Kdo rád třpytky?

/
29 Comments
Krásný den všem :),
dnes tu mám lakovací článek.
Není to žádný nápad s lakováním, spíš Vám chci laky ukázat.
Kde koupit?
Lak od Gabrielly Salvete (Lila 01 - 11 ml) mám už přes rok, objednávala jsem ho na Parfums za 89 Kč, ale tyto laky mají např. v Rossmanu, Tescu. A v Rossmanu mají docela často akce 2+1 zdarma.

Lak od MissSporty (010 - 7 ml) jsem si kupovala v prosinci v akci za 35 Kč v Rossmanu (jinak jsem ho viděla za 45 Kč).
Lak má holografický efekt. Je stříbrný a obsahuje malinké třpytečky, které odráží červené, modré, zelené, žluté, fialové barvy. A když se dívám na nehty, když už se stahuje světlo, tak se mění ze stříbrné na fialovou.

Lakování?
S oběma štětečkama se mi pracuje dobře, nejsou nijak roztřepené, slabé.
Lak od GS kryje krásně v 1 vrstvě, pro plné krytí u laku od MS jsou potřeba 3 vrstvy.
Oba 2 schnou velmi rychle.

Výdrž?
Lak od GS mi s podlakem vydržel 5 dnů, bez podlaku 3 dny.
Lak od MS mi na jedné ruce vydržel 5 dnů a na druhé se po 3 dnech na 2 rukách odloupl malý kousíček.

Odlakování?
Mě se tyto pískové líbí hodně, jediné co nemám ráda, je to odlakovávání :).
Trošku času Vám odlakování zabere, MS jde odlakovat rychleji. Ale já to těmto třpytivým krasavcům odpustím.

Jestli máte rádi třpytivé laky, můžu Vám tyto 2 jedině doporučit :).

Máte nějaký lak od GS nebo MS? Líbí se Vám třpytivé barvy?

Mějte se nádherně, Pa Veru ♥




29 komentářů:

  1. Od GS mám dva pískové a od MS určitě nějaké taky, ale jak si nehty skoro nelakuji, tak si ani nevybavím odstíny :D Třpytivé laky miluji, ale to odlakovávání je peklo :( Jinak ten růžový je super :) A nějakou podobnou stříbrnou mám, akorát že to není primárně stříbrná, spíš růžová, která je ale ve výsledku stříbrná.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten lak od GS, jen v jiné barvě, ale je naprosto perfektní :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Od Gabrielly mám myslím že 4 pieskové a sú moje naj :) Dlho mi vydržia a rýchlo schnú :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké barvičky, taky mám pár pískových laků, ale někdy mám období, kdy je prostě nesnesu na nehtech, že mi to vadí :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Takové Vánoční/ plesové barvičky :) já od GS mám nekolik laku a jsem s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od GS mám několik laků, jen mi vadí ty tenké aplikátory...a tady ten třpytivý od MS je fakt krásný, moc se mi líbí :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Laky od Gabriely som si obľúbila :) trblietky ma držali počas vianoc, teraz to už nejako opadá :) ale vybrala si si pekné odtiene

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám od GS tenhle růžový a červený. :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  9. Gabrielka má tyto laky skvělé, mám 3 barvičky a krásně drží =)

    OdpovědětVymazat
  10. vešmi pekne to vyzerá ja som tie laky ešte neskušala :) Vera

    OdpovědětVymazat
  11. Ten strieborný vyzerá fakt super :)

    dovoľ mi pozvať ťa na Giveaway na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten růžový je hodně pěkný:) jinak nemám, ale mám jiný modrý s třpytkama a jsem spokojená:) Je magnetický, takže je to sranda:D
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo magnetický, tak to musí být sranda :D

      Vymazat
  13. tyhle laky od GS jsou moc pěkné, nedávno jsem se dostala až na dno toho fialového a to je co říct,
    většinou mi laky dřív vyschnou než je spotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem se ještě žádnému laku na dno nedostala :D Možná tak bezbarvému, tomu jo

      Vymazat
  14. Na ten lak od MS jsem se dívala ale pořád jsem si ním něbyla jistá... Hodně jsem se bála toho, v kolikati vrstvách bude krýt... No, ještě uvidím jestli si ho pořídím:)

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice je potřeba 3x přetřít, ale já jsem natřela, nabrala lak natřela, nabrala lak a natřela a hned to bylo, že jsem nečekala, až ty vrstvy zaschnou :) a v pohodě

      Vymazat
  15. Od GS mám asi 10 laků, tento Lila právě vlastním taky :). Je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou výbavu od GS Ti závidím :)

      Vymazat
  16. Väčšinou si zbieram laky z Pupy, ale teraz si ma navnadila na GS.. ten lak je skutočne čarovný! ♥

    http://beingasanmonica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Od GS mám zatím jen jeden pískový lak :) Brzy snad do sbírky přibudou další :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám nejradši tyhle od GS, mám již už několik (i ten růžový) a zbožňuju je :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  19. Ten ružový lak od GS je nádherný, určite sa po ňom poobzerám :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja moc trblietavé laky nemusím :) Aj keď teraz je toho všade strašne veľa... Čo už asi som iná :D Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera, třpytkové laky zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  22. Laků od MS mám hodně, protože jsou levné, celkem dlouho vydrží a jsou hezké. Bohužel laky od GS mám jenom dva a z toho jeden je průhledným, který je super, a druhý je oranžový, který je perleťový a já ho ani jednou na sobě neměla, protože oranžovou nemusím, ale tak dostala jsem ho :D Chtěla bych ten z kolekce pískových efektů, ale nechce se mi do něj investovat :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Krásny lak Veru :)) Aj ja mám práve na sebe trblietavý lak :)))
    BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  24. Great post! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. doma mám od Gabrielly Salvete len jeden lak - biely a trblietky samozrejme môžem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*