Tip na nákup - přívěsek k výrobkům Nivea zdarma

/
30 Comments
Krásný den všem :),
jak trávíte dnešní neděli?
Já jsem se konečně dostala k zabalování dárečků, takže balím a balím, pak Vám sem dám fotku, jak jsem nakonec dárky zabalila.
Tento týden jsem byla v Rossmanu a probíhá tam akce, že když nakoupíte výrobky z pleťové kosmetiky Nivea nad 149 Kč, tak získáte přívěsek zdarma. Navíc všechny výrobky od Nivei jsou v akci, takže super.
A jelikož mi došla ta nejlepší micelárka, hned jsem si koupila další 2 do zásoby.
Jsem s ní MOC SPOKOJENÁ, neštípe v očích, nádherně oči odlíčí, na pleti nelepí, je moc příjemná. Oči mi odlíčí úplně ze všech micelárek a odličovačů co jsem zkoušela nejlíp. Je to prostě jednička! :)
Za mě Vám ji můžu určitě doporučit :).
Můžete si vybrat tento přívěsek, co mám já (stříbrno-bílý) a nebo tam měli modrý.

Jestli máte po ruce Rossmann a přívěsek se Vám líbí, tak tam určitě zaskočte :). Já jsem s kosmetikou od Nivei spokojená moc. Akce trvá myslím do 28. 12.

Jak se Vám akce líbí? Zkoušeli jste micelárku od Nivei?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






30 komentářů:

  1. Micelárku od Nivei jsem nezkoušela, ale mám ráda jejich sprcháče :)
    Škoda, že se do drogerie jen tak nedostanu, přívěsek je krásný :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký přívěšek a super akce, juknu se tam ;) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem nezkoušela, ale určitě po ní mrknu:) Jinak stromeček novin je úžasný:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty výrobky z novin vyrábí jedna paní a mě se to taky moc líbí :)

      Vymazat
  4. Kosmetiku od Nivea si vůbec nekupuju, ale ten přívěsek je opravdu krásný :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já zkoušela od Nivei takovou s aloe vera a ta byla dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tuhle micelárku jsem si nedávno koupila a je fakt skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Micelárku od Nivei jsem nezkoušela, ale hodně jsem o ní slyšela:). Dnešní den jsem strávila s kamarádkou. Já už jsem si dárky s kamarády předala, teď stačí už jen rodina:).

    OdpovědětVymazat
  8. micerálku od Nivei som ešte neskúšala a už dlhšie rozmýšľam, že by som si kúpila nejakú micelárnu vodu, takže určite skúsim ^_^ :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Přívěšek je krásný :) micelárku jsem nezkoušela, ale ta akce je super, jen nevím, jestli se do Rossmana dostanu :) každopádně díky za tip! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Presne túto mám doma, ja ju striedam s micelárkou od Garnier /tiež je veľmi dobrá/ a s obidvoma som spokojná :) Dobre odličujú a sú vhodné na citlivú pokožku :) Pekný post :)
    http://liviaurban.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku od Garnieru chci taky vyzkoušet, slyšela jsem na ni taky jen pozitivní ohlasy :)

      Vymazat
  11. Zlatučný prívesok ^^
    Ja výrobky od Nivei nemám rada :D ale vyzerá byť celkom fajn :))

    OdpovědětVymazat
  12. miceralku mam som spokojna, pekny privesok

    OdpovědětVymazat
  13. Micelárku jsem nedávno dostala jako dárek k nákupu v DM a jsem s ní spokojená. :) Vyhovuje mi mnohem víc než třeba ta od Eucerinu.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu od Eucerinu jsem měla taky a jsem taky více spokojená s touto od Nivei a navíc je levnější :)

      Vymazat
  14. Zkoušela ale nevyhovovala mi, jinak je to ale super akce, přívěšek je moc hezký :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  15. Micelárku jsem nezkoušela, ale docela mě zaujala. Děkuji za typ Veru :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji :) Do Rossmannu pojedu až 30 :/ ale přívešek je to hezký:)

    OdpovědětVymazat
  17. to je nádherný přívěsek a od Nivey si určitě něco vyberu, díky za tip :) jinak já micelárku ještě nikdy neměla *shame on me* ale chystám se na ni! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já dávám raději přednost "vodnímu" gelovému odličování, ten přívěsek je ale moc pěkný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tento způsob jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  19. tuhle micelárku určitě zkusím :) a přívěsek vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Prívesok je nádherný! :) Škoda že asi na slovensku také niečo nemáme :/ Aspoň som to nevidela

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Vystihla si super akciu Veru :) od Nivei som micerálku ešte neskúšala, mala som odličovač očí a ten pálil neskutočne v očiach

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem asi jediná, kdo by ten přívěšek snad ani nechtěl :D ale tu micelárku bych vyzkoušela velmi ráda :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda že mám Rossmann tak daleko, jinak bych určitě akci využila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*