3 produkty na oči + líčení

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnes přicházím s recenzí na 3 produkty na oči.  Na konci článku je i líčení.
1)Řasenka MAXI lash 3D (Oriflame 8 ml) - naposledy jsem ji viděla v katalogu za 119 Kč v akci

Popis výrobce?

Složení řasenky je obohaceno kulovitými pigmenty, které vytvářejí úžasný 3D objem a sytou barvu. Hladce klouže, obaluje každou jednotlivou řasu a dramaticky zvyšuje jejich plnost. Hřebínkový (plastový) aplikátor se postará až o 16x větší objem.

Mé dojmy?

Souhlasím, že řasenka řasy krásně začerní a jednotlivě ty řasy obalí. Vytvoří mi takové jiné řasy než ostatní řasenky. Řasy prodlouží a dodá jim objem.
S řasenkou jsem spokojená a koupila bych si ji znovu, pracuje se mi s ní pěkně.

2)Superfine eyeliner pen (Essence) - 69 Kč

Tenhle fix na oči jsem vyhrála v létě u Kačky. Už jsem se po něm koukala v drogerii, protože si ho určitě koupím znovu.
S fixem se mi pracuje krásně, má hrot, který se nijak nehýbe. Udělá sytou černou barvu.
Na očích drží celý den, nerozmazává se, při odlíčení musím více přitlačit, jak drží.
Používala jsem ji od léta skoro každý den a až po půl roce vidím, že už je barva méně sytá, takže i dlouho vydrží.

3)Pigmenty (Essence) - odstín 022 it´s a boy!

Tyhle pigmenty se mi zase podařily vyhrát u Jitky, takže nevím, zda se ještě dají koupit, koukala jsem po nich, ale neviděla jsem je.
V první řadě barva je krásná. Balení je pro mě trošku nepraktické, lepší by bylo, když by se to nemuselo vysypávat.
Stíny při nanášení dost práší, ale já to té barvě odpustím. Jsou pěkně pigmentované, s bází jsou ale jasnější a vydrží na očích celý den.






Zaujal Vás nějaký produkt? Líbí se Vám líčení? 
Používáte fix na oči?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






39 komentářů:

  1. Sluší Ti to :) Fix jeden mám, myslím, že je od Oriflame a dala mi ho kdysi kamarádka. Jenže jsem na linky dost neschopná, takže jsem ho nepoužívala a teď už nejspíš ani nekreslí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) s těmato linkama se pracuje pěkně, určitě by jsi to zvládla

      Vymazat
  2. Fixku mám, ale štve ma ako počas používania vysychá, takže dávam prednosť iným linkám. Ostatné produkty nepoznám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji právě používala půl roku, takže mě ta výdrž mile překvapila :)

      Vymazat
  3. skvelé vecičky :) Ja moc modrú na očiach síce nemusím ale na tebe vypadajú skvele :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem nějak na tu modrou taky nebyla :)

      Vymazat
  4. Já jsem tedy absolutně na linky neschopná (a koukám, že v tom nejsem sama, díky slečnině prvnímu komentáři). Taky nejsem schopná nosit nějaké barevné stíny. Nevím proč, ale absolutně je neumím používat. Já ráda používám tělové barvy a jediné, co je barevné u mě jsou stíny zlaté - máms tejné pigmenty od Essence ale tedy ve zlaté a jsem s nimi děsně spokojená. Podle mě na očích vypadají skvěle a hrozně dlouho mi na víčkách vydrží :) Dostávám na řasenky 100 tisíc typů a stejně vždy skončím u té svojí. Jsem v tom hrozná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem tu první větu četla, tak jsem myslela, že to píšeš na mě :D. Zlaté pigmenty musí být taky krásné

      Vymazat
  5. Super recenze ;) A hlavně, strašně moc hezky se usmíváš ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Linka vyzerá dobre, možno sa po nej poobzerám :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, za ty peníze za vyzkoušení stojí :)

      Vymazat
  7. Řasenka vypadá skvěle, fix není nic pro mě, já raději gelové linky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gelové linky jsem ještě neměla :)

      Vymazat
  8. Ta řasenka má vážně zvláštní nevšední kartáček, podobný jsem ještě neviděla. Moc ti to sluší :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nikdy tento kartáček neměla :)

      Vymazat
  9. Ta řasenka dělá opravdu dojem! Wow:)
    A co se týče těch pigmentů, tak jsem unešená z jejich pigmentace:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  10. mne sa aj tak páčia najviac tie kvietky okolo :D :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné líčenie a krásna riasenka :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu tužku se podívám a pigmenty vypadají skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší ti to Veru :) Řasenka vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  14. stíny vapadají dobře, já používám podobné od Dermacolu a nemohu si je vynachválit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Dermacolu bych chtěla taky vyzkoušet :)

      Vymazat
  15. Taky používám fix na oči od Essence a myslím si, že je fakt úžasný. Naprosto skvěle se mi s ním pracuje, takže spokojenost:) jinak stíny jsou nádherně pigmentovaný :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi s fixem pěkně pracuje :)

      Vymazat
  16. Ta pigmentace vypadá super, i když modrá za mě tedy ne... Řasenka vypadá pěkně a fix používám hoodně. :))
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem se modrou taky nelíčila, ale začala se mi na očích líbit :)

      Vymazat
  17. Aj keď sa nemaľujem normálne som premýšľala, že by som niečo takéto skúsila. :-) Tak ďakujem za tipy!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  18. Ty stíny jsou krásné, mají opravdu super barvu :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  19. Mám stejný fix, kupuji ho už dlouho a nedám na něj dopustit, protože vydrží dlouho oproti jiným :) Jinak ta řasenka také vypadá pěkně, tyhle typy kartáčků mám mnohem raději než ty tlusté a husté, ty hrozně slepují řasy, mám pocit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já teda zkoušela fix, protože jsem ho dostala od kamarádky a moc spokojená jsem nebyla. Špatně se mi s ním pracovalo a hodně dlouho trvalo, než linka zaschla. Nedám dopustit na Dermacol :)
    Jinak tohle líčení Ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*