Co mi přišlo za balíčky?

/
41 Comments
Krásný den všem :),
máme tu pátek a já jsem ráda, že si aspoň dnes oddechnu a od zítřka už zase učení na další zkoušky.
Přijela jsem po týdnu domů a čekaly na mě doma 2 balíčky.
No, asi už si budete říkat, že jsem hrozná :D, ale zase jsem měla štěstí v GA a vyhrála nádherné ceny, ze kterých mám OBROVSKOU radost. Děkuju holkám moc.
Tak se pojďte se mnou podívat, jakou štědrou nadílku jsem v balíčcích našla. 
V prvním balíčku jsem našla krásný, pohodlný tričko a BabyLips od Adrianky :).

Druhý balíček jsem vyhrála u Kačky a balíček je naprostá bomba, tolik kosmetiky, já jsem úplně nadšená, že kosmetiku můžu vyzkoušet, protože žádný produkt jsem ještě neměla ♥.
Hned jsem musela vyzkoušet tu rtěnku od Bourjois - co na ni říkáte?
Tak jak se Vám mé výhry líbí? Podařilo se Vám už taky něco vyhrát?

Mějte se nádherně, Pa Veru ♥




41 komentářů:

  1. Moc hezké výhry, máš v těch giveaway vážně štěstí :) A ta rtěnka ti Veru sluší, neskutečně moc!

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty máš štěstí! To tričko je super, a z druhého balíčku bych měla taky radost, tolik kosmetiky! Gratuluji.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Och , máš naozaj riadne šťastie! a tie výhry sú úžasné ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš poriadne šťastie, super výhry :) ja zatiaľ nič, mala som obdobie pár mesiacov, kedy som vkuse vyhrávala balíčky(nie GA) ale uz to obdobie odišlo tak dúfam, že zas príde :D

    OdpovědětVymazat
  5. ako vidím aj tebe došiel pekný balíček :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji:) Máš vážně štěstí a vyhrála jsi perfektní věcičky:)

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné vyhry Veru :) take se ted učím na zkoušky a je to fakt hrozny :(

    OdpovědětVymazat
  8. Jůů ty jsi kočka :) Moc pěkná rtěnka, hrozně ti sluší :*

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rúž sa mi páči, veľmi ti pristane:-)

    OdpovědětVymazat
  10. ja som len raz vyhrala -_- Ale blahoželám, fakt super vecičky :3

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš na ty výhry vážně štěstí Veru! :) Ta rtěnka je nádherná♥ ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  12. Oba balíčky sú skvelé a veľmi sa mi páči to tričko. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  13. To je super, hlavně ten 2. balíček! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Těžká závist,já vyhrála jen jednou. Ta rtenka je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  15. To je věcí:) Gratuluju!!:)
    Jinak přeju hodně štěstí se zkouškama - to zkouškové je hrozné utrpení, co? :((
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  16. Oh v živote som nič nevyhrala a pritom som sa zapojila do toľkých súťaží... Tak ti závidím :) Hlavne ten kozmetický balíček!! :) A ten rúž je naozaj krásny! :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  17. Wau! Tak vyhrala si skvelé veci, hlavne to tričko sa mi páči veľmi! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  18. To je fakt štěstíí!! na poslední fotce ti to moc sluší:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ta rtěnka ti moc sluší, určitě jí používej :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já, Veru, super, tríčo ti moc sluší ;)
    A ta rtěnka taky, je boží!

    OdpovědětVymazat
  21. Super, sluší ti to :-)) a gratuluji k výhrám :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé, gratuluju k dalším výhrám :))

    OdpovědětVymazat
  23. Páni, máš vážně štěstí! Samozřejmě ti gratuluju a rtěnka ti opravdu sluší:)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Páni! To jsou opravdu nádherné výhry :) Mimochodem moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tyjo, moc pěkné výhry. Aussie bych si taky chtěla někdy vyzkoušet. :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ty máš na to opravdu štěstí .D Ale gratuluju Ti a to tričko je suprový!

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, ten druhý balíček je naprostá pecka! Moc gratuluju a rtěnka ti moc sluší :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  28. No tak ta rtěnka je naprosto božská! máš holt štěstí :)
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  29. ty máš také šťastie na tie výhry :D závidím :D
    rúž je krásny a pasuje ti :3

    OdpovědětVymazat
  30. Verunko, ty máš takové štěstí na ty výhry :-D moc gratuluji :) já ještě nikdy v žádné Giveaway nevyhrála :-D nemám na to štěstí :) každopádně všechny výhry jsou nádherný a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  31. Holky, děkuju moc za krásný komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty máš ale šťastie! :) A ten rúž vypadá úplne super a dokonalo sa Ti hodí :)
    suzzie-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Wow, ta rtěnka je božská, tu chci!!! Co je to prosím přesně za řadu a odstín? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, je to od Bourjois - Rouge edition Velvet (06 Pink pong) :)

      Vymazat
  34. ten rúž je pre teba ako stvorený:) a krásne veci si vyhrala, ty dieťa šťasteny:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*