Kdo chce mít krásné, vyživené ručky? {Avon Planet Spa}

/
15 Comments
Krásný den všem :),
tady už sněžííí, to je krása koukat z okna :).
Dnes Vám přináším tip na jeden úžasný krém na ruce.
Krémů na ruce jsem měla už dost, ale tenhle je pro mě absolutní favorit.
Oficiální popis:
Intenzivní krém na ruce a nohy s ovocem acai a plody z Amazonie. Hydratuje pokožku rukou a zvláčňuje kůžičku kolem nehtů. Zanechává pokožku vyhlazenou a zářivou.
Obsah 75 ml.
Můj názor:
+
krásná vůně, balení
ihned vstřebatelný, i když to přeženete a dáte tam víc, tak se krásně rozetře
ruce vyživené, jemné
kůžička kolem nehtů krásná (už žádné záděry)
hutnější konzistence
cena (do 79 Kč) - různé akce
-
osobně jsem na krému nenašla žádné zápory :)

 Složení:
A jaký krém je Váš oblíbenec? Zkoušely jste tento krém?

Mějte se krásně,

Pa Veru ♥




15 komentářů:

  1. PlanetSpa od Avonu som si obľúbila len nedávno a to cez ich peeling na ruky a nohy s bambuckým maslom :) A sľúbila som si že si musím kúpiť viac z tejto rady :) Možno vyskúšať aj toto keď sú na to také dobré recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně používám "zimní" krém, jinak nejčastěji garnier :) tento jsem ještě nezkoušela, hezká recenze ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Krém jsem nezkoušela, už docela dlouho jsme si popravdě z Avonu nic neobjednala, ale možná to zase vyzkouším, jelikož tvoje recenze vypadá dost pozitivně :) Navíc na suché ruce přes zimu trpím, tak by se něco hodilo :)

    Ráda bych vás všechny pozvala ke mě na blog na adventní giveaway :)
    odkaz tady: Pieces of FRECKLED style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. U nás už taky sněží :) Krém na ruce bych potřebovala a tenhle vypadá skvěle, děkuji za tip Veru, super recenze :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. balení má moc pěkné a určitě i božsky voní <3

    OdpovědětVymazat
  6. U nás také sněží! :) Snad to vydrží :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že tento krém mám a úžasně voní! A ačkoliv pocit 5 minut po namazání je strašně příjemný, tak okamžitě po namazání z něj tolik nadšená nejsem, protože cítím jakoby nějakou masku na rukou.. Ale po pár minutách to přejde, takže ho ráda používám... ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Ešte nikdy som ho neskúšala, no vyzerá fakt super. Pekne si ho aj opísala. U nás včera snežilo celý deň, bohužiaľ dnes už nebolo vonku skoro nič vidno, tak dúfam, že ešte nasneží. Neviem prečo ale včera som k tomuto článku nevedela pridať komentár :D. Môjmu pc asi šibe :D :D.

    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  9. Já ted používám krém z MarksSpencer, který jsem dostala k narozeninám, ale mám docela problém si na to myslet a krém na ruce pravidelně používat..:D ještě jsem žádný nevypotřebovala :D

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, rada by som ťa pozvala na Giveaway na mojom blogu :) myslím že cena sa ti bude páčiť.

    http://baribircak.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá dobře, já používám taky od Avonu krém na ruce, ale jiný a jsem s ním spokojená :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  12. Ja chcem mať jemnučké ruky! tento som ešte neskúšala, ale recenzia sa ti podarila Veru :) v zime mávam veľmi suché ruky, takže si ich mastím kokosovým olejom

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně ten samý jsem kupovala babičce a je z něj nadšená a já k němu chodím tajně čicht :D

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. také hrozně ráda koukám, jak sněží :)
    jé, tento tip se mi hodí, něco na výživu rukou hledám už dlouho a stýle s ničím nejsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super článok :) ten krém krásne vonia ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*