TIP: DM taška za body

/
27 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
kdo měl prázdniny, tak nám pěkně rychle utekly a teď zase hurá do školy, že?
Dnes Vám přináším tip na pěknou tašku, kterou získáte zdarma v DM, pokud máte na kartě 30 bodů.
Můžete si vzít maximálně 2 a akce trvá od 31.12. do vyprodání zásob.
Já se do DM dostanu až v pondělí,tak doufám, že na mě zbyde, protože tyto tašky mám nejradši (už několikrát se mi u té normální utrhly uši i s nákupem :D - komu taky?)
Poběžíte si pro tašku? S jakými taškami nejradši nakupujete vy?

Mějte se krásně,užijte si víkend 
Pa Veru ♥




27 komentářů:

  1. Já mám takovou tašku z minulé akce dm a na mě je prostě tahle taška zbytečně velká a docela i neskladná (asi nejsem takový shoppaholic :-D) .. Nejraději mám tašky látkové (už i od akce dm jednu mám :-)) jednoduché, nejlépe bez výrazného komerčního potisku. Ty mě ještě nezklamaly :-) Takže já tentkorát bodíky ušetřím :-))

    Jinak, s taškou a prasklými uchy mám vtipnou příhodu - když jsem vezla na kole v igelitové tašce meloun, praskla mi ucha a on se mi rozkutálel do křižovatky :-D... Meloun byl kupodivu vcelku, ale ta práce, než jsem ho sebrala :-D...

    Hezkou sobotu,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde celkem neskladná. Já mám nejradši ty skládací :)
      ChickFlickCherryBlog

      Vymazat
  2. Taška je pěkná, ale brát si jí nebudu :) Většinou mi stačí velká kabelka nebo hadrová nákupní :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma podobné tašky 2 a ještě nikdy jsem je nepoužila :-D Jsou moc veliké, obvykle se mi nákup vejde do kabelky.

    OdpovědětVymazat
  4. Keby ich nemám neúrekom, vezmem si ju :D

    OdpovědětVymazat
  5. tyto tašky jsou moc fajn, zrovna jsem dostala jednu červenou za nákup coca coly :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja tieto tašky nemám moc rada. Keď idem do Dm, tak nenakupujem až tak vo veľkom tak to buď hodím rovno do auta, alebo do kabelky. Nie som teda zástanca ani igelitových tašiek :D

    www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam pofobnou tasku od palmolive a jeste nikdy jsem ji nevytahla, takze si pro ni rozhodne nepujdu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jako takhle taška se mi líbí ale na moje potřeby mi přijde moc velká.. Radši bych chtěla nějakou menší látkovou. :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Taška vypadá moc pěkně, ale bohužel nemam dostatek bodů :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja takúto tašku síce nemám ale úprimne ani po ňu nepôjdem :D Radšej tie body využijem na zľavu na kozmetiku :P Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  11. Nejakú takúto DMácku tašku som už dostala dávnejšie, takže asi ju prenechám iným, lebo sa obávam, že by som ju dokázala pri nakupovaní celú naplniť :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na nákupy obvykle používam látkovú tašku - takú tú, ktorá sa dá zložiť do miniatúrnych rozmerov, nosím ju stále so sebou v kabelke a už nejedenkrát ma zachránila:) Takéto veľké tašky z DM a Ikei využívam pri sťahovaní vecí na/z internátu a naposledy som v nich skladovala veci, keď som si maľovala a prerábala izbu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty látkové mám taky moc ráda a vždycky mám min. 1 u sebe :)

      Vymazat
  13. Tá taška je pekná ^^
    Mne minule z karty zmizlo namiesto 30 bodov všetkých 79 :/

    OdpovědětVymazat
  14. Koukala jsem na ni ale mám asi 20 podobných z ikei :D tak ji asi oželím jsou moc velké :D
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  15. Takovéto pevné tašky mám ráda, ale nelíbí se mi její design, takže si body raději pošetřím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Podobnou tašku mám z Apassionaty. Ano, je na ní kůň a stála mě snad 500 :D Nosím v ní brusle, jinak se mi jen válí doma. Na běžné použití je pro mě moc velká. Mám samé velké kabelky, takže to mi většinou stačí, případně mám ještě v kabelce igelitku nebo takovou tu rádoby vtipnou tašku složenou do nějaké kapsičky, mně mamka nevím proč koupila zrovna škebli (takže ano, připadám si jak idiot, když tu tašku někde musím vytáhnout) :D

    OdpovědětVymazat
  17. normální tašky už na ánkup ani nenosím, urvou se mi vždy :D takže nosím látkové z Globusu :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tyto tašky nejsou špatné, ale řeknu, že nejradši mám plátěné látkové tašky :D ty jsou prostě nejpohodlnější a vejde se do nich nejvíc mega moc věcí... :DD

    OdpovědětVymazat
  19. Taška vyzerá celkom zaujímavo , len neviem či by mala u mňa nejaké využitie :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mam jednu látkovou a tu miluji, tyhle moc nemusím, ale za body super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mám holky ráda ty plátěné tašky :), ale když vím, že mě čeká obrovský nákup, tak mám ráda po ruce tuhle pevnou velkou :)

    OdpovědětVymazat
  22. asi nosiš moc ťažké nákupy:)), ale nie, niekedy sa to stáva, mne sa napr. včera utrhlo ucho zo sáčku, do ktorého som v tescu nakladala cibulu, samozrejme to naštartovalo reakciiu a natrhol sa skrz a všetky 4 cibule skončili na zemi:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*