TIP: Donut

/
34 Comments
Krásný den všem :),
jak se máte a jak se Vám daří na zkouškách?
Dnes tu mám pro Vás tip na pomůcku do vlasů, díky které si vytvoříte krásný drdol.
Já jsem donut koupila u Vietntamců za 30 Kč a je úplně super. Spolužačka za něj dala 150 Kč v H&M (podle mě zbytečný, když krásně slouží i ten za 30 Kč).
Na účes jsem si zase vzala Jůlinku, abyste viděli, že i tahle velikost postačí pro dlouhé a husté vlasy.
Jde to krásně i z mé délky vlasů.

Vlasy si vyčešeme do culíku. Nasadíme donut na culík. Pak vlasy rozprostřeme, natvarujeme na ten donut a vlasy pak obmotáváme dokola a sepneme pinetkou.

Jednoduchý a krásný, že? Co říkáte?
Používáte taky donut? 

Mějte se nádherně, Pa Veru ♥





34 komentářů:

  1. Donut občas nosím, je to fajn zmena :)

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi mými třemi chlupy, co mi na hlavě zbyly po ostříhání toho moc neudělám :D Ale donut mám a používala jsem ho :-) Já si ho dovezla z londýnského Primarku, kde jsem ho sehnala za libru. Bylo to v době, kdy v ČR byl úplně novinkou a měli ho jen v Claires, okolo tří stovek. Děsné.. Věcička je to ale prima, je super i jako výstuha při dělání společenského účesu :-)

    Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super :-) také si myslím, že stačí levnější verze. Viděla jsem někde i donut za 4 stovky a to mi přijde vážně už přehnané.

    OdpovědětVymazat
  4. No super, s tou cenou jsi mě nepotěšila :D Já viděla v HM ještě úplně obří verzi, ale ten stál snad dvě nebo 300 a už se mi to zdálo moc, ještě když jsem ani nevěděla, jestli by mi slušel. Ale asi zajdu na tržnici, třeba tam ten mega taky budou mít :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám rada donuty je to rýchle, jednoduché a žiadne starosti, že nie je čas:)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si pořídila asi za 25 Kč v Kiku nebo kde, taky mi přijde zbytečné za to dávat tolik peněz a navíc se to dá udělat i z ponožky :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Teď mají ty donuty v Tesku v akci myslím za 24 Kč. Je to dobrá věc na drdoly :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Donut jsem před Vánoci kupovala ségře taky v HM a měli je ve výprodeji..dokonce asi jen za 15 Kč :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by spolužačku určitě naštvalo :D, kdyby se dozvěděla o takové ceně

      Vymazat
  9. Taky jej používám. Kupovala jsem ho v Primarku za jednu libru, takže taky super.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Mně zbývají ještě dvě zkoušky, snad to bdue rychle za mnou. Mně vždycky odrazovala ta cena, já si drdol dělám pomocí látky s gumičkou =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím pěsti na zkoušky :) Taky mě odrazovala ta cena, ale když jsem to viděla za pár korun,hned jsem ho koupila :D

      Vymazat
  11. Donut také vlastním a rozhodně je to skvělá pomůcka. Hrozně se mi líbí vyčesaný drdol a právě donut je neocenitelný pomocník při tvorbě. Máš hezký blog! Až budeš mít čas, tak někdy mrkni i na ten můj www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. delas tu jak kdybys neco objevila pritom uz to zname vsechny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělám, ale neznám všechny, tak třeba někdo donut nezná :) Třeba když jsem to říkala pár spolužačkám, tak o tom nevěděli :). To, že to znáš ty, neznamená, že to znají všichni

      Vymazat
  13. už jsem o donutech na drdol četla a jsou fakt super vychytávkou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi to líbí, jenže mám teď bohužel krátké vlasy, takže by mi to asi nešlo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to bys měla asi mini donutek :)

      Vymazat
  15. Taky doma mám, akorát větší, myslím, že z Orsay. Vypadá to hezky, ale mně jdou strašně špatně zastrčit ty vlasy okolo, vždycky se mi to rozpustí :/.

    OdpovědětVymazat
  16. Teraz to nosí veľa dievčat :) Ale neviem, či by sa to mne hodilo... úprimne sa toho trošku bojím :P :D Ešte som to neskúšala... Preferujem rozpustené vlasy :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  17. Lehké ale krásné! :) skvělá vychytávka, kterou sice nenosím, ale určitě vyzkouším^^

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Já sama donut nepoužívám, ale kupovala jsem si ho do práce v HM za 49,- ale možná byl zrovna ve slevě :)
    Myslím, že je jedno odkud je donut za 300,- udělá stejnou službu jako donut za 30,-. Taky bych zrovna do toho moc neinvestovala. :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já si ho zrovna přihodila na poslední chvilku do košíku, když jsem si dělala objednávku na Ali, tak jsem zvědavá jestli mi s ním půjde s mými vlasy něco udělat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypada to bozsky! ♥
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Už dávnejšie som si chcela niečo také zaobstarať, ale vidím to tak, že v lete si ho už isto kúpim. V zime také účesy moc nenosím. Neviem prečo :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Donut mám a moc ráda ho používám! Vypadá to krásně a je to skvělá alternativa pro "bad hair days" :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Mám ho taky z H&Mka (byl za 99 myslím), ale ještě jsem ho nezkusila, ač se mi moc líbí jak to vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  24. Donuty miluji, mám dva z H&Mka, jeden menší a druhý maxi :)

    OdpovědětVymazat
  25. Raz som ho mala na sebe ale ten malý ale radšej by som vyskúšala ten veľký :)

    OdpovědětVymazat
  26. doma ho mám, ale stále leží na poličke nevyuťitý:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*