VIDEO/ČLÁNEK {MAKEUP REVOLUTION LONDON a I ♥ MAKEUP}

/
52 Comments
Krásný den všem milým čtenářkám :),
doufám, že Vás neodnesl čert do pekla a dostaly jste spoustu sladkostí :).
Dnes tu mám pro Vás článek a video o produktech značky MAKEUP REVOLUTION LONDON A I ♥ MAKEUP.
Rozhodla jsem se udělat článek i video, abyste se rozhodly pro to, co Vám více vyhovuje :).
VIDEO:


ČLÁNEK:
Prvně řeknu, že každý produkt byl pečlivě zabalený v bublinkové fólii a pak všechny produkty v jedné fólii, takže produkty dorazily zcela v pořádku.

A jdeme k mému hodnocení produktů :).
1. I ♥ MAKEUP Srdcová tvářenka, Stydlivé srdce (zde) 219 Kč (10 g)
Jak můžete vidět tvářenka se skládá ze 3 krásných odstínů v papírovém obalu.
Barvy v tvářence se neslévají. Tvářenka mi vydrží na pleti celý den, asi tak po těch 9 hodinách se sytost tvářenky trošku vytratí. Ale když se jdu večer odlíčit, tak ji pořád na tváři mám a jde vidět.
Z tvářenky jsem nadšená, obal je krásný, tváře úžasně rozzáří.

vystihnout tvářenku v tomhle počasí je umění, tak aspoň takhle ji trošku vidíte
2.Makeup Revolution Zapečené oční stíny, odstín Limitless (zde) 69 Kč (3,3 g)
Stíny jsou v plastovém obalu, víčko je pevné, nijak nevylétává, líbí se mi ten způsob zaklapnutí.
Stíny vůbec nepráší, když je nanáším, tak občas mi třpytky napadají pod oko.
Nadšená jsem opravdu z toho, že když stíny ráno nanesu, tak je úplně stejně vidím i večer. Barva se nevytrácí, krásně syté po celý den.
Fotila jsem je s bází i bez a vidíte rozdíl s nebo bez - já rozdíl nevidím. Jsou parádně pigmentované.

3.Makeup Revolution Lak na nehty, odstín Never Enough (zde) 45 Kč (10 ml)
Nápis na laku je nálepka. Se štětečkem se pěkně lakuje, není roztřepený.
S tímto odstínem jsou potřeba 2 vrstvy laku.
S podlakem mi vydržel lak 5 dnů a bez podlaku 3 dny a myslím si, že za těch 45 Kč paráda.
Odlakování bez problému.

4.Makeup Revolution Amazing rtěnka, odstíny Sweetheart (zde) a Encore (zde) 45 Kč (3,8 g)
Rtěnka v plastovém obalu v odstínu Sweetheart mi přijde spíše jako balzámek. Na rtech je moc příjemná, ale aby byla vidět je potřeba tak nejmíň 5x přejet po rtech.
Na rtech vydrží bez pití a jídla tak 2 hodiny. Pak se začne pomalinku vytrácet, až vám zůstane na rtech jen slabý narůžovělý nádech.
Rtěnka v odstínu Encore obsahuje malé třpytečky, které jdou na rtech taky vidět. Zde stačí přetřít 1x a vykouzlí Vám na rtech sytou barvu.
Na rtech bez pití a jídla vydrží tak 4 hodiny.
Moc se mi líbí, že na konci rtěnky můžete vidět tu barvu odstínu.
Ani jedna rtěnka mi rty nevysušuje a nezalézá do vrásek.


Kosmetiku jsem převážela v kosmetické taštičce, protože přes týden jsem na VŠ a pak jedu domů a produktům se nic nestalo, takže za mě obaly super.

Jsem moc ráda, že jsem mohla tyto výrobky vyzkoušet, nejvíce mě uchvátila tvářenka a stíny a taky jsem si zamilovala ten barbie odstín rtěnky Sweetheart :).
Produkty Vám mohu za sebe doporučit, myslím, že ceny jsou více než skvělé a mně osobně produkty vyhovují. 

A je skvělý, že když byste si chtěly něco taky vyzkoušet nebo udělat někomu radost nějakým produktem pod stromeček, tak na stránkách (zde) probíhá akce - při objednávce nad 500 Kč do 11.12. máte poštovné zdarma :).
A co vy a tyto značky? Máte něco vyzkoušeného, co byste mi dále doporučily nebo máte něco na svém wishlistu?

Mějte se nádherně a přeji Vám příjemnou neděli :),
Pa Veru ♥

PS: A jelikož jsem produkty zkoušela v rámci spolupráce, vy se můžete v příštím článku těšit na odměnu :).







52 komentářů:

  1. Video je strašně super! Určitě natáčej dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno :-) Tak ta tvářenka a stíny se mi hrozně moc líbí... Tvářence asi neodolám :-( :D

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvářenka se mi hrozěn líbí a následně pak ty stíny, super recenze Veru :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci :-) já jsem fakt spokojená

      Vymazat
  4. Jééé, hodně podobnou tvářenku jsem si nedávno pořídila od Too Faced, zrovna na ni chci sepsat v nejbližších dnech článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvářenka mě hodně láká :) Na ruce sice vypadá hodně leskle, ale věřím, že na tváři by to vypadalo hezky :) A rtěnky taky vůbec nevypadají špatně :) Jinak video super, určitě v natáčení pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá leskle, ale na tváři se pak neleskne, jako že bych byla jako diskokoule :D

      Vymazat
  6. Super video Veru! :) Já jsem od této značky zatím nic nezkoušela, ale hodně mě láká právě ta srdíčková tvářenka a také jejich paletky stínů.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. skvelé aj video aj článok :) Veľmi pekná recenzia :) A tá tvárenka vypadá naozaj skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné video! působíš moc mile a přirozeně. Ta tvářenka se mi moc líbí, už jsem na ni četla spoustu recenzí a ty stíny mě překvapily, jsou moc hezké. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* taky jsem nečekala, že budou tak úžasný :-)

      Vymazat
  9. Kosmetika má hezké balení, ale osobně bych si jí nekoupila. Nejsem na třpytivé líčení, a když už tak jen něco jednoduchého pro slavnostní večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase zjišťuji, že mám lesklé věci radši :-)

      Vymazat
  10. Skvělé video, nejvíc se mi líbí ty oční stíny, vypadají opravdu hezky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) ty stíny bych chtěla vyzkoušet i další

      Vymazat
  11. Já si právě na Vánoce naobjednávala produkty od těhle značek :) Ten srdíčkový obal je krásný, já si koupila takový rozjasňovač a asi deset rtěnek od MR :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za 45 Kč jsou super :-) Ten rozjasnovac mě taky lákal

      Vymazat
  12. Tvářenku mám taky ale v jiné barvě .. ty stíny .. DOKONALOST už jsem na ně koukala ale nekoupila odolala jsem ta pigmentace je ale výborná. Rtěnky mám 3 a další už jsou na cestě :D Mají výborné produkty.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám snad všechno, co ty, máme stejný vkus :D a mám všechny tyhle srandičky moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, líčení je pak ještě větší radost :-)

      Vymazat
  14. To video je super, určitě natáčej dál:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí rtěnky a lak na nehty :)

    Nicole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dělám zálusk na ty třpitive :-)

      Vymazat
  16. Nad tou tvářenkou a stínama teda dost slintám...♥
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že už slintat nemusím a jsou pěkně u mě :D

      Vymazat
  17. Nejvíc se mi líbí ty zapečené stíny, je to krásná barvička. Už musím od makeup revolution taky něco vyzkoušet... mám to v plánu už dlouho a stále nic :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že hlavně teď na podzim / :-) zimu fakt parádní barva :-)

      Vymazat
  18. Krásné video, jsi moc příjemná :-) O tvářence jsem také uvažovala, protože ten obal je fakt boží, ale nakonec jsem usoudila, že by na mě byla moc třpytivá a hlavně bych ji nevyužila - je to obrovské balení a já mám doma tvářenek aspoň 15 :-D I stín, lak a rtěnky jsou moc pěkné, vybralas dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ta tvářenka vypadá dokonale! Pak se mi taky líbí ty rtěnky, ale je vidět, že je to něco mezi rtěnkou a balzámem (nebo aspoň na mě to tak působí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín Sweet heart je fakt takový barevný balzám :-)

      Vymazat
  20. Super článek!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné vecičky a super článok/video! :)
    Tá lícenka a očný tieň.. dokonalosť :)

    OdpovědětVymazat
  22. Celý článok je taký sladký, ten licenkovy obal je dokonalýý ..:)

    OdpovědětVymazat
  23. lícenka ti veľmi pristane!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty jejich srdíčkové tvářenky a rozjasňovače jsou boží :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  25. Srdíčková tvářenka je nádherná!!:)

    OdpovědětVymazat
  26. srdíčková tvářenka mě nadchla! a video je moc pěkné:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. super! tú lícenku chcem aj ja mam to na wishlistu <3

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  28. Čekám až mi dorazí jedna velká podle mě naprosto boží paletka. Snad na ni názor nezměním až ji uvidím na živo. Pak ještě nějaké stíny, protože stíny za 45,- je nádhera a lak na nehty. Tak se moc těším :) Tyhle tvářenky se mi moc líbí, ale chtěla bych spíš originál.

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ta tvářenka vypadá úžasně a stíny se mi také moc líbí.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*