TIP: Rybí cop

/
32 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dnes Vám přináším návod na rybí cop. Myslím, že spousta z Vás cop zná i ho umí uplést. Já jsem si vždycky říkala, že cop vypadá složitě, pak jsem koukla na videonávod a cop byl na světě :).
Tak jdeme na to. Cop jsem pletla na sestřičce Jůlince.
Vlasy si pořádně pročešeme. Rozdělíme vlasy na 2 poloviny. Vezmeme pramínek z kraje jedné půlky a přetáhneme přes pramen. A takhle opakujeme pořád dokola.



Umíte plést rybí cop? Nosíte copy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





32 komentářů:

  1. Já nevim ale mě to prostě nejde :D nejsem talent na tyhle účesy a vlastně je ani moc nechápu :D !

    OdpovědětVymazat
  2. Mne to vôbec nejde ale tvoja sestrička ma užasne vlasy!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Umím ho uplést a moc ráda ho nosím, vypadá krásně a přitom je hotový během pěti minut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rychlý, akorát když jsem třeba pletla Jůlince 2 rybí copy, tak mě z toho úplně bolely ruce :D

      Vymazat
  4. Rybí cop je efektní a jednoduchý a účesy s ním se mi hrozně líbí :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. Jůlinka ♥ hrozně moc mi chybí :( pozdrav ji, prosím a dej ji za mě velkou pusu. Návod je super a musím říct, že tenhle účes se mi taky zdál hrozně těžký a přitom vůbec není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, pozdravovala jsem ji i pusu dala :) Taky se mi to zdálo hrozně těžký

      Vymazat
  6. Pár let zpátky jsem ho zkoušela na kamarádce. Má takové klouzavé a relativně krátké vlasy (na tenhle typ účesu), ale ku podivu se mi povedl. Na sobě bych ho ale určitě nezvládla a ani bych ho nezkoušela, protože mně tenhle typ účesu nesluší :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se cop dlouhou dobu líbil, ale pořád se mi do něj nechtělo, prootže jsem myslela, že to zaplétání bude složité, ale jeden den mě ségra přemluvila, tak jsem koukla na videonávod a nestačila jsem koukat, tak je to jednoduché :). Máš moc roztomilou sestřičku :).

    OdpovědětVymazat
  8. Jůlince to moc sluší :) Účes se ti moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rybí cop je super, akorát je holt časově náročnější než klasický cop, respektive mně tedy trvá dost dlouho. Nejvíce se mi líbí volnější rybí copy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rybí cop umím a šíleně se mi líbí akorát málokteré ráno mám na něj čas:):/

    OdpovědětVymazat
  11. Rybí cop sa mi veľmi páči. Škoda len, že keď ho skúšam nikdy sa mi nepodarí :/

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásnu fotomodelku si mala :)
    Ja som sa rybí cop naučila po 3 mesiacoch, haha :D

    OdpovědětVymazat
  13. rybí copy se mi hrozně líbí :) zdají se docela složité, ale po shlédnutí videa a nácviku
    to zas tak těžké není ... ale teda tobě se moc povedl! sestřička má boží vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rybí cop je super, akorát mám moc jemné a až moc dlouhé vlasy .D Takže se mi to bohužel nikdy nepodařilo :/

    OdpovědětVymazat
  15. jééé, ona je strašně krásná :) musím ten cop někdy vyzkoušet, strašně se mi líbí :)

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Rybí cop umím, ale moc často si ho nedělám. Jůlinka má krásně husté vlasy a cop jí moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jestli mi opravdu chybí dělat s mými dlouhými vlasy, jsou to copánky. Vždycky to vypadá elegantně a že si na nich dal člověk záležet :) Nejspíš si opravdu zpátky nechám zpátky své vlasy dorůst :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, sestřička je roztomilá a má super vlásky :) Já ho umim uplést sama sobě, ale dkyž ho chtěla dys po mě kamarádka, vůbec mi to nešlo :D

    OdpovědětVymazat
  19. Rybí cop mám strašně ráda, udělala jsi ho moc hezky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Veronika,stala si sa vitazkou Giveaway o krem Bioderma na mojom.blogu,tak ta chcem poprosit,napis mi svoj mail,aby.sme samohli spojit ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Á tady je někdo šikovný :) Kéž bych to uměla takhle pěkně ;) Já si ho nechávám dělat občas a nechávám ho víc ležérní :))

    OdpovědětVymazat
  22. Cop vypadá fakt dobře, ale člověk na něj musí mít dlouhé a husté vlasy - což třeba já moc nemám, takže si o něm můžu nechat leda tak zdát :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  23. Vybrala sis opravdu skvělou modelku :) moc pěkné :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tyjo me se rybi cop nikdy nepovedl :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Jůlinka má krásné vlásky :)
    Já si ráda dělám rybí cop ale nemůžu říct že jsem s ním na 100% spokojená, ale na někom jiném rybí cop udělám krásný, nejraději dělám cop své neteřince Lilien ale ta má krásné prstýnkové vlasy, takže jí to cuká a nerada si nechává plést cop :D


    Nela z Beauty charm

    OdpovědětVymazat
  26. sestrička má krásne vlasy, ja si ho sem tam zapletiem, ale nemám husté vlasy, tak až tak neukáže:/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*