Produkty, kterým jsem se podívala na dno 2

/
25 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
věřím, že jste si Štědrý den užily a dostaly jste spoustu krásných dárečků.
Dnes tu mám pro Vás článek o produktech, které jsem spotřebovala.
Koukala jsem, že první článek byl publikovaný na konci října, takže tohle je spotřeba za listopad - prosinec a několik věcí jsem měla rozdělaných už od října nebo i od léta.
Celkem tu tedy máme 26 kousků.
Tak jdeme na to :).
 1. Nivea -Výživné tělové mléko pro suchou až velmi suchou pokožku (250 ml, kolem 100 Kč)
-úžasně vyživující, krásně vonící, ihned vstřebatelné mléko, více informací jsem psala ZDE
-určitě DOPORUČUJI
2. Dove - Tělové mléko s vůní pistácie a magnólie pro všechny typy (250 ml, kolem 100 Kč)
-opět krásně vyživuje, vstřebává se rychleji, ale mléko od Nivei jsem měla radši, protože tohle už byla na mě moc sladká vůně
-DOPORUČUJI
3. Cien (Lidl) - Sprchový gel Berry Dreams (500 ml, 40 Kč)
-fajn sprcháč, pěkná vůně, nevysušoval, DOPORUČUJI
4. Oriflame - Sprchový gel s vůní levandule a fíků (400 ml, cena kolem 90 Kč)
-tohle byl fantastický sprcháč,  tělo mi vonělo i po osušení ručníkem a krásně provoněl koupelnu, tento si pořídím určitě znovu, takže DOPORUČUJI
 5. Fa sport - Antiperspirant (150 ml, v akci za 40 Kč)
-skvělý antiperspirant, nijak nedráždí - DOPORUČUJI
6. Rexona - Fresh (150 ml, v akci za 40 Kč)
7. Rexona - Sexy - oba jsou bez alkoholu, nádherně voní a ochrání proti pocení
8.Rexona - Women maximum protection (45 ml, od 100 do 150 Kč)
-nejlepší pomocník proti pocení, více chvály jsem o něm psala ZDE, vydržel mi 2,5 měsíce
-určitě DOPORUČUJI, za tu cenu se vyplatí, spreje mi vydrží tak měsíc
9. Avon - Toaletní voda Pretty Fabulous (50 ml, v akci za 99 Kč)
- hodně sladká vůně, slabá výdrž
-na mě už pak byla ta vůně hodně silná, takže já bych si ji znova NEKOUPILA
 10.Timotei - Šampon pro normální až suché vlasy; je bez parabenů s extraktem z organického jasmínu, arganovým a mandlovým olejem (250 ml, v akci za 50 Kč
-krásně pěnil, pěkně voněl, vlasy mi po něm vydržely pěkné 5 dnů, líbí se mi praktické otevírání
-za sebe DOPORUČUJI
11.Aussie - 3 minute miracle 
12.Aussie - Miracle moist shampoo
Tohle byly malé verze z časopisu, se šamponem jsem byla spokojená moc, vlasy jsem nemusela asi 5 - 6 dnů umýt, balzám byl pro mě průměr jako každý ostatní balzám na vlasy
-šampon bych si tedy ve slevě v plném balení koupila, balzám ne, protože je na mě drahý, když vím, že stejnou službu mi udělá levnější balzám
-více informací ZDE
13.Oriflame - Maska na vlasy Milk & Honey Gold (250 ml, v akci za 99 Kč)
-pro mě fantastická, skvěle vyživující maska pro mě v praktickém balení
-určitě DOPORUČUJI a více o ní ZDE
 14.Nivea - Zklidňující čisticí micelární voda 3 v 1 pro citlivou pleť (200 ml - v akci za 80 - 90 Kč)
-pro mě nejlepší přípravek na odlíčení
-v očích neštípe, krásně je odlíčí, pleť vyčistí, nelepí
-DOPORUČUJI, sama už mám další balení
15.Ziaja - Jemný odličovač očí (125 ml - já ho vyhrála, ale viděla jsem ho v Globusu asi za 50 Kč)
-praktické balení na cesty,
-oči odlíčil, neštípal - já DOPORUČUJI
16.Ryor - Výživný pleťový krém s mandlovým olejem pro suchou a citlivou pleť (50 ml, v akci za 80 Kč)
-na mě byl extrémně mastný a hrozně mi vadila ta silná vůně, takže jsem ho pak používala na nohy :D
-já už bych si ho NEKOUPILA
17.Avon - Výživný pleťový krém s výtažky z oliv (75 ml, dostala jsem jako dárek, ale cena se pohybuje tak kolem 70 Kč)
-pleť byla jemná, vyživená, krém nebyl nijak hutný, pěkně, lehce voněl
-DOPORUČUJI
 18.Avon - Chladivý krém na nohy s vůní třešní (75 ml) - fajn krém, ale hodně tekutý a nijak extra vyživující
19.Avon - Peeling na nohy v vůní třešní (75 ml) - jemný peeling
-oba výrobky i se sprejem jsem koupila v sadě za 99 Kč
-já už bych si asi tyto výrobky nekoupila, sice krásně voní, ale na peeling jsem líná, takže jsem ho spotřebovávala dlouho a krém bych chtěla více vyživující
20.Avon - Intenzivní krém na ruce a nohy s ovocem Acai a plody Amazonie (75 ml, cena kolem 70 Kč)
-nádherně vonící, ihned vstřebatelný a extra vyživující krém
-byl to nejlepší kousek na ruce, který jsem kdy měla - DOPORUČUJI, více ZDE
21.Palmer´s - Kakaové máslo (malé balení, taky jsem ho vyhrála)
-bylo fajn, krásně vyživilo, kakaové vůně nemám ráda, ale tahle nebyla intenzivní, takže mi nevadila
-koupila bych si klidně velké balení
22. Nivea - vzoreček šampon pro barvené a poškozené vlasy
23.Nivea - vzoreček kondicionér pro barvené a poškozené vlasy
-vzorečky mi vyhovovaly, šampon pěkně pěnil, vlasy vyčistil a po kondicionéru jsem vlasy krásně rozčesala, byly hladké, vyhlazenější, plného balení bych se tedy nebála
24.Tetesept - Sůl do koupele krém a pěna kokosové mléko (80 g, já ho měla v DM boxu, ale stojí myslím 40 Kč)
-plní vše, co slibuje na obalu, 1 sáček = 1 koupel, vydrží 15-20 minut, pěkně vyživí, nevysušuje, tělo pak bylo krásně provoněné
-DOPORUČUJI
25.Tesco - Derma Intensive + Original - balzám na rty (byli 3 v balení za 30 Kč)
-takový pěkně mastňoučký, na rtech vypadal, jak kdybyste si dali průhledný lesk
-byl fajn, DOPORUČUJI
26. Rossmann - nejlepší houba na mytí za 15 Kč
-vůbec se nerozmotala, nerozpadla, krásně napěnila

Napište mi, s jakým výrobkem máte zkušenosti nebo který byste na základě mého článku rády vyzkoušely :).

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





25 komentářů:

  1. Já ted používám tu Ziaju odličovač očí a na to, že nemám nijak extra citlivé oči na produkty, tak mě malinko štípe.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, toho je :-D Krásná spotřeba.
    Ta fialová řada Planet spa od Avonu náádherně voní, mám doma pleťovou masku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní spotřeba, koukám, že nejsem jediná, dko rozstříhává obaly :D Jinak zrovna jsem si koupila tu Rexonu Maximum protection jen tu fialovou verzi a zatím jsem moc spokojená. A Nivea mléka jsou skvělá :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. určitě zkusím výživné tělové mléko od Nivei :)
    a Rexona je skvělá, také mám tuto ve spreji hrozně ráda! stejně tak odličovač očí od Ziaji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaju odličovač už chcem dlhšie skúsiť, tak vďaka za tip, že je dobrý :) aj tú soľ Tetesept kokosové mlieko určite skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty krémy na nohy od Avon jsou užasné, taky je mám =)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, moc mě zaujal ten sprcháč od Oriflame, asi se po něm mrknu. Micelárku od Nivey taky momentálně používám a jsem spokojená :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Aussie šampóny jsou suprové, měla jsem je dlouho před tím, než byly u nás z Anglie :D Avon krém Planet Spa jsem tuhle okukovala v katalogu, tak možná ho risknu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu Nivea micelárku mám taky moc ráda! :) Stejně tak Rexona antiperspiranty :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. kedysi som tiež používala Nivea mlieka, ale teraz už výhradne Dove:)

    OdpovědětVymazat
  11. Na té první fotce ti to moc sluší :-) Jsi velice sympatická :-)

    OdpovědětVymazat
  12. páni to je produktů, díky za tipy! určitě nějaký vyzkouším :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelý článok ja som veľa z nich tiež vyskúšala :) Niektoré sa mi páčili viac, niektoré menej... :)

    Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  14. Plno věcí jsem už zkoušela a jsem také spokojená

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu hodně přemýšlím nad tím Aussie šamponem, jelikož si musím vlasy mýt každý den a opravdu mě to nebaví :D
    Zvu tě na můj blog, přesněji na probíhající giveaway http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě se inspiruju! :) Šampon od Timotei také používám a nemůžu si stěžovat! :)

    www.anejune.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. podobný článek se chystám udělat tak asi rok! :-D ..Ale nikdy se na to nějak nezmůžu, takže tě obdivuji! :-)

    ">Handbag for ladies

    OdpovědětVymazat
  18. dobre vela si toho minula :) aj ja planujem tento clanok tento tyzden uz sa mi konecne nieco nahromadilo :) Inak suhlasim Nivea micelarka je NAJ :)

    Pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  19. Nechápu, jak ti ta Rexona Maximum protection může vydržet 2,5 měsíce. Já ji mám už třetí a vždycky je akorát tak na měsíc. To si musíš toho antiperspirantu mazat fakt trošičku.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji používala vždycky ráno a stačila ta troška a fakt mi tak dlouho vydržela. Já i když jsem měla třeba ten garnier neo nebo mám jiný tuhý deodorant, tak mi vydrží vždy nejmíň 2 měsíce :)

      Vymazat
  20. Wow, poslední dobou jsem tu kosmetiku pěkně zanedbávala, tak bych zase měla začít, protože pleť už se ozvala :D :)
    P.S. Zvu tě k sobě na giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2014/12/afterchristmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. Miluji ten krém na ruce od Avonu! Krásně voní. :)

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. maska na vlasy od oriflame je super!:)
    www.laurazoey.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Ten sprchový gel s levandulí jsem si taky koupila, tak jsem na něj zvědavá :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*