INFO - DM box

/
16 Comments
Krásný den všem :),
psala jsem, že nebudu teď přispívat, ale musela jsem Vám dát vědět o DM boxu :).
DM bude zase vydávát DM box, přihlásit se o něj můžete ZDE.
Registrace je možná do 13.1. a kdo bude vylosovaný, tak mu 14.1. zašlou e-mail. DM box je pro každého 5. zúčastněného. DM box si pak vyzvednete na prodejně, kterou si sami vyberete.
Stojí 149 Kč, ale hodnotu má přes 700 Kč.
Já jsem měla minule štěstí a vylosovali mě a co jsem tam měla, jste mohli vidět ZDE.
Já jsem se zase přihlásila, protože minule jsem byla z obsahu nadšená, tak bych byla ráda, kdyby i teď mě vylosovali :).
Tak co, přihlásíte se o DM box taky?


Mějte se nádherně,
Pa Veru  ♥

PS: Jak bojujete se stresem při učení nebo prostě se stresem? :D




16 komentářů:

  1. Škoda že na SLovensku sa dalo zúčastniť len do Nového roku :/ Lebo som to zmeškala... Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se přihlásila, tak jsem zvědavá :) Zatím jsem soutěžila jen jednou a samozřejmě bez úspěchu, ale za pokus to stojí :D Jak bojuji se stresem? Nijak :D Až vymyslím nějakou super metodu, tak mi třeba přestanou padat vlasy a bude se mi líp spát :D Trošku pomáhá čokoláda a nejvíc pomáhá pohyb, ale kdo by měl čas a náladu při učení ještě cvičit... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Platí to iba pre českú republiku?

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, díky moc za upozornění, hned jsem se přihlásila. Kéž bych měla štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru a nevieš či to platí aj pre Slovensko ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je jen pro Česko :)

      Vymazat
  6. Určitě se přihlásím! Díky za tip:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Také už jsem se přihlásila.. doufám, že budu mít jednou štěstí :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  8. Stresů ze zkoušek se nezbavím asi nikdy. Když se učím na první termíny, tak si vždycky říkám, že pak jsou ještě další pokusy, takže v klidu. Když to jde, což většinou ale nejde, tak se začnu na zkoušku učit dřív a pak je to víc v pohodě než když se pár dní před zkouškou učím celej den a nezbývá mi třeba dost času na čtení a další aktivity. No ale tak to jde udělat akorát na tu první zkoušku. Taky si řekni, že když to udělali jiní, tak ty to zvládneš taky. Hodně štěstí! :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééj, tak to ti gratulujem, že si vyhrála, no ja na takéto veci moc šťastie nemám no za zkúšku asi nič nedám! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  10. Asi to také zkusím! díky za tip! :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá to zajímavě, mohl bych udělat někomu radost:D:)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  12. zkouším štěstí, tak uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
  13. ja sa naň radšej pozerám u druhých:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*