DIY - jmenovky na vánoční dárky

/
30 Comments
Krásný den všem :),
článek s tipem na zabalení dárků se Vám podle komentářů a zobrazení líbil, tak jsem se rozhodla také pro článek s inspirací na jmenovky na dárečky. Tak kdo se nechá inspirovat?

A jak jste na tom s dárkama? Nakoupeno/zabaleno? Pochlubte se :).
Budete nějaké jmenovky vyrábět/kupovat nebo jen napíšete na dáreček tužkou?

Jen připomínám, že můžete stále soutěžit o kosmetický balíček ZDE a taky o smartphone Honor 6 ZDE .

Mějte se krásně, Pa Veru ♥




30 komentářů:

  1. už mám úspěšně vše zabalené, jen ještě ozdobit jmenovkami a hotovo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak tam nenalepím jmenovku hned, tak zapomenu co v tom je a pro koho to je :D Už jsem to musela dvakrát i rozbalit :-D

      Skills of Art

      Vymazat
    2. :D Já si to tam taky musím napsat hned, jinak bych to zapomněla :D

      Vymazat
  2. Je to krásný. Hrozně mě tu nějaké zaujaly, stahuji si obrázky na příští rok. Letos mám skvělé koupené už z loňského roku. Ale mám hrozně ráda takový nápady. Vydržela bych na ně zírat hodiny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dárky mám už zabalené a jmenovky jsem nějak neřešila, protože na to nemám buňky :D Vždycky všechno vypadá mnohem hůř než očekávám. :D
    Ale tyhle vypadají moc pěkně. :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to taky vždycky nijak neřešila, ale letos jsem si řekla, že budu kreativní :D

      Vymazat
  4. Krásné jmenovky ♥ taky se budu snažit dárky nějak ozdobit, takže tohle se určitě hodí :) Díky za tipy! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné menovky ^^ najviac sa mi páčia tie jednoduché hviezdičkové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hvězdička je jednoduchá a přitom se mi taky moc líbí :)

      Vymazat
  6. Já dárky balím tradičně v den, kdy dávají Lásku nebeskou, což je letos 22.12. Udělám si čaj, všechny dárečky vyndám ze skříně a větinou to akorát vyjde na celý film :) Docela se těším, až zase budu mít prostor ve skříni :-D Jeden rok jsem je zkoušela dát pod postel, ale balící papír kočku natolik zaujal, že u pár dárků byly v balícím papíru dírky od drápků :-D

    Jmenovky jsem si letos vyráběla svoje a to z vánoční lepící pásky a čtvrtky :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším, až se mi uvolní místo ve skříních :) no jo kočka si chtěla hrát :D

      Vymazat
  7. Jo a ještě.. dnes jsem zrovna koukala v M&S na krásné jmenovky, i za docela fajn cenu pro ty, kteří nekupují hodně dárků a nepotřebují jmenovek hodně. Já bych asi vyhlásila bankrot :-D (39.- asi za 6ks? s tím počtem si nejsem jistá).. akorát mě na nich prostě vadí, že je ten popisech Veselé Vánoce a od: a pro: v Angličtině.. :/

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  8. Jeeej, skvelé nápady!! Ja už mám síce menovky vyrobené, no určite sa nechám inšpirovať na budúci rok. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  9. Dárky už mám nakoupené, jen ještě čekám na pár drobností. Balím tradičně na Štědrý den, mezi přípravě bramborového salátu :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě se nechám inspirovat a vzhledem k tomu, že dárky ještě nemám koupené, tak budu balit na poslední chvíli:D
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

  11. Krásný blog:) Nechceš se vzájemně sledovat? (blogvin, instagram, fb)

    vik-ladyla.blogspot.cz
    instagram
    facebook

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek Veru, já už mám skoro všechno nakoupeno, ale balím většinou až přímo na Štědrý den, aby mi to čekání na Ježíška rychleji uteklo :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý nápad děkuju za inspiraci, už mě nabaví psát lihovkou na balící papír jméno :)

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jmenovky jsou boží! nejvíc se mi líbí ty hvězdičky! Já jsem většinu dárků nakoupila včera, takže asi jen dokoupím nějakou maličkost a mám to z krku :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ty hvězdičky jsou skvělé! Akorát já jsem hroznej lenoch a většinou píšu rovnou jméno na balící papír...

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to zajímavě :-)
    já většinou vystřihnu z balícího papíru nějakou postavičku nebo co tam je a napíšu tam jméno .-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají dobře! ale já už mám koupené z ikey..:) stály snad jen 40 kč, tak jsem si je vzala :D

    OdpovědětVymazat
  18. To se mi hodí, akorát se chystám dárky zabalit :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  19. Velmi pěkné typy

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to skvěle, díky za inspiraci :))

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné, před chvílí jsem jedny taky vyráběla ale ještě budu a tohle je krásná inspirace, jediné co nemusím je Santa :D :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  22. někdy bych si přála být šikovnější a kreativnější, abych něco takovéhohle mohla vyrobit .. já píši klasicky na papír jména jen fixou :D

    OdpovědětVymazat
  23. To je mile. Teprve budu balit.

    Krasne Vanoce!

    OdpovědětVymazat
  24. ja som to tento rok vymyslela rýchlo na balíček sme nalepili biely štítok, ktorý som orámovala červenou vlnovkou a dovnútra už len napísala meno:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*