Šťastný nový rok ♥

/
23 Comments
Krásný poslední den v tomto roce přeji všem :),
chci Vám do toho nového roku popřát jen to nejlepší, hlavně zdraví, lásku, štěstí, přátele na které se můžete spolehnout, plno dní s úsměvem a hromadu úspěchů.

Pro mě byl rok 2014 hodně bolestivej, zemřela mi babička a nejbližší kamarádka na vysoké, takže ty dny bez ní jsou tam hrozný, ale člověk se s tím musí nějak poprat. Ale jinak jsem si ho snažila užívat s Davčem, rodinou a kamarádkama :).

Proto Vám přeju hlavně plno toho zdraví, protože člověk nikdy neví, co se stane, jeden den zde je a druhej den už nemusí.

Proto si užívejte života každý den a nenechejte si ho ničím ani nikým kazit.

A hlavně, mějte se rádi ♥
Já Vám děkuju, že navštěvuje můj blog, jste zde aktivní, dělá mi to obrovskou radost ♥.

Mějte se nádherně,
Pa, Veru ♥

PS: A klidně mi napište, co máte v plánu na dnešní den :).




23 komentářů:

  1. Veru, aj tebe krásny nový rok, aby bol lepší ako ten končiaci :) teším sa na nové príspevky od teba, rada čítam tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nový rok i tobě!

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta úmrtí mě mrzí, muselo to být strašné.
    Všechno nejlepší do příštího roku i tobě! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají krásně! Máš moc hezký blog jen tak dál:)
    Přeji ti hodně uspěchu, lásky a štěstí do nového roku!:)

    OdpovědětVymazat
  5. krásně jsi to napsala :) i tobě přeji jen to nejlepší do roku 2015! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný Nový rok i Tobě Veru! :) A ty muffinky se ti moc povedly

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě taky veselý a šťastný nový rok, spoustu radosi, štěstí, zdraví a lásky :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  8. Šťastný nový rok aj tebe :) Skvelo si to napísala a tie koláčiky vyzerajú super :)) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  9. dnes som trochu smutná, takže sa nikde nechystám :) pol dňa som preležala v posteli a plánujem byť len doma :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. that looks soo yummy! Great idea!!
    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!

    Wish you and your beloved a happy new year, good luck and health!
    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji ti do nového roku 2015 jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji aby pro tebe byl rok 2015 šťastnější a hlavě to zdraví, které je nejdůležitější..;)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky přeju krásný nový rok:) Snad přinese všechno, co si budeš přát:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  14. Taky Ti přeju co nejkrásnější nový rok :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Veru, měly jsme to podobné. Tak doufám, že rok 2015 bude lepší - šťastnější. A hlavně, že bude hodně zdraví. Měj se hezky, Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to jsi měla opravdu bolestivý rok..já na tom byla podobně, akorát mi nikdo nezemřel, jen prostě velké zklamání..

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to mě moc mrzí :( Také se mi staly špatné věci .. ale né až takové.. Snad teď přijde jen to dobré! :) Přeji jen to nejlepší!! a ty koláčky vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak snad pro tebe bude rok 2015 radostnější a šťastnější! :)
    Máš hezký blog :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. to je krásny nápad.. :) dúfam, že tento rok bude pre teba lepší ;)
    www.gummybaum.blospot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. aj keď až trápne neskoro, aj Tebe šťastný Nový rok, nech už máš na tváričke len úsmev:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*