Copak se mi podařilo vyhrát?

/
24 Comments
Krásný den všem :),
zase se mi podařilo vyhrát v giveaway a tentokrát u Marti z TheBlondieverse :).
Vyhrála jsem tohle krásné zrcátko, které je z této stránky http://www.alokin.cz/cs/ Alokin.
Přišlo zabalené v krásné krabičce.
Zrcátko je ručně vyráběné šikovnou slečnou Nikol Wlochovou a tím je každý výrobek jedinečný.

 Zrcátko je úplně nádherné, vše krásně propracované. Zadní strana má vyryté růžičky, ale bohužel to se mi nepodařilo krásně vyfotit. Zrcátko je luxusní chlouba mojí kosmetické taštičky :).
 Má normální a zvětšující stranu.
Pokud Vás zrcátko zaujalo a chtěli byste si udělat radost Vy samotní nebo byste rádi udělali radost někomu druhému, tak dále v nabídce mají: šperky (náušnice, přívěsky, náramky, prsteny, brože), svatební předměty,doplňky (šperkovnice, rámečky, svíčky), ale najdete tam taky nádherné šaty.
Alokin můžete najít i na FB :).


Tak jak se Vám zrcátko líbí? Pokud jste na stránky koukali, co byste si tam vybrali Vy?

Mějte se nádherně a přeju Vám krásný víkend,

Pa Veru ♥




24 komentářů:

  1. Ty máš na ty výhry obrovské štěstí! :) Zrcátko je krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem Veru, máš šťastíčko :) Zrkadlo je veľmi pekné, mám rada takéto jedinečné handmade vecičky :) Zaručene ho žiadna iná nevytiahne z kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to zrcátko vypadá krásně. Úplně by se mi ho chtělo vytahovat neustále z kabelky :) Gratuluji k výhře! :) Ta vždy potěší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem ho u Martinky okukovala :) je krásné takže gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je roztomilý :) Mně se ještě nikdy nepodařilo nic vyhrát :D

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásná výhra. Gratuluji :)*

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc krásné! a ty šperky tam...a svatební doplňky...krásné

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, gratuluju!:) Ty jsi fakt talent na GA :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  9. :-o to je tak nádherné, to teda čumím! Moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi teda šťasný člověk, já jsem nikdy nic nevyhrála :D Gratuluji =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem :) Určitě se na Tebe taky štěstí usměje

      Vymazat
  11. vau je nádrehné!! :O

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty máš takové štěstí na výhry :) Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Wow! Tak to je nádherné zrcátko :)) Gratuluju k výhře! :)
    Jinak máš moc krásný blog, přidávám se k pravidelným čtenářům :)
    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. krásné zrcátko a gratuluji k výhře, ty máš pěkné štěstí, pořád vyhrávááš!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju moc za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak to gratulujem :) jasom ešte nikdy nevyhrala :/ :D nejak nemám to šťastie

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
  17. Zase gratulujem :D Krásne zrkadielko :)

    suzzie-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. počúvaj, ale ty ozaj tie súťaže vyhrávaš akosi často...:))))) gratulujem!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*