Jak se mám učesat na ples?

/
36 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tento týden se mi ve škole ty zkoušky tak daří, že jsem moc šťastná :). Už teď přemýšlím, čím se za zkoušky odměním. Vy už jste se něčím odměnily nebo máte něco v plánu?

Za 2 týdny půjdu na maturitní ples kamarádce, tak už teď přemýšlím, jaký účes si vytvořím.
Proto Vám dnes ukážu nějaké inspirační fotky a budu ráda, když mi napíšete, jaký účes se Vám líbí nebo mi můžete dolů do komentářů vložit nějaký tip na účes, budu za ně jen ráda :).

(Takhle jsem vypadala na svém maturitním plese já, před 3 rokama, ten čas letí :) )
A tady už účesy:

Tak co byste mi doporučily? Jaký účes si na takové příležitosti děláte Vy? :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





36 komentářů:

  1. Upřímně? Líbí se mi všechny, takže těžko vybrat :D Pokud bych to vzala podle sebe, tak bych nezvládla bez asistence ani jeden :D Takže podle mě záleží na zručnosti, případně jestli Ti někdo pomůže :) Já jdu na ples zítra, takže mi kamarádka jenom udělá kulmou vlny a bude to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o té kulmě jsem taky přemýšlela, všechny si zkusím udělat jestli to nějak zvládnu a pak se rozhodnu :D

      Vymazat
  2. Na tom maturitnom plese si vyzerala naozaj princeznovsky :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásna si bola :) a zdá sa mi že si sa ani veľmi nezmenila odvtedy ja som mala na svojej stužkovej to je asi niečo ako u vas ples podobné vlasy ako na prvom obrazku len bez toho vrkoča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky se mi zdá, že jsem se nějak nezměnila :)

      Vymazat
  4. Mne sa páči najviac asi ten prvý s rozpustenými vlasmi a copikom :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nemůžu rozhodnout který :D

      Vymazat
  5. To je super, že se ti daří, jsi šikovná! :-) Co se týče účesů, tak já upřednostňuji (a vlastně nejen v účesech) jednoduchost. Složité drdoly atd. mi připadají hrozně přeplácané. Z účesů na fotkách se mi líbí mašle, ale nevím, jestli bych si ji udělala zrovna na ples... Já měla na svém maturiťáku vlasy navlněné kulmou a na ostatní plesy jsem je nosila jednoduše vyžehlené a rozpuštěné, takže asi moc neporadím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No i to vyžehlení je rada :)

      Vymazat
  6. Líbí mašlička, ale ten účes pod mašličkou vypadá opravdu krásně a myslím, že by Ti slušel :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten účes pod mašličkou se mi moc líbí, jen nevím, jestli bych ho sama zvládla, musím vyzkoušet :)

      Vymazat
  7. Všechny tyhle zaplétané účesy vypadají skvěle. Koukni k téhle bloggerce http://www.twistmepretty.com/ , má i svůj youtube kanál. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím si, že ať si vybereš jakýkoliv účes, bude ti to slušet :)) Mě příští týden čeká můj maturitní ples a dneska zkouška účesu.. akorát že ještě nemám žádný účes vybraný :D Protože jednak mám kratší vlasy a jednak nemám ráda, když mám vlasy vyčesané nahoru, ale zároveň by se hodilo, kdybych měla vlasy vyčesané, protože by se to hodilo k mým šatům.. achjo, nemám tušení, co budu dělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jaký budeš mít nakonec účes :)

      Vymazat
  9. mě osobně se líbí ten cop na stranu, pořád čekám až mi do něj dorostou vlasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hodně líbí, tak ať Ti dorostou, co nejrychleji :)

      Vymazat
  10. mne sa pači ten treti s učesov zaujimavy je velmi:) mas pravdu čas rychlo letii

    OdpovědětVymazat
  11. V šatech ti to slušelo Veru :) Úplná princezna :) A účesy se mi líbí snad všechny! A gratuluji k úspěšným zkouškám :)

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně se mi líbí 2, v jednoduchosti je krása:) Snad se ples vyvede!
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mašlička je taková nejjednodušší :) Už jednou jsem si ji dělala, ale ze všech vlasů a vypadá to pěkně

      Vymazat
  13. Líbí se mi naprosto všechny, jen si to umět na hlavě vytvořit :-D každopádně kdybych se pro jeden měla rozhodnout, tak na Tobě by se mi líbil nejvíc ten první :)

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi všechny, ale nejvíc ten druhý..a za zkoušky jsem si už koupila strašně moc věcí :D třeba sadu štětců, masku na vlasy... jsem hrozná :D ať se ples vydaří!

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem se dneska taky za ty zkoušky odměnila, ale ještě mě čekají 2, to znamená další odměňování :D

      Vymazat
  15. Všechno jsou to krásné účesy! Nejvíce se mi asi líbí ten první s rozpuštěnými vlasy a copánkem ale všechny jsou pěkný. A moc ti to sluší!:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky se mi líbí, zkusím ho, uvidím, co z toho vzejde :D

      Vymazat
  16. Krásne účesy budeš to mať ťažké si vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné účesy, mě se nejvíc líbí ten první a třetí :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě určitě ten třetí :-)) Ten je krásný :-) já měla dost podobný na svém maturiťáku, akorát ne na stranu. I když jsem ho na stranu chtela, tak jsem neměla až tak dlouhé vlasy :D Těším se, až sem dáš fotku, co jsi vytvořila :) A ještě jsem se Tě chtěla zeptat, Ty už nemáš pro blog faceboook? Hledala jsem Tě s nemohla jsem to najít :-( :-) Přeji hezký víkend ;-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :). Jojo tu stránku na FB jsem zrušila

      Vymazat
  19. Lovely hair styles!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*