TIP: Časopis s dárkem

/
27 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
pokud si rády kupujete časopisy,kde je navíc i dárek, tak tu mám pro Vás dnes jeden tip.
Teď je v prodeji Žena a Život a jako dárek je tam Dove Nourishing Oil Care Express kondicionér pro výživu suchých vlasů. Je to spojení kondicionéru a masky.
Časopis jsem koupila za 32 Kč. Mám ráda dárky u časopisů, počtu si a ještě dostanu něco navíc :).

Zajímalo by mě, jestli si kupujete časopisy? A když jo, tak jen, když tam uvidíte nějaký super dárek nebo i bez dárku?

Mějte se krásně, přeju Vám krásný víkend
Pa, Veru ♥




27 komentářů:

  1. Ženu a život nečtu :D Ale koupila jsem si před nějakou tou dobou (delší dobou :D) Cosmopolitan a taky tam byl podobý kondicionér od Dove, ale vyhovoval mi :) Tenhle mě taky zaujal - maska a kondicionér v jednom? Zajímavé :)
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten Cosmopolitan jsem si kupovala taky :) Jojo zní to zajímavě, jsem zvědavá, jaký bude

      Vymazat
  2. Taky mám ráda dárky u časopisu a víc mě lákají časopisy když tam je nějaký dárek než když tam nic není. Na tenhle jsem včera koukala ale nekoupila věcí na vlasy mám dost :)
    Ráda bych tě pozvala k nám na blog kde právě běží giveaway o čokoládovou masku od Kallos
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tam není dárek, tak si ten časopis nekoupím :D

      Vymazat
  3. Už ji mám doma :) a ten kondicionér voní krásně :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem na něj taky koukala. Já si časopisy popravdě už skoro vůbec nekupuju. Spíš jenom nějakou zahraniční Elle, ale občas mě lákají i ty naše ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si kupuju jen ty s dárkem a to teda ještě jen když je ten dárek nějakej super :)

      Vymazat
  5. Tak to je super, určitě po něm mrknu:) Jinak ráda kupuji časopisy s dárky, hlavně když mě to zaujme:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pár kousků tohoto časopisu mám taky doma, je to docela levný časopis a navíc se v něm hodně dočteš, mám ho docela ráda jednou za čas. :) Já dřív kupovala hodně Joy a Cosmopolitan ale teď už skoro vůůbec.. A když už si časopis koupím, stejně se nedonutím v klidu si sednout a začíst se. :D Ale pokud je tam nějaký takový dárek který mě zaujme, proč ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tento časopis taky ráda :) To já si většinou čtu buď ve vlaku nebo že si na to prostě udělám čas :)

      Vymazat
  7. Dřív jsem si pravidelně kupovala dva časopisy, ale teď si koupím časopis jen pokud je u něj dárek :) Dove mě zaujal, takže pokud na něj narazím, určitě si ho koupím :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, za tu cenu není co skazit :)

      Vymazat
  8. Nečítam tento časopis, v podstate možno by som aj čítala keby som mala niekedy aj čas. Ale naozaj vypadá super ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  9. Ten dove chci vyzkoušet! Už leží v koupelně! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný blog, a pekné práspevky. :) Bola by som rada ak by si si pozrela aj ty môj. :)
    http://taniablog02.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Žena a život je fajne :)) ... teď už moc do časáků nedám, ale dřív jsme zrovna tuten s mamkou sjížděli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je čtu taky méně, spíš ale že je míň času :)

      Vymazat
  12. my práve Marianne a Žena a život kupuje bez ohľadu na darček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianne jsem si koupila naposledy když tam byla micelárku z Eucerinu, to byl super kup :)

      Vymazat
  13. Jéé ženu a život si taky kupuji, ale jen vyjimečně jinak jiné časopisy ne. Většinou z nudy nebo když jedu ze školy domů a tak ať mám co číst v autobuse. Ale popravdě mi nějaké čísla už přišly jako reklama vedle reklamy a málokdy si přečtu nějaký kvalitní článek tam.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*