Podzimní radosti a kosmetické mini novinky

/
38 Comments
Ahoj holky :),
na dnešek jsem si pro Vás přípravila článek s maličkostma, které mi udělaly radost za posledních pár dnů a taky jsem pokoupila něco málo kosmetického.
Mám na Vás taky otázku - jestli jste někdo ve 3. ročníku bakalářského studia - už jste začali psát bakalářskou práci? Nebo kdo už máte studium za sebou, kdy jste začali psát?
Přijde mi, že ve 3. ročníku je toho nejvíc, tak jsem pořád dělala nějaké úkoly do předmětů a teď se chystám pustit do psaní. Mám z toho strach, ale říkám si, že to musím zvládnout. Tak budu ráda za Vaše odpovědi, případně nějaké rady a tipy :).
A teď už k fotkám :).
 maska od Jůlinky :)
 Davča ví jak potěšit ♥
 náušničky z Camaieu
 co na ně říkáte? :D F&F
 od kamarádky :) těším se, až si nalakuju modrou barvičku
 skvělá micelární voda od Mixy (neštípe v očích a krásně odlíčí) + tamponky z Lidlu (TIP od čtvrtka budou v akci)
 suprově jsem vychytala akce - krém na ruce Garnier  i Fa za 39,90 v Rossmanu, a kulička po uplatnění kupónku v DM za 31 Kč
 konečně mám bílého a mint krasavce od Rimmelu, taky v akci za 36,90 z Rossmana
žlutý krasavec zdarma za nákup v Reserved (miluju ty jejich výdrže)
každý večer si teď ráda zapálím svíčku (sovičku si pořád šetřím :D), taky rádi zapalujete svíčky?
Co nebo kdo udělal za poslední dny radost Vám? :)

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥

PS: Moc Vám děkuju za Vaše krásné komentáře, děláte mi obrovskou radost!







38 komentářů:

  1. Krásné malé drobnůstky, které dokáží zlepšit náladu. Mně teda v poslední době dělají radost věci, které nejsou moc materiální povahy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :), to mě taky, ale potěší mě i ty materiální, když někdo chce ten dáreček jen tak dát, potěšit :)

      Vymazat
  2. ja som ešte len v 2.ročníku ale myslím si, že v LS už budem mať akú takú tému vybratú....tie náušničky a rukavice by som hned brala!!!!! sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  3. Tá maska je roztomilúčka ♥ ♥ ♥
    Náušnice sú krásne (: Hlavne tie mašličkové ^^
    A sovička tiež, aj ja by som si ju šetrila :D škoda zapáliť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Svíčky taky teď pálím pořád, k tomu si udělám čaj a pustím nějaký film nebo přečtu knížku a jsem spokojená. Takhle nejraději trávím podzimní večery. A ty rukavice z F&F jsou boží! :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. zamilovala jsem se do tech palcaku ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Taková nadílka, úžasný :-) Svíčky pálím taky pořád - a ne jednu :-D Jinak k bakalářce... já začala psát poměrně brzy, jenže pak jsem na to kašlala - říkala jsem si - dobrý, už něco mám... a pak jsem zjistila, že zbývají dva týdny do odevzdání a já mám pořád jen těch pár stran :-D Zvládla jsem to, ale už by to takhle neudělala, ten stres byl příšerný. Takže doporučuju začít a obden třeba napsat kousek, co čas dovolí... Držím pěsti, ať všechno probíhá v pohodě :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Svíčky miluji, od podzimu teď u nás hoří skoro furt :) Jinak bakalářku jsem začala psát až někdy v lednu před odevzdáním :D ale stačilo mi to, ale je pravda že výzkum jsem už udělaný měla, stačilo to jen všechno sesmolit dohromady. Dopadlo to nad moje očekávání, takže v poho :) Přeji hodně štěstí s psaním

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zatím čeká pouze maturita, takže bakalářka v nedohlednu, bohužel tím pádem neporadím :/
    Jinak ty rukavice jsou naprosto skvělé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na to teď vzpomínám, tak zlatá maturita fakt :D

      Vymazat
  9. Miluju svíčky, pálím je pořád! :)

    http://day-life-with-me.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Svíčky pálíme nonstop :)
    Palčáky jsou prostě nejlepší :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  11. Ty náušničky jsou krásné a tipla bych si, že máme stejný lak od Dermacolu, zrovna se chystám napatlat si ho na nehty :D
    Jinak bych tě moc ráda pozvala k sobě na blog na GIVEAWAY. Myslím, že zrovna tobě by mohla přijít zajímavá:)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  12. Roztomilé malé radůstky! :) Sovičky miluji, ta svíčka je úplně ťuťu.
    Jinak co se týče bakalářky, tak jsem zvědavá na sebe. Jsem teď ve druháku a za chvíli si budu muset vybrat téma.. uch, vůbec se na to netěším :/

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  13. Jee, Veru, ty rukavičky jsou dokonalé <3 Ty bych chtěla taky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta bižuterie je dokonalá! Krásný článek!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/11/haul-rijen-2014.html

    OdpovědětVymazat
  15. Milé robnosti :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné náušničky! :-)) S bakalářkou ti sice neporadím, ale za to ti pochválím laky na nehty :-))) Svíčky pálím celkem ráda, ale co minulý týden strejda vyhořel (sice ne od svíček), tak si na to nějak dávám bacha a omezila jsem to :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak to bych si taky dávala pozor :) a děkuju za pochvalu

      Vymazat
  17. náušnice a sovička jsou nádherné :) jinak držím palce s bakalářkou, už máš nějaké téma nebo tak (moc ještě nevím, jak to psaní probíhá, takže pokud je to hloupá otázka, omlouvám se:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo téma už mám, to jsme měli mít do 30. dubna a pak do 30. června jsme zpracovali zadávací list, kam jsme napsali osnovu a literaturu (to se ted může měnit). Tak teď už jen práci dát dokupy :)

      Vymazat
  18. Já mám už naštěstí studium za sebou a jak bakalářku, tak diplomku jsem začala psát hrozně pozdě :D Ale měla jsem oboje hotové do dvou týdnů :D Ono to totiž je fakt o tom, sednou se na zadek a psát :D Já jsem do toho hodně pracovala, takže jsem měla večery a noci, takže se prostě dokopeš! Navíc, normostrana je vtipně malá :D Jakmile uděláš ty okraje, tak ti to taky bude připadat o dost jednodušší ;)

    Vypnout facebook, instagram, prostě vše, jsou i speciální aplikace, kteří ti znemožní přístup na "rušící" stránky :)

    Navíc, neříkej si, že je to bakalářka, je to prostě velký referát, který musíš napsat a pak si o tom s komisí pokecat :) Nebrala jsem to moc vážně tehdy, a dnes si říkám, že jsem udělala jedině dobře! Hlavně v klidu ;) Nikdo nemá zájem tě jen tak vyhazovat, komisí projde spousta studentů, pokud to napíšeš sama a umíš o tom mluvit, tak cajk ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za přínosný a suprový komentář :)

      Vymazat
  19. Krásné nákupy, ty rukavice jsou úžasné :) Jinak co se týče bakalářky, už mám v oběhu dotazník, který budu mít v praktické části a začínám psát teoretickou část, ale jsem hrozně líná :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se Ti nedivím, člověku se moc nechce :D

      Vymazat
  20. Krásné maličkosti :) já si teď taky často zapaluji svíčky! a miluju popíjení horké čokolády :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, horkou čokoládu mám taky ráda :)

      Vymazat
  21. Miluju svíčky, měla bych si zase dokoupit zásoby:) ale podle mně stejně ty maličkosti udělají radost víc než něco velkého, já jsem za ně vždycky strašně ráda:). A taky přemýšlím o investici do těch laků od Rimmelu, dlouho hledám nějaký bílý, který skutečně kryje ale nechce se mi vyhazovat sebemenší peníz za něco, co pak ani nekryje, je na ně spoleh?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve 2 vrstvách kryje krásně :) já bych Ti ho doporučila

      Vymazat
  22. Moc pěkné kousky :)! Hrozně se mi líbí ten srdíčkový svícínek :) je krásný!

    OdpovědětVymazat
  23. sviečky si zapalujem skoro stále :) hlavne keď píšem články :), rukavičky sú krásne :)


    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Rukavičky jsou fajné <3

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tie laky Rimmel odporúčam :)
    Stávam sa pravidelnou čitateľkou tvojho blogu, budem rada ak navštíviš aj ty môj :)
    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ty naušničky jsou rozkošné! A svíčky miluju:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*