Elegantní Honor 6 - pojďte soutěžit

/
19 Comments
Krásný den všem :),
dnes tu mám článek o novém smartphonu - Honor 6.
 Jedná se o první 8 jádrový (jehož 4 jádra jsou připravena na maximální výkon a další 4 sjou více zaměřená na úsporu energie) smartphone na světě s připojením na superrychlou síť LTE Cat 6.

Funkce SmartPower 2,0 optimalizuje hardware a software pro úsporu energie. Spolu s baterií s obří kapaticou 3100 mAh dokáže pracovat až 2,7 dne při běžném používání.

Báječný 13 Mpx zadní a 5 Mpx přední kamera.
Má rychlé automatické zaostřování mezi snímky a snímání HDR, kdy si poradí i s tmavými oblastmi v protisvětle.
Zobrazení je na 5 palcovém Full HD displeji s inteligentním nastavením jasu a barev. Aby byl displej stále jako nový, má povrchovou úpravu proti ulpívání otisků a 3. generaci Corning glass s enormní odolností proti poškrábání.
Velikost úložiště je skvělých 16 GB a váží pouze 130 g.

A co se nejvíce líbilo na smartphonu mně?
+elegantní design, moc se mi líbí ty stříbrné boky
+velký displej
+rychlost wifi, rychlost smartphonu
+skvělý fotoaparát (lepší než můj foťák :D)
+úžasný zvuk
+moc pěkná videa
+výdrž baterie - koukala jsem se na seriály, pořád byla na internetu, instagramu a stačilo jej po 2,5 dnu nabít
+poměr cena/výkon (8999,-)
+je lehounký
+opravdu nebyl nijak zapatlaný displej

A víte, že vy si o tohohle krasavce můžete taky zasoutěžit? Tak šup šup ZDE :)

Jak se Vám Honor 6 líbí? Přejete si třeba na Vánoce nějaký telefon?

Mějte se krásně, těším se na Vaše komentáře
Pa Veru ♥




19 komentářů:

  1. wow tak ten vypadá luxusně! Já jsem nedávno k narozeninám dostala mého Samsunga takže si na Vánoce mobil nepřeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá krásne ♥ a zvolila si super farbu, biele mobily sú najviac! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc pěkně! :) já mám svůj mobil ani ne rok, takže nový nepotřebuji :)

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujal tvar! Ten je fakt úžasný:)
    https://difdirections.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vau! to je láska na prvý pohľad, vyzerá geniálne :)
    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tomto telefonu slyším poprvé, ale vypadá dost podobně jako ten můj Huawei P7 a s tím jsem naprosto spokojená :)

    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc pěkně, mám ráda bílé a tenké smartphony :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Já zůstávám u svého milovaného iPhonu:) snad ještě nějakou tu dobu vydrží

    OdpovědětVymazat
  9. Vau tak vypadá naozaj super :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc pěkně a máš úžasný svetřííík =))

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá super, a to jsem doteď o této značce neslyšela :) a krásný svetr s tučňáčkem mááš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Honor vypadá pěkně, jelikož můj mobil vypadá že již dlouho nevydrží, koukám po novém a tento mě zaujal již v obchodě :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten telefon vypadá skvěle. Hrozně se mi líbí tyhle jednoduché telefony. Dokonce mi přijde, že poslední dobou tyhle 'bezznačkové' jsou lepší než ty s profláknutou značkou. Každopádně vypadá hodně zajímavě. Naštěstí mám pořád dost dobře fungující s3 mini, takže po žádném momentálně neprahnu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá parádně , bohužel už na Vánoce , ale je taky super :P

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá hezky i když bílé mobily moc nemusím, já jsem nový mobil dostala minulý rok na narozky (dva dny před Vánoci) takže jiný určitě nepotřebuji, se svým sony jsem max. spokojená. Ale jinak podle toho co píšeš vypadá suprově - cena/výkon ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. no ja by som si pomaly mala začať vyberať telefón, lebo ten starý odchádza, takže mi tvoja recenzia padla vhod, na tomto sa mi páči foťák, no displej by som brala menši...nosím aj menšie kabelky:D

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerá veľmi pekne, je veľmi jednoduchý a praktický. :)
    http://taniablog02.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*