Krásné Vánoce ♥

/
39 Comments
Krásný den všem :),
chci Vám popřát nádherné Vánoce, ať prožijete klidné vánoční svátky se svými blízkými, užíváte si vánoční pohodu, cukroví, pohádky. Ať pod stromečkem najdete vše, co jste si přáli :).

Na fotce můžete vidět, jak jsem nakonec dárečky zabalila já. Co myslíte, budou se dotyčným líbit takhle zabalené? Já myslím, že by mohlo - mě se líbí :D.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




39 komentářů:

  1. Také si myslím že se to bude líbit, je to moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. já budu balit až zítra, ale vůbec se mi do toho nechce. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Veru zabalila si všetko veľmi pekne :) určite sa všetkým bude tvoje originálne balenie páčiť :)
    pekné sviatky aj tebe

    OdpovědětVymazat
  4. I Tobě krásné Vánoce, Verunko. Mě se takhle dárky líbí, je to originální s tou větvičkou, skvělý nápad! :) Jen papír bych zvolila spíše stříbrný.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky zabalené :) Já tobě také přeji šťastné a veselé Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně zabaleno, to já se můžu jít bodnout :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně zabalené :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. V jednoduchosti je krása :). Já letos balím do šedého s vločkami, k tomu červenou stužku a červené jmenovky, taky jsem spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  9. I tobě krásné a klidné Vánoce:) Jinak mě se šíleně líbí jak jsi dárečky zabalila! Jeduše ale krásně:) Lepší než nějaké kýčvyté obaly...

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  10. tak jednoduché ale tak krásne <3 nie darmo sa hovorí že v jednoduchosti je krása :) na toto úplne sedí

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky zabalené dárečky :)
    I tobě krásné Vánoce ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, ty vypadají opravdu krásně! Taky ti přeju krásné Vánoce. Hezky si je užij!
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. máš to vážně pěkně zabalené :) těch mašliček jsem letos taky hrozně nakoupila, hned dárky vypadají líp! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají krásně :) Mám ráda, když jsou dárky zabalené do stejného papíru, bohužel u nás jsou zbytky papírů z let předešlých, a tak to dapodá tak, že co dárek, to jinej papír :D

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. vypadají krásně, přírodně a jednoduše :) já letos balím do červené se santama :) Tak ať se všem dárečky líbí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dárečky máš krásně zabalené :) Taky Ti přeji Veselé Vánoce a bohatého Ježíška :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Já balila včera a bohatě mi to stačilo :D Díky bohu jsem toho moc neměla, protože jako líný člověk mám nejradši vánoční tašky :D Taky Ti přeju krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  18. wooow! :)) veľmi pekne si to zabalila :)) mňa to čaká až zajtra :D

    OdpovědětVymazat
  19. v jednoduchosti je krása, taky jsem uvažovala o takovém balení, ale neměla jsem papír:D takže jsem skončila u tradičních stromečků:D Máš to moc pěkné:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se ty dárky moc líbí. Taky přeju krásné Vánoce a šťastný nový rok! :)

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě se budou líbit :-) Krásné Vánoce i Tobě a celé rodině :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  22. Vau tak toto vypadá super :) Ako vidím, tvoji blízky budú mať štedré vianoce od teba :P :D Veselé Vianoce prajem! :)

    Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě budou! Krásné vánoce! <3

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem balila nakonec asi jen hodinu.
    Krásné Vánoce, vidím, že jsi také štedrý Ježíšek =)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš zajímavý styl balení :D :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Téééda, takových dárečků, to muselo udělat radost :) Přeju krásné vánoce Verunko :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  27. Ty mas ale darecku, ja mrla mozna polovinu, ale za to vetsina drahsich.. ja osobne preferujinspise leskle a barevmevanocni papiry. Ale mas to hezky nazdobene,muselo to dat praci:-) doufam ze se jim to libilo

    OdpovědětVymazat
  28. Krásně zabalené dárečky! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Všem moc děkuji za komentáře, jste zlaté ♥

    OdpovědětVymazat
  30. Nápad s větvičkou bezva i ten stejný papír, aspoň všem bude jasno, kdo je dárce :o)

    OdpovědětVymazat
  31. Jéé to je nádherné! Mně se to rozhodně líbí moc, je to originální a vypadá to krásně přirozeně, žádné násilné přeplácané barvy, skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  32. zabalené sú veľmi pekne :) si bola nejako štedrá ja som toľko darčekov veru nerozdala .. :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Jééj... Pekný nápad s tým ihličím :D Mne by sa to určite páčilo.

    www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  34. to je úplne krásne zabalené :)) až tento rok..no vlastne už minulý :D som si v podstate uvedomila,že som nikdy darčeky pekne nebalila :((

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*