Malá objednávka z Avonu

/
61 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
objednala jsem si pár produktů z Avonu, které bych Vám dnes chtěla ukázat. Každý produkt stál 69 Kč (byli v akci).
1)Intimní gel s vůní jabloňového květu (300 ml)
-měla jsem s vůní třešňového květu a jsou oba super, takže jestli používáte intimní gel, ty z Avonu mám můžu doporučit
2)Lak na nehty Stardust – odstín polished plum (12 ml)
-v lahvičce vypadá jako bronzový s fialovými odlesky, ale na nehtech je to tmavá fialová barva se třpytkama
-velmi rychle zasychá
-má štěteček, se kterým se krásně lakuje
-krásná hranatá lahvička
-i přes to, že obsahuje třpytky, tak se mi odlakovával krásně a rychle
-na nehtech mám 1 vrstvu

V nabídce jsou ještě tyto odstíny:                            zdroj

3)Tužky na oči Glimmerstick diamonds
-dlouhotrvající nalíčení, voděodolné líčení
-odstíny: black ice a smokey diamond

-vysunovací, velmi měkké, krásně se s nimi pracuje, obsahují malinké třpytečky
-už jsem měla tyhle tužky 2x a objednala jsem si je znovu, protože jsem s nima moc spokojená, na očích drží celý den
Objednáváte si taky občas z Avonu? Zaujaly Vás laky?

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥




61 komentářů:

  1. Já jsem Avonový maniak, celkem často si z od něj objednávám, ale teď se snažím krotit:D Musím souhlasit, že mají dobré intimní gely zrovna ten samý používám, laky na nehty, které dlouho vydrží a super tužky na oči!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) a taky se musím krotit, nějak se mi ta kosmetika rozrostla :D

      Vymazat
  2. ten lak ma veľmi zaujimavu flaštičku ale aj farbu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lahvička se jim fakt povedla, ta je krásná úplně :)

      Vymazat
  3. Z Avonu jsem už dlouho neobjednávala. Měla jsem pár výrobků, které mi nevyhovovaly a tak se mi Avon omrzel. Ale je fakt, že ty laky vypadají skvěle a ta cena se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena laků je myslím super, když vezmu, že ty od GS stojí 90 Kč a tohohle je tam ještě o 1 ml víc :D

      Vymazat
  4. Ten lak mám tiež ale v hnedom odtieni a je fantastický.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Taky objednavam ;) mam toho docela hodne :) Ten lak me zaujal :)
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty laky vypadají krásně, ale potřebuju vypotřebovat to kvantum co mám doma =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že se mi ta sbírka laků taky nějak rozrostla :D

      Vymazat
  7. Z Avonu som si už pradávno nič neobjednala, akosi radšej si kozmetiku obzriem a vyskúšam v obchode, ...ale ten lak je prekrásny :) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám ráda okoukání v obchodě i tohle objednávání z letáku :)

      Vymazat
  8. Z Avonu nenakupujeme nič. Kedysi som mala doma jeden lak ale jeho vydrž má nijak nezaujala :) ale inak krásne farby :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem měla jeden lak, co vydržel 7 dnů a pak zase lak co vydržel 3, tak si myslím, že je to dost individuální a když se použije nadlak a podlak, tak se výdrž ještě prodlouží :)

      Vymazat
  9. Z Avonu objednává hlavně mamča, vždycky si tam taky něco přihodím:) Jinak laky jsou super, zaujal mě ten zlatý:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lak na nehty je krásný, takový nevšední odstín :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za tip na ten intimní gel, dlouho o něm uvažuji ale neměla jsem odvahu vyzkoušet :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej :) Měla jsem Lactacyd, z Lidlu a tento je nejlepší :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Přemýšlím, že si pořídím ještě další odstíny :)

      Vymazat
  13. ten intimny gel som viac krat pozerala ale mam momentalne intimo od nivei som spokojna a lak je velmi pekny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Nivei jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  14. Lak je vážně úžasný :)) Jak dlouho na nehtech vydrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho měla na nehtech 2 dny a pak jsem umývala kupu nádobí, takže se odloupal, takže jak si ho nalakuji znova i s podkladem, tak dám vědět :)

      Vymazat
  15. Love it :) great post!
    Kisses

    goldentouch-byandreiaguerreiro.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké věci. Hlavně se mi líbí ten lak a gel :) Linky jsem si naučila dávat tekuté, nebo takovým tím perem, takže tuhé používám hoodně výjmečně :-) Já jsem si od Avonu objednávala přes přítelkyni bráchy, teď už tedy bývalou, takže ani nemám možnost. Moc mi to ale nevadí, jelikož jsem převážně kupovala šampony a díky nim jsem si uhnala seboroickou dermatitidu (a co vím, tak nejsem jediná :/ ) Osobně mám tedy spíš spadeno na Oriflame :-)

    Měj se hezky :)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampony a kondicionéry mě z Avonu vůbec nelákají, jednou jsem dostala sadu a byla naprd :). Mám ráda Avon na parfémy a tady tyhle drobnosti

      Vymazat
  17. Tu tužku mám taky a nemůžu si ji vynachválit :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  18. Avon mám poslední dobou celkem ráda :) ten lak je úžasný <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky Avon na některé věci ráda, nejradšji na voňavky :)

      Vymazat
  19. super balíček :) Ja mám avon úprimne rada :) a tie laky som mala možnosť vidieť na živo a sú naozaj skvelé... Z tých ceruziek mám jednu na obočie a tiež si myslím, že sú skvelé :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužku na obočí jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  20. Já bych zase řekla že jsou o dost lepší intimní mýdla než zrovna tyhle, přijdou mi až přehnaně parfémované, na to kam jsou určené a to asi taky není zrovna dobře... Ale lak vypadá opravdu krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla zatím jen intimní mýdlo od Lactacyd a z Lidlu a tohle mi vyhovuje nejvíc :)

      Vymazat
  21. Kromě toho, že jsem kabelkofil a doplňkofil, jsem i lakofil a vážně mě zaujaly ty laky. Ten rudý vypadá dokonale a já vážně zvažuji, že bych si od Avonu objednala i ten co máš ty! :) Vypadají vážně krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom rudém jsem taky přemýšlela, možná si ho pak ještě objednám :D

      Vymazat
  22. Z avonu neobjednávám, ale ten lak je fakt boží! dříve jsem si ráda objednávala masky Planet Spa.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od planet spa jsem měla krém na ruce a byl skvělej :)

      Vymazat
  23. Odpovědi
    1. Takový malý, ale udělala jsem si radost :)

      Vymazat
  24. ten lak má veľmi peknú fľašťičku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lahvička je nádherná, hezčí jsem neviděla :)

      Vymazat
  25. Já z Avonu miluju jejich balzámy v kelímku a pěny do koupele! :) A ten lak vypadá moc hezky :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, ale už jsem si je chtěla objednat, jenže doma mám teď tolik balzámů, že mám stopku :D

      Vymazat
  26. Ja mám z Avonu rada laky a vonné spreje či parfumy. Krémy a makeupy nemusím, kvôli zloženiu. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ten lak na nehty vypadá moc hezky! :) Já sama mám AVON docela ráda

    OdpovědětVymazat
  28. Sama jsem si z Avonu nikdy nic neobjednala, ale pár věcí odtamtud už jsem měla.. Teď jsem k narozkám taky dostala tu samou tužku na oči jako máš ty a těším se, až ji vyzkouším :)
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Z Avonu si neobjednávám, ale nedávno jsem dostala tužku na oči a nic moc barva ani pigmentace, ale je voděodolná, takže na léto si jí nechám :D jinak jsem o nich milovala sprcháče a pěny, které taky sem tam dostávám :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  30. Lak na nehty mám taky, ale v jiném odstínu:) Je naprosto boží a s výdrží jsem moc spokojená:)
    Teď mám rtěnku z Hollywood collection a je perfektní :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*