2. odměna - vánoční :).

/
34 Comments
Krásný den všem :),
jak jsem psala v článku ZDE, když dostanu nějaké produkty k vyzkoušení v rámci spolupráce, tak pak odměním zase já Vás - to máte radost, že? :)
Co tedy můžete ve vánoční krabičce vyhrát?
1)pěnu do koupele
2)krém na ruce
3)sadu pilníčků na nehty
4)výbornou čokoládku

A podmínka?
Napište mi do komentářů, když byste si měli přát na Vánoce jen 1 materiální věc, která by to byla?
+ připište e-mail :).
Soutěž potrvá do středy 17.12.2014 do půlnoci a je pro soutěžící z ČR i SR :).
Já se budu těšit na Vaše odpovědi a výherce vyhlásím hned ve čtvrtek 18.12.

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




34 komentářů:

  1. Keby som si mohla priať čokoľvek, tak by som veľmi chcela letenku do New Yorku, je to môj veľký sen. Snáď sa raz splní :)

    hanzalikovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Chcela by som dostať tento balíček....:-) Ale ak to má byť niečo mimo neho, tak by ma potešila ďalšia knižka od Jo Nesba:-) daybydaybyivana@gmail.com
    Day by Day

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem si přála jednu jedinou věc a to iPad mini,který už leží ve skříni a čeká na mě :) Každopádně už teď vím,že dalším mým Vánočním snem je letenka někam pryč,chtěla bych celý prosinec strávit někde u moře v cizině :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Když bych si měla přát jen jednu věc, tak by to byl pořádně huňatý župan :-)))
    Mail mám na seznamu: USedmikrasky.
    Moc hezké ceny jsi vybrala.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný balíček :) U mě by to určitě byla letenka do USA :).
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. :) Ani neviem ,čo by som si mala priať. Dokonca som nad tým ani nepremýšľala , ale možno nejaké pekné pyžamko :)))
    Balíček je strašne skvelý ! :)
    siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby to mohlo být cokoliv, tak notebook, abych si ho nemusela kupovat ze svého :D
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, krásná soutěž :) Já momentálně si nejvíc přeju nový mobil, protože s tím mým starým asi brzo přijdu o nervy, jak se pořád seká a sám vypíná :D
    svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  9. Z materiálních věcí asi nějakou sadu od Applu - Macbook, Iphone..:)
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jee mě napadá tolik věcí které by se mi hodily :D Po oblečení až přes nábytek! :D Ale nejvíc bych si tedy přála komodu do pokoje k zrcadlu s nějakým úložným prostorem na ty moje krámy :D
    theresaringlet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mě by momentálně potěšil úžasný zimní kabát, co jsem si včera zkoušela v OC :-) Tím jsem ale tedka jenom moc ovlivněná a proto bych chtěla něco, co chci už dlouho a je mi líto za to dát peníze - pořádnou zrcadlovku :-)) Focení mě baví už od malička a když bych se mohla s fotkama pochlubit i na blogu, je to jasná volba :-))

    Každopádně dobrá otázka, chvilku jsem musela popřemýšlet :-D
    Měj se hezky,
    Kveha@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já si nejvíc přeju diář. To je fakt věc, bez které se neobejdu ani za nic :)
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jůů, super soutěž :-)
    Já bych chtěla dostat asi tablet - který dostanu :D tak dobrý.
    Email: ketfl@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já si letos nejvíc přeji nové dioptrické brýle, ty současné mám už asi osm let, tak by to chtělo obměnit. Běžně nosím kontaktní čočky a brýle jenom večer doma, ale nějaké nové hezké bych nosila běžně na den a čočky bych zase na chvíli odložila :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná soutěž Veru :)
    Mě by moc potěšil nový korálek na můj Pandora náramek :)
    pandicka.vendy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :)
    Kdybych si měla přát jen jednu věc, bylo by to zdraví všech mých blízkých. Ale pokud jde o věc jako takovou, ráda bych dostala něco, co neočekávám - třeba něco od přítele, co by mě potěšilo. Něco, co se mi někdy/někde líbilo a přitom si to nepřeju :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  17. Ja by som si priala nejaký dobrý foťák, ktorým by som mohla fotiť na blog pretože s mobilom sa mi fotí naozaj zle kvôli nevhodnému svetlu atď...
    komova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkná soutěž :-) Já bych si přála župánek :-)
    lucifikx94@gmail.com
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  19. mobil, protože nový už nutně potřebuji :D
    thecityofdreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. První co mě napadlo jako materiální přání je ta tvářena od I love makeup z tvého minulého článku:D Síla asociace je neuvěřitelná :D
    lucieswlife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Kdybych si mohla přát cokoli, tak by to byla asi nějaká letenka ..Londýn, NY, Paříž nebo tak něco:)
    vellunks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Čo by som chcela? Nie som náročná vôbec :D asi vlastnú posilku :D
    kika.yeaah@gmail.com

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné! :) Úplně ze všeho nejvíc si momentálně moc, moc, moc a moc přeju myčku nádobí, ale bohužel to zatím nehrozí, ještě dlouhou dobu mě čeká hrozná pruda v podobě haldy špíny... :(
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezká GA!!!, já bych si přála pastelově žlutý polaroid :) beautypusinka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé to vypadá všechno moc hezky, tak roztomile ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  26. Nevím, jestli je to materiální "věc" :D ale chtěla bych psa - Vlkodava, jednou si to stejně splním sama :D ale to až budu mít pro něj lepší podmínky, no...uznávám :D

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. jee super :) pokud jde o materiální věc, přála bych si aktuálně nejvíc stepper, abych mohla doma ťapat a nemusela běhat mezi ufuněnci v posilce :D

    fitspecies@seznam.ctz

    OdpovědětVymazat
  28. určite nejaký špičkový fotoaparát ... :) ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Jej Veru, veľmi pekná súťaž :) želala by som si určite nový notebook, nejakú mini verziu, keďže veľa píšem a môj starý už končí
    nikoleta.rebrova@gmail.com
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych si přála přívěsek na můj nový náramek od Pandory! :-)
    srettr.d@seznamcz

    OdpovědětVymazat
  31. Krém Lancome Visionnaire :)
    helena.gajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych si přála nějaký pořádný krásný foťák s množství funkcema, abych měla nádherné fotky :)

    pett.turonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Nejvíc asi z hmotné věci si předu mobil s dobrým foťák.. Ale nejlepší dárek je zdraví
    nataliedrabikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Hezká soutěž;) Věcí, které bych si přála je víc, ale asi zážitek, nějaký ten víkendový pobyt s přítelem;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*