3x Ultra Colour Indulgence

/
47 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v minulém článku jste si mohly přečíst o výrobcích od Alpra a dnes tu mám článek o rtěnkách.
Rtěnky jsem opět obdržela v rámci výzvy na portálu http://blogerky.cz/, kde se mohl přihlásit každý, kdo má blog a pak bylo vylosováno 30 blogerek, takže šance na získání rtěnek byla velká.

V balíčku mi přišly nové rtěnky od Avonu Ultra Colour Indulgence v odstínu (zleva):
-PINK BLOSSOM
-HONEY FLOWER
-PEACH PETUNIA
Co rtěnky slibují?
Unikátní gelové složení bez obsahu zatěžujícího vosku poskystuje účinnou hydrataci a sametově hebký pocit po aplikaci. Hydratační gelové složení rtěnky obsahuje syté barevné pigmenty dodávající rtům šťavnatou, svěží a zářivou barvu. Složení zároveň chrání před slunečním zářením díky obsahu SPF 15. Poskytuje střední až plné krytí.

Názory?
Rtěnky mi přišly 3 a jelikož jsem měla na testování jen 3 dny, což se mi zdá málo, tak jsem se o rtěnky podělila s přítelovou mamkou a ségrou, takže budete mít názory rovnou 3 :).

Můj názor:
Já jsem si nechala odstín peach petunia. Na rtech je to šťavnatá červená barva, trošičku nádech oranžové.
Na rtech je velice příjemná. Za sebe můžu říct, že příjemnější rtěnku jsem neměla.
Kryje ihned v první vrstvě. Rtěnka mi rty nevysušovala. Při pití se hodně obtiskává na skleničku.
Jelikož piju skoro každé půl hodiny a jím po 3 hodinách tak - při pití na rtech pořád držela, při velkém jídle se ztratila z prostředka rtů a po okrajích zůstala, ale stačilo rty promnout a barva se dostala i doprostřed.
Rtěnka krásně voní, mě připomíná melounové tělové mléko od Dermacolu.
Názor od Krisťuly:
Testovala jsem odstín Pink blossom. Rtěnka byla viditelná v první vrstvě. Po prvním použití mi udělala na rtech cucky, při dalším už ale ne. Rty nevysušuje, je příjemná a jemná a krásně voní. Na rtech vydržela než jsem se najedla, při pití se dost obtiskávala na skleničku.
Na rtech je to sytá růžová barva, foťák mi pořádně nezachytil jak krásná zářivá růžová je.
Názor od mamky:
Rtěnka kryla hned v první vrstvě, byla příjemná a vláčná. Cucky nedělala.
Při cvičení vydržela na rtech hodinu, v práci 2 hodiny. 
Jsem ráda, že jsme mohly rtěnky vyzkoušet. Hlavní výhodu vidím v tom, že nevysušují a na rtech jsou opravdu příjemné a navíc krásně voní. Obaly jsou pevné, líbí se mi ten tvar.
Pigmentace je skvělá a výdrž si pak už musí každý posoudit sám, podle toho, jak často pije a jí.
Ale ani v popisu rtěnky nějakou extra výdrž nemají, takže je hodnotím fakt kladně.

Pokud o rtěnce přemýšlíte, myslím, že nic neskazíte tím, že ji vyzkoušíte :). Naposledy jsem ji viděla v katalogu za 99 Kč.

Jak se Vám líbí rtěnky? A jakou barvu rtěnky nejčastěji nosíte?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





47 komentářů:

  1. Juuu, hezke odstiny :) to je krasne stesti, ze jsi byla vylosovana. Ja barvy hodne stridam. Nejcasteji to ale je ruzova, barvy do fialova a pak tmave bordo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné odstíny :) Já nejraději nosím červené až vínové odstíny. Hezký článek Veru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásné! Trošku mi připomínájí Whisperky od Maybelline :) Odstínově se mi nejvíce líbí Honey Flower, to je přesně šálek mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, šálek mého gusta... šálek mého čaje. Nějak mi to nemyslí :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky vypadají úžasně! :-P Musím na ně kouknout v příštím katalogu Avonu.
    Já nejčastěji nosím růžové nebo hnědé odstíny.
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první je úžasná. :)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tie sú skutočne úžasné :) Mám doma Pink Blossom, a vydrží skutočne dlho. No vadí mi taká tá chemická chuť :/ Pekný článok! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odstin Peach Petunia se mi libi asi nejvic :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný rtěnky, nechala bych si hnedka tu první, růžovoučkou :))
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se strašně líbí rtěnky, ale jen na ostatních. Sama si v tom přijdu jako pako :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce zvyk, určitě by Ti slušely :)

      Vymazat
  11. Já rtěnky skoro vůbec nenosím. Sama žádnou nemám, tak někdy ukradnu mamce :D Nejvíce se mi líbí barvička té první :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekné farby. :) Také jemné vyzerajú na perách krásne. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle rtěnky mě hrozně lákají, mají skvělé odstíny a na rtech vypadají taky moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  14. všechny odstíny se mi moc líbí, unosila bych všechny :) krásné :)

    http://puntikaty-blog.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já musím říct, že červená mě zklamala, vypadala roztekle, jako bych byla klaun, ale růžová byla fajn.

    OdpovědětVymazat
  16. rúže od Avonu mám veľmi rada, pretože ma ešte ani raz nesklamali :) tieto vyzerajú fakt dobre :))
    Ginger´s Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje úplně první rtěnka byla taky z Avonu a jsem spokojená :)

      Vymazat
  17. Líbí se mi první dva odstíny, ty bych si klidně koupila :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnky vypadají dobře a líbí se mi jakýkoliv odstín a nejvíce asi vintage pink. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  19. vypadají opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  20. Přijdou mi docela obyčejné... já raděj něco výraznějšího :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou extra výrazný, ale pro někoho, kdo si na rtěnky zvyká si myslím, že jsou barvy super :)

      Vymazat
  21. Odstíny vypadají nádherně, ale je pravda, že preferuju matnější a pudrové odstíny, takže nejspíš nic pro mě. :(

    OdpovědětVymazat
  22. Odstíny jsou docela hezké, ale nelíbí se mi ty "cucky".. já ted každopádně dávám přednost matným rtěnkám :).

    OdpovědětVymazat
  23. Ty barvičky vypadají hodně dobře, ale taky mám raději výraznější :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vážně moc pěkné, ty odstíny se mi moc líbí, ale kupovat asi nebudu, až tak mě neuchvátily.

    OdpovědětVymazat
  25. Tyjo, vypadají skvěle, hlavně ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  26. Holky, děkuju moc za Vaše komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné barvy, i obal se mi moc líbí :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  28. Teda parádní článek, moc se mi líbí, že se zapojila i mamka :))

    OdpovědětVymazat
  29. Teda zase štěstíčko se usmálo :) Rtěnky vypadají moc hezky :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  30. Všechny odstíny jsou krásné, mě se ale nejvíc líbí ten pink^^ Super článek:)

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné odstíny,nejspíše bych volila tu první :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  32. Krásné barvy, ta první se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezké rtěnky, už jsem o nich četla. Nejvíc se mi líbí ta prostřední :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Rúžov od Avonu mám veľa, obzvlášť z jednej rady sú super, na tieto som sa teda tešila, ale veľa recenzií tvrdilo, že sú strašné tak teraz :D ale veľmi sa mi páči obal, tak možno jednu vyskúšam :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  35. uz ich obzeram dlhsie po blogoch čim viac ich kukam tym sa viacej napašmem:)) velmi sa mi pačia tie fialove odtiene

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělý článek! Rtěnky indulgence jsem si objednávala minulý měsíc a jsem z nich nadšená. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/ => byla bych ráda, kdyby jsi se stala mou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  37. ja zvyčajne nosievam odtiene ružovej, ale určite prihliadam aj na to, aké mám líčenie. Rúž dokáže krásne pozdvihnúť aj hociaký bežný outfit.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*