsem měla hodně ráda, mají zajímavé odstíny. Nicméně teď mám sadu na nehty od Sally Hansen, takže používám už jen gel-laky a jsem maximálně spokojená. Tobě gratuluju k výhře, mně se moc nestává, že bych něco vyhrála :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti s Catrice ještě nemám, ale moc se mi líbí podkladový a krycí lak. Ten růžový a modrý lak byh asi moc nevyužila. Kažopádně hezký balíček :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže ty 2 se mi líbí moc :)

      Vymazat
  3. Vau ty máš také šťastie na tieto výhry!! :O :D Gratulujem :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  4. Od Catrice jsem ještě nic neměla, ale chystám se už dlouho na stíny a tužky na oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem si právě prohlížela tu knížečku, tak mě tam zaujalo hrozně moc věcí :)

      Vymazat
  5. pěkné laky :) a gratuluji k výhře, máš na ty soutěže vážně štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Od catrice nic nemám, ale tyhle laky vypadají moc dobře :) A gratuluju k výhře :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Verčo, máš obrovské štěstí. Já ti samozřejmě hrozně moc gratuluju a zároveň ti strašně moc závidím. Taky by se mi líbilo, kdybych vyhrála takové úžasné věcičky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Veru ty máš vážně neskutečný štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je krasna vyhra, gratuluji :-) Se znackou Catrice zkusenosti nemam, bohuzel u nas ve meste stale nikde neni :-/

    OdpovědětVymazat
  10. Děvče, ty máš štěstí jak bejk! :D Moc ti gratuluji, ty laky jsou nádherný! :)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  11. To fakt není fér :-D Balíček bych brala všema deseti! Od Catrice mám zatím jenom jeden lak a je super, doufám, že svou sbírku časem rozšířím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny balíček a skvelé odtiene lakov, najviac sa mi páči ten mentolový - to je jednoducho moja farba... :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  13. Tiež mám od nich pár lakov ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Amjmgrejifoddr vřzjnrgjotecvzřčtrgjvdsyx§§!!!!!!!!! Nemám slov! :D to je tak krásný balíček, jaks to udělala? :D To je už trošičku podezřelé, Veru, přiznej se! :D Néé dělám si srandu, moc gratuluji! Ať se tě to štěstíčko drží, je to vážně nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Je to fakt hrozný, já nevím, mám na to prostě štěstí :D :D :D

      Vymazat
  15. Tyjo, ty máš fakt štěstí! Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ty vypadají krásně! Gratuluju k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  17. Catrice laky mám veľmi rada. Dlho vydržia, majú veľkú škálu farieb a tie s trblietkami sú úplne úžasné... určite s nimi budeš spokojná :) A gratulujem k výhre!
    Maj sa krásne!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  18. gratulujem!!! som zvedavá, kedy niečo vyhráš najbližšie;)

    OdpovědětVymazat
  19. Teda to je neskutečný, zase výhra :D Gratuluju a barvičky vypadají moc krásně :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*