DIY - Inspirace - balení vánočních dárků

/
44 Comments
Krásný den mé milé čtenářky :),
dnes Vám přináším tipy na balení dárků.
Tento rok jsem se rozhodla, že nebudu balit dárky klasickým balicím papírem, ale budu balit stejným nebo podobným způsobem jako můžete vidět zde na obrázcích.
Co na tento typ balení dárků říkáte Vy? Líbí se Vám? A jak budete dárečky balit Vy/ nebo už máte zabalené?

Mějte se krásně, užijte si víkend a ať Vás dnes neodnese čert :)

Pa Veru ♥




44 komentářů:

  1. Je to velmi hezké, ale budu balit klasickým způsobem (je s tím min práce) :) Teď zrovna ve volných chvílích intenzivně sháním dárky dárky pro celou rodinu a dává mi to zabrat...

    OdpovědětVymazat
  2. Já je budu mít naaranžované v průhledné fólii se stužkou. Sice jsem to ještě nezrealizovala, ale už vím jak to bude vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super nápad balení dárků :) Možná se inspiruju tím sobem :) Dárky balím klasicky a většinou na poslední chvíli den před Štědrým dnem.

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuji všechny takhle kreativní lidi :D Já neumím použít ani klasický papír, takže je většinou dávám do tašek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tohohle a podobných je teď všude mraky, ale nedivím se, je to moooc hezké ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Já každý rok vymýšlím co nejoriginálnější balení a u nás v rodině si ze mě dělají srandu, že je určitě kolikrát než obsah dražší ten obal na dárek :D :) ale mě to prostě baví dotahovat do detailu :) pěkný článek Veru!

    OdpovědětVymazat
  7. Mne vy sa s tym prplať nechcelo, ale vyzerá to krásne ^·^

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, ale já na tohle bohužel nemám trpělivost. Vždy koupím nějaký pěkný balicí papír, pasující stužku a hotovo :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  9. To je krása, to by mi bylo líto i rozbalit... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky hrozně moc za skvělou inspiraci, jdu do toho! to budou všichni koukat pod stromečkem..vůbec by mě to nenapadlo :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to krásne ale nechcelo by sa mi do toho, vždy iba kúpime darčekové tašky a je to:D

    OdpovědětVymazat
  12. Na podobné obrázky jsem taky narazila, hlavně na Pinterstu. Líbí se mi, že je to takové jednoduché, ale z jednoho kusu papírů a pár doplňků se dá vymyslet tisíc různých kombinací :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa to veľmi páči. Každý rok balím darčeky nejako inak. Ten sobík je úžasný aj s tým nápisom. Pekná inšpirácia. Inak, chcela by som ťa pozvať na Vianočnú Súťaž, ktorá prebieha na mojom blogu. Stačí splniť pár podmienok :)
    Stronger2gether Giveaway

    OdpovědětVymazat
  14. moc pekný nápad! ja ešte zabalené nemám akurát dnes som kúpila :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Veru, tak to máš moje uznanie, keď budeš mať na takéto balenie trpezlivosť, ja by som určite nemala :) ale je to skvelý nápad.Ja darčeky ešte nemám ani nakúpené, zbalené už vôbec :/
    www.mybeautygram.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Verunko moc krásné, loni jsem balila také do obyčejného hnědého papíru a pouze s hnědou přírodní stužkou a mělo to moc úspěch =)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak přesně takové inspirace letos hledám. Vím, že už loni jsem chtěla balit dárky do papírového obyčejného balícího papíru, ale nakonec jsem přeci jen skončila klasicky u papíru s potisky Vánočních ozdob :D Letos si na to ale dám vážně pozor a nechám si záležet. A už jsem si tu vyhlídla jeden moc pěkný ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je rozkošné! Balení dárků budu asi jako vždy řešit až na poslední chvíli.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Zrovna včera jsem na pinterestu hledala rúzné inspirace na balení dárků :). Hrozně se mi líbí ten "obyč" béžovohnědý papír a k tomu nějaké hezké stuha nebo ozdoba :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala bys mi prosím odkaz, pod čím jsi to na pinterestu našla? díky moc :)

      Vymazat
  20. Před Vánocemi se bude hodit! Ten sobík je prostě boží!:)
    https://difdirections.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Veľmi sa mi to páči, je to skvelý nápad :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  22. Je to přímo rozkošné :-) Ale u nás se jede ten normoš způsob balení, a já už navíc nakoupila přímo úžasné balící papíry :-)

    Jinak jsem tě nominovala do Tagu na mém blogu :-) Není to povinné, ale budu velmi ráda, pokud si ho vyplníš. Já si pak počtu tvé odpovědi.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nominaci, je to pěkný tag, takže ho taky udělám :-)

      Vymazat
  23. Ty jsou tak krásné, že by mi bylo líto je otevřít, abych je nezničila :D Hlavně ten s tím sobíkem je úžasnej :) Já budu dárky balit klasicky, jen si seženu nějaký pěkný balící papír a vyrobím jmenovky :)

    OdpovědětVymazat
  24. to je krásné, kéž bych si s tím uměla takto vyhrát, já jsem ráda, když tewn dárek obalím do balícího papíru nějak, aby to vypadalo k světu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Je to krásné, ségra si z toho bere inspiraci :D
    Já na to balení moc nejsem. Jsem ráda, když to zabalím jakž takž dobře, stejně se to roztrhá :D
    Ale pozor! Letos jsem si koupila takové ty ozdůbky, hvězdičky, zda-li se to tak dá nazvat a přilepím to na balíčky :D

    OdpovědětVymazat
  26. Jůů to jsou skvělé tipy, já jsem vždy strašně nešikovná co se balení týče :))

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se líbi opravdu všechny obrázky,ale nejvíce se mi líbi ten poslední;)..opravdu skvělí nápad!;))
    To budu muset také zkusit. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  28. Jé, takové balení se mi líbí :-) Já budu balit dárečky normálně balícím papírem :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  29. To je roztomiloučké ♥♥

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Super inspirace. Tu jsem potřebovala :))

    OdpovědětVymazat
  31. Myslím, že takto zabalené dárky mnohem víc potěší! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Je to velmi krásna inspiracia, no skoda ze ja som na taketo veci totalny antitalent čize ja to všetko nechavam na sestru, ktorá je sikovnejsia v takychto veciach nez ja..:-))
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  33. Děkuju všem za pěkné komentáře, jsem ráda,že se Vám článek líbí :-) :*

    OdpovědětVymazat
  34. ježííííš tak to je milé :) sobík top :) ale inak všetky sú fajn napády

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  35. Tohle je tak hezký, že bych to už ani rozbalovat nemusela. Když se zamyslím, jak dárky ne/balím já, tak je mi až hanba! Krásný svátky!

    OdpovědětVymazat
  36. Zajímavé čtení. Pěkný adventní čas přeje http://slavinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Ahoj :)) zkus kouknout ke mně :)) tay jsem teď balila dárky, tak třeba budou inspirací pro Tebe příště :) pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*