Soutěžíme s Biodermou

/
12 Comments
Krásný den všem :),
dnes to bude jen o takovém malém oznámení.
U Marti  z The Blondieverse ZDE na blogu probíhá soutěž o balíček od Biodermy. Zúčastnilo se nás 11 a každý z nás udělal nějakou fotku :).
Chtěla jsem Vám jen říct, že soutěž probíhá a když byste si našli čas, tak abyste si fotky prohlédli a popřípadě hlasovali pro tu, která se Vám líbí nejvíce :).
Sama o hlas neprosím, když se nějaké takové soutěže zúčastním, tak bych byla ráda, aby rozhodli ostatní a výsledek byl takový, jak to opravdu každý vidí.
 Takže pokud si uděláte chvilku čas a budete hlasovat pro 1 z nás, tak Vám určitě Ježíšek nadělí spoooustu dárků :).
Mějte se krásně a já se na Vás budu těšit u dalšího článku

PS: A ještě budu moc ráda, když mi napíšete, co nejčastěji kupujete nebo jste kdy koupili taťkovi k Vánocům :)

Pa Veru ♥




12 komentářů:

  1. Verunko, taťka a celkově chlapi v rodině jsou pro mě na vymýšlení dárků taky problém :D Loni jsem taťkovi koupila k Vánocům koženou peněženku a takové ty kuličky na sedačku do auta. Ty masáží, víš co myslím? :D A třeba teď v říjnu když měl narozky dostal webku, protože je do takových věco ohledně elektroniky hodně zapálený a webka mu sházela. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já kupuji každoročně taťkovi nějakou vůni. Snažím se vybírat dražší, protože tu by si sám nekoupil :)

    OdpovědětVymazat
  3. já každoročně tatínkovi kupuji pěkný pevný diář a kosmetiku ( většinou parfém nebo sadu na holení, nedávno
    jsem mu k narozeninám koupila tu sadu od Gilette ), letos pod stromeček mám pro něj parfém od Davida Beckhama, který nádherně voní a dlouho! :) někdy jsem kupovala i zajímavou knížku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na blogu mám článek na dárky pro muže :) http://day-life-with-me.blogspot.cz/2014/11/tipy-na-vanocni-darky-2-darky-pro.html

    OdpovědětVymazat
  5. Otcovi? Aj by som ti povedala, ale ani sama neviem. Vždy prvé na čo narazím. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ja väčšinou niečo na holenie, nejaký set alebo voňavku :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. hlasujem za teba! :)
    a čekni si môj blog :) Mám tam tipy na darčeky pre chlapov :)
    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. fotku máš krásnou :)
    jinak taťka je sportovec, takže mu dávám protein + nějakou kosmetiku letos :) co ty?

    OdpovědětVymazat
  9. Taťka sbíral maličké modely aut, takže to nikdy nebyl problém, k tomu jsem koupila nějakou kosmetickou sadu a bylo postaráno:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Koupit dárek taťkovi je pro mě ta nejhorší věc :D protože je to pro mě člověk, u kterýho vůbec nevim, co má rád.. jako je to blbý, ale prostě mu téměř každý rok stejně koupím nějakou kazetu s kosmetikou - jako deodorant,sprcháč atd.. sice nic moc, ale aspoň vím, že to vyplácá :D

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  11. Některé jsou moc povedené. U nás je každoročně pro tatínka pánská vůně, svetr, košile, předplatné časopisu o autech, doutník a letos to bude vodní dýmka =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*