Mít se rád - nuspring - Minus 417

/
36 Comments
Krásný den všem :),
dnes Vám přináším recenzi na 2 produkty kosmetiky Minus 417. 
Kosmetika mi přišla v takovéhle krásné krabičce, hezčí jsem ještě neviděla :). 
(Už Vám někdy přišla tak krásná krabička?)
Kosmetika Minus 417 přišla na trh v roce 2010 a zde si můžete přečíst 8 výhod NuSpringu.
V jejich nabídce najdete produkty proti akné, pigmentovým skvrnám, vráskám, vyrážkám po holení a různé vyživující produkty na tělo a vlasy.
Kosmetika je vhodná pro citlivou pleť, neobsahuje výtažky z ropy ani parabeny. Kdo je proti testování kosmetiky na zvířatech, tak tato značka na zvířatech netestuje.
Já jsem si vybrala multiminerální suchý olej a hydratační krém na ruce.
1)Multiminerální suchý olej Minus 417 (100 ml, zde)
Popis výrobce?
Unikátní suchý olej vyživuje, hydratuje a regeneruje pokožku. Již po jedné aplikaci zůstává tvář, tělo a vlasy hebké a saténově hladké. Výživný, rychle se absorbující suchý olej je složen z kombinace přírodního oleje z mandlí, brutnáku lékařského, pupalky a jojoby, olivového oleje, kaštanu koňského a komplexem vitamínů A, B, E, F a minerálů z Mrtvého moře.Vyhlazuje pleť a zanechává ji saténově jemnou a voňavou. Je určen pro všechny typy pleti.
Můj názor?
Líbí se mi, že můžu tento produkt použít jak na tělo, vlasy i pleť. Produkt je ve skleněné lahvičce. Má stříkací aplikátor, což je pro mě nejpraktičtější. Stříknu olej zrovna na pleť, na tělo, krásně se roztírá a hned se vstřebá. Vůně je jemná, taková jakoby bylinková.
Vlasy mám po oleji hladké, lesklé a ucelené.
Pleť je hebká a líbí se mi, že není mastná, nelepí.
Tělo olej taky krásně hydratuje a je super, že se můžete ihned obléct, nemám po něm mastné oblečení.
Složení?
Glycerin, isopropyl myristate, dimethicone, polysorbate 20, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, borago officinalis (borage) seed oil, parfum (limonene, linalool, butylphenyl methylpropional, benzyl benzoate, amyl cinnamal, coumarin, geraniol), alcohol denat, oenothera biennis (evening primrose) oil, phenoxyethanol, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, dead sea water (maris aqua), olea europaea (olive) fruit oil, aesculus hippocastanum (horse chestnut) seed extract, linoleic acid (vit.F), calcium pantothenate (vit.B), tocopheryl acetate (vit.E), retinyl palmitate (vit.A).
2)Hydratační krém na ruce Minus 417 (100 ml, zde)
Popis výrobce?
Hydratační krém obohacený o minerály a vitamíny, které zvláčňují a vyživují Vaše ruce.Obsahuje přírodní oleje ze sezamů, brutnáku lékařského a pupalky, olivový olej, včelí vosk, bambucké máslo, vitamíny A, B, E, F. 
Chrání Vaše ruce před riziky počasí, zanechává pokožku vyživenou a na dotek hedvábně jemnou. Obsahuje přírodní aktivní složky VITAMIN MINERAL COMPLEX - komplex vitamínů, rostlinných výtažků a minárálů z Mrtvého moře, které zajišťují rovnoměrnou hydrataci pokožky. Vhodný pro všechny typy pleti.
Můj názor?
Krém voní stejně jemně jako suchý olej. Je hutný, krásně a rychle se vstřebává, i když dáte větší množsví. Nelepí.
Ruce krásně hydratuje.
Když použiju nějaký krém, tak třeba za hodinku se musím natřít znovu, cítím, že ruce jsou suché. 
S tímto krémem mi stačí když se namažu 1-2x denně a stačí troška.
Líbí se mi praktické vyklápěcí víčko.
Složení?
Aqua (water), glyderin, stearic acid, sesamum andicum (sesame) oil, cetyl alcohol, caprylic/capric triglyceridem cetearyl alcohol, cera alba (beeswax), isopropyl myristate, phenoxyethanol, triethanolamine, dead sea water (maris aqua), dimethicone, parfum (limonene, linalool, butylphenyl methylpropional, benzyl benzoate, amyl cinnamal, geraniol), borago officinalis (borage) seed oil, oenothera biensis (evening primrose) oil, olea europaea (olive) oil, polysorbate 20, butyrospermum parkii (shea) butter, benzoic acid, linoleic acid (vit.F), aesculus hippocastanum (horse chestnut) seed extract, retinyl palmitate (vit.A), tocopheryl acetate (vit.E), calcium pantothenate (vit.B), dehydroacetic acid.
3)Tělové máslo s vůní kiwi a manga Minus 417 (250 ml, zde)
Máslo bylo krásně hutné a hned jak jsem ho nanesla na pokožku a rozetřela, ihned se vstřebalo.
Kombinace kiwi a manga je krásná vůně, ráda bych si toto máslo pořídila v budoucnu ve velkém balení.
Jsem ráda, že jsem tuto kosmetiku mohla vyzkoušet, oba produkty mi vyhovují, nemám co vytknout a jsou to teď moji každodenní pomocníci. 
Veškeré produkty + informace najdete na těchto stránkách http://www.nuspring.cz/ .

Znáte tuto kosmetiku? Zaujalo Vás něco z jejich nabídky?
Zkoušely jste suchý olej?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





36 komentářů:

  1. Ten olej vypadá luxusně :). Mám ráda olejíčky hlavně do vlasů, na tělo a pleť je nepreferuji.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vypadá, ještě když je to v té skleněné lahvičce :). Já jsem právě měla jen olej na vlasy, ale na pleť a na tělo to pro mě byla novinka a jsem ráda, že jsem to vyzkoušela, protože mi sedí

      Vymazat
  2. Ahoj Veru ;) Vidím, že ťa NuSpring nakoniec kontaktovali....písala som ti aj na mail, no asi ti neprišiel. Ja len že z NuSpring odo mna chceli tip na českú blogerku, tak som poradila teba :) pozerám, že spolupráca vyšla :)

    Skvelá recenzia :))

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-mail od Tebe mi nepřišel :) Děkuji, že jsi mě doporučila

      Vymazat
  3. Produkty vyzerajú super :) O tejto značke som už počula a ma naozaj skvelú ponuku produktov :)

    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  4. To maslo musi vonet bozsky. Se znackou zkusenosti nemam, ale vypada dobre :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vonělo, proto ho chci do budoucna ve velkém balení :D

      Vymazat
  5. Produkty vypadají moc dobře :) Jinak o této značce jsem nikdy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná kosmetika, i krabička! :) už jsem o této značce něco slyšela a dost mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle značku jsem neznala, takže dík za tip :) Nalákala jsi mě na všechno :D

    OdpovědětVymazat
  8. zaujímavá kozmetika :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-2-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krém na ruky je naozaj kvalitný ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten olej na vlasy a telo je veľmi zaujímavý :) musím sa po ňom pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, je to super, že je takový univerzální :)

      Vymazat
  11. o této kosmetice jsem nikdy neslyšela, ale vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, o téhle značce jsem ještě neslyšela a bohužel je momentálně mimo mou cenovou kategorii, ale možná někdy vyzkouším - především mě zaujal ten suchý olej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň víš, co si můžeš třeba přát k narozeninám - nebo za rok k Vánocům :D :)

      Vymazat
  13. Veru, jak ty to děláš, že jsi tak pěkná?:)
    Jinak musím říct, že doposud jsem tuto značku kosmetiky vůbec neznala :(

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  14. o téhle kosmetice jsem už párkrát slyšela. A ten krém na ruce mě opravdu láká :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  15. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá zajímavě a kvalitně.. určitě se podívám na stránky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, že za tu cenu jsou ty produkty opravdu kvalitní :) Vyplatí se

      Vymazat
  16. O kosmetice slyším poprvé, ale mají krásné balení, posílají v krásné krabičce a celkově vypadají moc krásně :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, že si dají záležet i na vzhledu :)

      Vymazat
  17. o tejto značke kozmetiky som ešte nepočula ale vyzerá skvele :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu krásná krabička a ten olej vypadá moc hezky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem teda nadšená z toho balení!:D ale jinak, o znače jsem ještě neslyšela, ale určitě po ní mrknu:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Veru,
    tuhle kosmetiku prozatím neznám ale docela mě zaujala:) Líbí se mi i design obalů:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. vemi pekne dievča:)) kozmetika určite poteši a ešte k tomu v takej krabičke original:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo o téhle značce jsem nikdy neslyšela a jak na to tak koukám, možná je to škoda.... :)

    OdpovědětVymazat
  23. produkty vyzerajú luxusne :) túto kozmetiku som ešte nemala možnosť vyskúšať, tak sa nej asi poobhliadnem :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*